آخرین و جدیدترین اخبار فرهنگی و هنری

سی و سومین دوره مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور برگزار می‌شود

سی و سومین دوره مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور برگزار می‌شود

ثبت نام سی و سومین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم یادمان میلاد نور به همت مؤسسه فرهنگی آموزش قرآن و تجوید «میقات القرآن» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، سی و سومین دوره مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور به همت مؤسسه فرهنگی آموزش قرآن و تجوید «میقات القرآن» برگزار می‌شود. این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، سخنرانی و حفظ ۱۰ جز و کل قرآن کریم و ویژه برادران برپا خواهد شد.

زمان اجرای مسابقات قرائت و حفظ ۱۰ جز و کل قرآن کریم در مرحله مقدماتی پنج شنبه ۲۵ آذر ماه ز ساعت ۷:۱۵ بعد از ظهر و مرحله نیمه نهایی نیز پنج شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۷:۱۵ بعد از ظهر در مؤسسه فرهنگی آموزشی قرآن و تجوید میقات القرآن خواهد بود. همچنین مرحله نهایی سه شنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ صبح در حسینیه حضرت قائم در بزرگراه بعثت برگزار می‌شود.

مسابقه سخنرانی نیز در دو مرحله مقدماتی و نهایی در دی ماه و بهمن ماه برپا خواهد شد. مراسم اهدای جوایز نیز اسفند ماه مصادف با سالروز میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) در محل مؤسسه فرهنگی آموزشی قرآن و تجوید میقات القرآن برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت شرکت، ثبت نام و کسب آگاهی بیشتر تا ۲۰ آذر ماه سال جاری در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ به نشانی تهران، میدان قزوین، خیابان قزوین شرقی، خیابان شهید جوادیان (قلمستان)، پلاک ۱۶۷ مراجعه نموده و یا با شماره‌های ۵۵۳۹۰۱۴۴ و ۵۵۳۷۰۵۱۷ با این مرکز تماس حاصل نمایند.

/6262

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا