آخرین و مهمترین خبرهای جهان

فرماندار قرچک: دادسرای شهرستان مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفت

علیرضا فاتحی‌نژاد, فرماندار قرچک می‌گوید: دادسرای شهرستان قرچک مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفت و برای ساختمان دادسرا هیچ مشکلی پیش نیامده و فقط یکی از اتاق‌های ساختمان آتش گرفته که تا فردا صبح دادسرای شهرستان قرچک به حالت قبل خودش برمی‌گردد.

خبرگزاری فارس نوشت: «فاتحی‌نژاد در خصوص آخرین وضعیت اغتشاش و ناامنی که توسط افراد غیر بومی در شهرستان قرچک اتفاق رخ داد اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان قرچک آرام و تحت کنترل قرار دارد، تجمعات و ناامنی ها در ۴ نقطه از شهرستان قرچک؛ یعنی باقرآباد، زیباشهر، میدان کلانتری و خیابان محمدآباد بود که به همت نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه و نیروهای مردمی این افراد از خیابان ها رانده و جمع آوری شدند و در حال حاضر هیچ مشکلی در سطح شهر وجود ندارد.

وی با اشاره به صدمات وارد شده به اماکن عمومی این شهرستان، گفت: در حال حاضر تنها دادسرای شهرستان قرچک مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفت و برای ساختمان دادسرا هیچ مشکلی پیش نیامده و فقط یکی از اتاق‌های ساختمان آتش گرفته که تا فردا صبح دادسرای شهرستان قرچک به حالت قبل خودش برمی‌گردد.

فرماندار قرچک افزود: در حال حاضر عمده ترین خسارت وارد شده به شهرستان که توسط اغتشاشگران رخ داده شامل تابلوهای شهری، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و صندوق های صدقات می‌باشد که از محل خود جانمایی شده و به کف خیابان ها انداخته شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای شهرداری قرچک با تمام توان و قوا در حال پاکسازی کامل سطح شهرستان و آماده شدن آن به حالت عادی برای صبح فردا هستند».

انتهای پیام

منبع : انصاف نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا