رپورتاژ

یافتن متخصص ارتودنسی اصفهان

یک متخصص خوب ارتودنسی در آخرین ابزار و فن آوری های صنعت دندانپزشکی سعی دارند به روز باشند و همیشه به دنبال راه های برای بهبود و پیشگیری درمان هستند. متخصص ارتودنسی خوب دارای وجدان کاری و اخلاق حرفه ای بالا است و در قبال مراجعه کنندگانش احساس تعهد و مسئولیت می کند متخصص ارتودنسی در مرحله اول درمان مشکلات فعلی و در ادامه جلوگیری از مشکلات آتی در رابطه با سلامت دهان و دندان های مراجعه کننده است و روحیه دلسوزانه دارد و نگران سلامت بیمار خود است یک متخصص ارتودنسی خوب همیشه با بیمارانش با خوش رویی و اخلاق خوب برخورد می کند تا بیمار در هنگام ارتودنسی استرس و نگرانی نداشته باشد و درمان با آرامش کامل انجام شود.

ارتودنسی چیست

ارتودنسی دندان‌ راهی است برای صاف و ردیف کردن دندان‌ها و رفع ناهنجاری های فک و دندان که موجب بهبود ظاهر فرد، طرح لبخند، بهبود جذابیت، سلامت دهان و دندان و همچنین بهبود کارکرد دندان‌ها می شود. ارتودنسی دندان‌ روش برای منظم کردن دندان‌ها می باشد که به دلایل مختلف نامرتب هستند و علاوه تأثیر بر روی زیبایی چهره و لبخند ممکن است باعث پوسیدگی زودرس دندان‌ها و بیماری های لثه و دندان شود برای انجام ارتودنسی دندان‌ باید نزد دندانپزشکی مراجعه کنید که دارای مهارت، تجربه و تخصص خاص در این زمینه باشد ارتودنسی روش ها و انواع متفاوتی دارد که بسته به تشخیص متخصص ارتودنسی و شرایط شما دارد.  ارتودنسی یکی از تخصص های دندانپزشکی است که متخصصان آن به تشخیص پیشگیری و درمان ناهنجاری، نامنظمی ها و ناهماهنگی های دندان ها و فک می پردازند، ارتودنسی یکی از قدیمی ترین روش های دندانپزشکی است برای منظم کردن دندان‌ها با روش های مختلف که می تواند لبخندی زیبا به چهره هر انسانی ببخشد و با رفع نواقص به اصلاح طرح لبخند کمک کند.

طول مدت درمان ارتودنسی

طول زمان درمان ارتودنسی وابسته به شرایط بیمار، سن، وضعیت رشد و پیچیدگی درمان دارد به صورت معمول از ۶ ماه تا ۲ سال متغیر است. زمان درمان ارتودنسی توسط پزشک متخصص و انجام معاینه پزشک به شما ارائه می شود که درمان زودتر یا دیرتر تمام  شود. درمان ارتودنسی توسط متخصص ارتودنسی در اصفهان یکی از روش‌های محبوب برای برطرف کردن مشکلات دندانی و ناهنجاری های دهان است خوشبختانه این روش درمانی محدودیت چندانی ندارد و همه افراد از سنین کودکی تا بزرگسالی می توانند با استفاده از این روش درمانی استفاده کنند.

آیا در زمان حاملگی می توان ارتودنسی کرد

بله، در زمان حاملگی ارتودنسی می شود انجام داد اما بسیار مهم است که این تصمیم را قبل از آغاز درمان ارتودنسی با پزشک ارتودنتیست خود در میان بگذارید زیرا حاملگی باعث تغییراتی در بدن می شود و روی سلامت دندان شما مؤثر است.

انواع ارتودنسی

ارتودنسی ثابت

ارتودنسی متحرک

ارتودنسی سرامیکی

ارتودنسی نامرئی و دیمون

سن، شرایط وضعیت جسمانی از جمله مواردی است که در انتخاب مدل ارتودنسی و روش های مختلفی ارتودنسی تأثیر گذار هستند.

تفاوت متخصص ارتودنسی با دندانپزشک

تعداد کمی از دندانپزشک ها دوره تخصص ارتودنسی را گذرانده اند و متخصص ارتودنسی هستند. متخصص می تواند کارهای دندانپزشکی عمومی را انجام دهد اما یک دندانپزشک عمومی نمی تواند کارهای ارتودنسی را انجام دهد، برای گرفتن تخصص ارتودنسی دندانپزشکی های که دوره عمومی را تمام کرده اند و در آزمون سخت شرکت می کنند و پس از قبولی وارد دوره تخصصی ارتودنسی می شوند و پس از گذراندن دوره ۳ الی ۴ ساله مدرک تخصصی ارتودنسی خود را دریافت می کنند. یک متخصص ارتودنسی خوب باید پیوسته دانش خود را به روز نگه دارد و سعی کند با جدیدترین روش ها در درمان ناهنجاری های دندانی و اصلاح فاصله بین دندان‌ها را انجام دهد باید قابلیت انجام روش های متنوع را داشته باشد و بهترین روش درمان ارتودنسی را برای شما انتخاب کند.

قیمت ارتودنسی

قیمت ارتودنسی دندان‌ها با در نظر گرفتن شرایط بیمار، شدت ناهنجاری و تمام بررسی های متخصص ارتودنسی دارای روش ها و انواع متفاوتی بوده هر کدام از آنها هزینه خاص خودش را دارد، قیمت ارتودنسی به شرایط شما و انواع ارتودنسی بستگی دارد.

آدرس: اصفهان، خیابان توحید میانی، روبروی پارکینگ توحید، ساختمان البرز، طبقه چهارم
03136269021
09376809858
fatemeh.teimoori5645@yahoo.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا