رپورتاژ

بزرگترین اجتماع قانونی خریداران و فروشندگان تهویه مطبوع تشکیل شد!

نقص فنی در برج خنک کننده یکی از پاساژهای معرف تهران باعث خرابی آن شده بود و این خرابی با گرم شدن بیش از حد هوا نیز همراه شده. اغلب کسب و کارهای آن پاساژ به این علت که هیچ یک از مشتریان در هوای گرم، آن مرکز خرید را انتخاب نمی‌کنند بسته شده بودند که در نتیجه به تعطیلی 2 روزه این مرکز خرید نیز انجامید. در اینجاست که ما مزیت تجهیزات تهویه مطبوع هوا را متوجه می‌شویم. هوای مطبوع چه در زمستان و چه در تابستان لازمه زندگی است و تا زمانی که آن را داریم خلاء اش رو متوجه نمی‌شویم.

چندی پس از این خبر، خبری مبنی بر فعالیت سایتی تخصصی در حوزه خرید و فروش تجهیزات تهویه هوا منتشر شده که خرید و فروش بی واسطه تجهیزات را امکان پذیر می‌سازد. از جمله مواردی که در این سایت می توان یافت، انواع قطعات نو و کارکرده تهویه هوا و سیستم های سرمایشی و گرمایشی است که یافتن و تهیه آن را برای همگان آسان می کند.

وب سایت های زیادی هستند که در حوزه انتشار آگهی تبلیغاتی فعالیت می‌کنند اما اغلب آنها تمام صنایع، خدمات و محصولات را شامل می‌شوند. وب سایتی که ما امروز می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم تنها محصولات صنایع تهویه هوا، سیستم های سرمایشی و گرمایشی وخدمات مرتبط به این حوزه را شامل می‌شود. اینکه تمام افراد فعال در یک سایت تنها به یک صنعت مرتبط هستند فرصت خوبی را در اختیار فعالان آن حوزه قرار می‌دهد تا به معرفی محصولات خود بپردازند.

 

ایخرید شبکه گسترده تجهیزات و قطعات تهویه مطبوع

یافتن و خرید برخی از تجهیزات تهویه هوا گاها سخت و مشکل است، دلیل این امر این است که می‌بایست نیاز خود را بدانیم و در مرحله بعد تولید کننده یا فروشنده تجهیزات مدنظر خود را پیدا کنیم پس از بررسی از طرف سرویس دهنده اقدام به خرید و نصب تجهیزات کنیم. البته همه اینها فقط به شکلی خوب پیش می‌رود که مشکلاتی از قبیل مهندسی و ساخت اشتباه در کار ما وجود نداشته باشد.

حالا فرض کنید که شما به شبکه گسترده ای از خدمات و تجهیزات مرتبط با تهویه هوا، سرمایشی و گرمایشی دسترسی دارید، و می‌دانید تمام افراد فعال در آنجا سال ها تجربه دراین حوزه دارند; بدون شک می توانید قبل از هر اقدامی بدون دردسر و واسطه با کارشناس دلخواه خود در تماس باشید و از او مشاوره بگیرد. سایت ایخرید با در اختیار قرار دادن اطلاعات فعالان این حوزه همه این مسائل را از قبل برای شما حل کرده. سایت ایخرید دسته بندی های مختلفی برای تهویه مطبوع دارد که عبارت است از: کولر گازی و اسپلیت، داکت اسپلیت، سیستم های اسپلیت مرکزی، برج خنک کننده، چیلر، هواساز، هود آشپزخانه و هواکش و … .

تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی

اغلب ما برای سرمایش خانه از کولرگازی و برای گرمایش از پکیج ها استفاده می‌کنیم، همین دو موردی که بدان اشاره شد، به ترتیب جزء تجهیزات سرمایشی و گرمایشی می باشد.

اما سیستم های تهویه هوا مطبوع تنها به این دو خلاصه نمی شوند، در مکان های بزرگ مانند: برج ها، ساختمان های اداری و مراکز خرید از تجهیزات پیشرفته تری استفاده می‌شود. یکی از این تجهیزات پر استفاده برج های خنک کننده هستند که به نوع خود طرز کار بسیار جالبی هم دارند.

فروش سیستم تهویه مطبوع

یکی دیگر از سیستم های پرکاربرد تهویه مطبوع می توان به سیستم اسپلیت مرکزی اشاره کرد. این سیستم یکی از پرطرفدارترین سیستم ها برای تامین دمای هوای مطبوع محسوب می شود; از این سیستم به عنوان VRF یا VRV  نیز نام برده می شود. در صورتی که تمایل به خرید و استفاده از سیستم اسپلیت مرکزی برای تامین نیاز گرمایشی و سرمایشی دارید می توانید با مراجعه به سایت ایخرید انواع آن را مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید.

خرید بدون واسطه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی

در همه جوامع واسطه ها به بالارفتن قیمت ها دامن می‌زنند، بالارفتن قیمت تنها یکی از معایب وجود واسطه‌ها نیست، بلکه تاخیر در دریافت خدمات یا محصولات نیز یکی از معایب دلالان یا واسطه ها ست. سایت ایخرید با بستری که برای خرید و فروش بین تولید کننده، وارد کننده و خریدار فراهم کرده است، واسطه ها را حذف کرده تا هم در زمان و هم در هزینه شما صرفه جویی شود.

بدون هیچ واسطه ای می‌توانید محصول و خدمات مدنظرتان را در ایخرید مشاهده کنید و در همان لحظه با آگهی دهنده تماس بگیرید. ثبت آگهی در ایخرید رایگان است همچنین نمایش اطلاعات آگهی دهنده نیز به صورت رایگان دراختیار شما قرار می‌گیرد.

خدمات دیگری نیز در ایخرید ارائه می‌شود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

دریافت انواع خدمات در حوزه تهویه هوا

تنها خرید و فروش نیست که درایخرید انجام می‌گیرد بلکه می‌توانید انواع قطعات نو و کارکرده، سرویس نصب و تعمیر، مشاوره قبل از خرید و بعد از خرید را ایخرید بیابید.

وبلاگ ایخرید به همراه فیلم های آموزشی قرار گرفته در این سایت به افزایش سطح دانش شما در این حوزه کمک شایانی خواهد کرد. تمام این اطلاعات نیز به رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

خدمات نصب و تعمیر

تجهیزات تهویه هوا نیاز به نگهداری مستمر دارند دلیل این امر کارکرد دائمی یا خطی تجهیزات تهویه هوا است، دستگاه های تهویه هوا می بایست مرتبا هوا محیط را تازه و در دمای یکسان قرار دهند در نتیجه باعث مستهلک شدن آن می‌شود.

از آنجایی که هزینه این تجهیزات بالاست، نمی‌توان برای تعمیر و راه اندازی آن ریسک کرد و از افراد غیرمجرب جهت سرویس تجهیزات استفاده کرد. وجود سایت ایخرید این نگرانی را رفع می‌کند; ایخرید پایگاه داده ای جامع از فعالان این حوزه را در اختیار قرار می‌دهد، از طریق جستجو در این سایت می‌توان سرویس کاران مختلفی را در اقصی نقاط ایران یافت. البته همه این کارها بدون صرف هزینه در کمترین زمان ممکن اتفاق می افتند.

امکانات سایت ایخرید

ایخرید برای آگهی های منتشر شده، پنل کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید آگهی خود را برای سهولت دسترسی به سایت، می توانید از اپلیکیشن ایخرید استفاده کنید. در حال حاضر اپلیکیشن ایخرید تنها برای کاربران اندروید قابل نصب است; نسخه IOS ایخرید در حال توسعه است اما تا زمان انتشار کاربران IOS می‌توانند از سایت استفاده کنند.

ایخرید از SEO خوبی بهره میبرد درنتیجه در هر روز ترافیک قایل توجهی را از موتور های جستجو دریافت می‌کند. همین امر باعث مشاهده هرچه بیشتر آگهی تبلیغاتی شما می‌شود.

ثبت آگهی رایگان تهویه مطبوع

مزایای سایت ایخرید

از ابتدا تا به اینجای متن مزایای بسیاری از سایت ایخرید را بازگو کردیم، در این بخش از جنبه های مختلف و به شکل خلاصه به مزایای این سایت اشاره خواهیم کرد.

  • ثبت و انتشار رایگان آگهی
  • مشاهده دقیق میزان بازدید آگهی
  • دسترسی به بانک اطلاعاتی از تولید کنندگان و خریدارن محصولات تهویه هوا
  • ارتباط مستقیم با مشتری
  • انتشار آگهی در استان و شهر دلخواه
  • امکان ویرایش اطلاعات آگهی و بروز رسانی قیمت خدمات یا کالا
  • استفاده از محتوای آموزشی غنی و کم نظیر ایخرید که شامل مقالات معتبر و ویدیو های آموزشی است.
  • کمک به رشد بازاریابی B2B شرکت ها
  • دریافت ورودی رایگان از موتورهای جستجو مثل گوگل

 

دانلود اپلیکیشن اندروید ایخرید

ایخرید برای سهولت دسترسی به سایت، مشاهده ثبت و مدیریت راحت آگهی برای کاربران گوشی های اندروید اپلیکیشن ایخرید را منتشر کرده است. اپلیکیشن IOS ایخرید در حال توسعه است که به زودی در اختیار کاربران آیفون قرار خواهد گرفت.

برای دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن ایخرید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://cafebazaar.ir/app/com.ekharid.app.android

سخن پایانی

همه ما ترجیح می‌دهیم با کسانی کار کنیم یا از آنها خرید کنیم، که فقط در یک حوزه تخصص دارند. اگر شما بخواهید عطر یا ادکلن بخرید قطعا مغازه ای را انتخاب می‌کنید که به شکل تخصصی فروشنده عطر و ادکلن است نه یک مغازه ای که همه چیز درآنجا به فروش می‌رسید. سایت ایخرید با بستری که فراهم کرده با ما کمک می‌کند تا برای رفع نیازمان به تجهیزات تهویه مطبوع به افراد فعال در آن حوزه مراجعه کنیم. علاوه بر این کسب و کارهای فعال در زمینه تهویه هوا می توانند آگهی های تبلیغاتی خود را در این وب سایت منتشر کنند و مشتریان بیشتری را جذب کنند.

در انتهای مطلب بایستی دوباره به این موضوع اشاره کنم که سیستم های تهویه مطبوع جزء گران ترین تجهیزات در هر منزل یا ساختمان هستند; در نتیجه برای خرید می بایست به مرجع تخصصی آن مراجعه کرد تا خریدی مطمئن را داشته باشید.

تجهیزات تهویه مطبوع به صورت خطی کار می‌کنند و نیاز به سرویس های فصلی دارند، در زمان خرید حتما به خدمات پس از فروش آن نیز توجه کنید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا