آخرین و مهمترین خبرهای جهان

طراح و تجهیز کننده سالن های کنفرانس و همایش- صدرا ایرانیان

رپورتاژ آگهی

شرکت صدرا ایرانیان با انجام پروژه های متعدد و گوناگون در نقاط مختلف کشور و تولید جدیدترین تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس اعم از میکروفون کنفرانس، دوربین کنفرانس و مانیتور کنفرانس خود را از فعال ترین مجموعه های این حوزه به معرف می رساند. پایگاه تحلیل گران فناوری های نوین صدرا ایرانیان متشکل از تیمی قدرتمند در بخش های طراحی، تولید و پشتیبانی می باشد تا تمامی پروژه های در دست انجام را با بالاترین کیفیت و رضایت به پایان برساند. در ادامه به معرفی تجهیزات و سیستم های صدا و تصویر حرفه ای می پردازیم.

تجهیزات سالن کنفرانس صدرا ایرانیان

جهت تجهیز سالن کنفرانس و سالن همایش تمامی کالاهای صوت و تصویر باید به گونه ای باشند، که پخش صدا و تصویر به بهترین شکل و باکیفیت‌ترین حالت ممکن اتفاق بیافتد. تجهیزات و سیستم های صدا وتصویر جزیی جدایی ناپذیر از اتاق های کنفرانس هستند. این تجهیزات اهمیت ویژه ای برای سازمان ها دارند. چرا که جلسات بین کارمندان و رؤسا و قرارهای تجاری را بهبود می بخشد.

سیستم صوتی سالن کنفرانس

سیستم صوتی اتاق کنفرانس شامل میکروفن‌های کنفرانس، میکروفن‌های شرکت کننده جلسه، منبع تغذیه، پردازنده مرکزی، بلندگوهای دکوراتیو دیواری در ابعاد و قدرت های مختلف ،پاور میکسر جهت تغذیه بلندگوها، میکروفن های بی سیم دستی و یقه ای جهت صحبت حضار در سالن می ‌باشد.

سیستم تصویری سالن کنفرانس

در کنار تجهیزات صوت سالن کنفرانس، تجهیزاتی مانند دوربین ‌های کنفرانسی با کیفیت FULL HD جهت تصویر برداری اتوماتیک و چرخش خودکار دوربین به سمت فرد سخنران و پخش تصویر وی برروی نمایشگرها به عنوان تجهیزات تصویری به کار می رود. برای جلسات آنلاین و ویدئوکنفرانس ها نیز می‌توان از خروجی همین دوربین های کنفرانسی استفاده کرد تا جلسات آنلاین را به سهولت و به صورت هوشمند برگزار کرد.

ویدئو کنفرانس

امروزه استفاده از تجهیزات ویدئو کنفرانس تنها راه حل برگزاری جلسات از راه دور همراه با صرفه جویی در هزینه ها، زمان و همچنین جلوگیری از مخاطرات سفرهای طولانی می باشد. پروتکل های روز دنیا ارتباطات تصویری را برای مدیران سازمان ها بسیار ساده ساخته است. از طرفی وب کم های حرفه ای با قابلیت همخوانی با تمامی نرم افزارهای وب و ویدئو کنفرانس از جمله EZMeetup, Webex, adobe, lync, Skype توانسته‌اند پاسخگوی طیف وسیعی از نیازهای موجود در این حوزه باشند.

بررسی قیمت تجهیزات ویدئو کنفرانس

قیمت ویدئو کنفرانس به عوامل مختلفی از جمله انواع دوربین ها، تجهیزات جانبی از قبیل تلویزیون، ویدئو پروژکتور و تجهیزات صوتی بستگی دارد. با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور، بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی به دنبال فناوری‌های روز دنیا جهت کاهش هزینه‌های سازمان خود هستند. در این بین فناوری ویدئو کنفرانس باعث حذف فواصل فیزیکی افراد گشته و یک ارتباط تصویری با کیفیت را فراهم می کند. که موجب می شود بسیاری از هزینه های جلسات فیزیکی از بین برود .

به دلیل تحریم ها و همچنین حمایت از کالای ایرانی شرکت صدرا ایرانیان اقدام به تولید تجهیزات ویدئو کنفرانس از قبیل دوربین کنفرانسی با قابلیت اتوترکینگ ، وبکم کنفرانسی با زاویه دید وسیع و مانیتور تاشو کنفرانسی کرده است. این کالا ها از نظر کیفیت با نمونه های خارجی قابل مقایسه می باشند و تمامی نیاز های شما را جهت برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس با بالا ترین کیفیت بر طرف می کنند. جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید محصولات و همچنین تجهیزات سالن کنفرانس، سالن همایش، استودیو تولید محتوا و … با ما در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباطی با شرکت صدرا ایرانیان

تلفن تماس: ۳۷۰۲۴۴۴۴-۰۵۱

واتساپ: ۰۹۳۹۷۰۲۴۶۷۷

اینستاگرام: @sadra_it

منبع : انصاف نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا