آخرین و مهمترین خبرهای جهان

پخش زنده آ اس رم و هلاس ورونا 9 آبان 1401

پخش زنده آ اس رم و هلاس ورونا 9 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته دوازدهم سری آ به مصاف هم خواهند رفت.

هلاس ورونا امشب و از 21:00 به وقت ایران در استادیوم خانگی‌اش میزبان رم دوست‌داشتنی آقای خاص است. برای تماشای پخش زنده بازی آ اس رم و هلاس ورونا 9 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آ اس رم و هلاس ورونا 9 آبان 1401

پخش زنده آ اس رم و هلاس ورونا 9 آبان 1401

رم رده ششمی و 22 امتیازی آقای خاص که حداقل این فصل عملکردی بهتر از یوونتوس و اینتر پرستاره و مدعی داشته، امشب میهمان هلاس ورونای رده نوزدهمی و 5 امتیازی است.

میزبان بازی امشب هر 5 بازی آخر خود را به ترتیب برابر فیورنتینا، اودینزه، سالرنیتانا، میلان و ساسولو واگذار کرده است، اما رم حداقل در 5 بازی آخر با 3 برد، 1 تساوی و تنها 1 شکست عملکرد بهتری داشته است.

در 5 تقابل آخر دو تیم، 2 بار رم، 2 بار ورونا پیروز شده‌اند و 1 بازی به تساوی انجامیده است. در مجموع تقابل‌های دو تیم در ده سال اخیر اما، رم 8 بار و ورونا تنها 2 بار پیروز شده‌اند. 4 بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی آ اس رم و هلاس ورونا 9 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

برچسب هاسری آ پخش زنده پخش زنده فوتبال ژوزه مورینیو
منبع : انصاف نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا