آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

دومین دوره پارلمان دانشجویی افتتاح شد

دومین دوره پارلمان دانشجویی افتتاح شد

مراسم افتتاحیه دومین دوره پارلمان دانشجویی صبح امروز با شرکت100 نفر از دانشجویان متقاضی و با حضور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

دومین دوره پارلمان دانشجویی افتتاح شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه دومین دوره پارلمان دانشجویی، صبح امروز (چهارشنبه 6 اردیبهشت) به همت مرکز نوآوری‌های قوه مقننه، با شرکت100 نفر از دانشجویان متقاضی و با حضور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و بابک حمیدیا، رئیس مرکز نوآوری قوه مقننه به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین در بخش بعدی، مراسم افتتاحیه پارلمان و قرائت سوگندنامه توسط دانشجویان با حضور هیات رئیسه سنی برگزار شد و در ادامه به صورت نمادین، لایحه برنامه هفتم توسعه در جلسه، اعلام وصول گردید.

عصر امروز نیز، انتخابات فراکسیون‌های مربوطه برگزار خواهد شد و دانشجویان شرکت کننده، تجربه نمادین نمایندگی را پشت سر خواهند گذاشت.

به گزارش فارس، دومین دوره پارلمان دانشجویی از 6 اردیبهشت تا 3 خرداد برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان، تجربه قانون گذاری را در قالب فراکسیون‌ها، کمیسیون‌ها و صحن علنی، پشت سر خواهند گذاشت.

به گفته رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، محور این دوره از پارلمان دانشجویی، تمرکز بر برنامه هفتم توسعه و ارائه پیشنهادات در مورد آن خواهد بود.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا