رپورتاژ

قیمت هایفوتراپی در تهران – گروه زیبایی دکتر زمانی

قیمت هایفوتراپی در تهران

داشتنی پوست شاداب و شفاف و جوان آرزوی هر فردی به ویژه خانوم ها است زیرا خانوم ها معمولا بیشتر از آقایان به ظاهر خود اهمیت می دهند امروزه با وجود عمل های جراحی زیبایی جای نگرانی در این قسمت باقی نمی ماند و هرکسی میتواند حتی در سنین بالا پوستی جذاب و زیبا داشته باشد .

 

لیفت صورت یکی از بهترین و کاربردی ترین روش ها برای جوانسازی پوست است که اکنون بهترین مدل لیفت هایفو می باشد که در اینجا می خواهیم با قیمت هایفوتراپی در تهران و متخصص هایفوتراپی آشنا شوید.

 

جالب است بدانید که در عمل هایفو هیچ جای نگرانی برای درد کشیدن وجود ندارد و بدون عمل جراحی و درد انجام می‌شود .

اما شاید سوالی برای شما به وجود بیاید که چگونه باعث جوانسازی می‌شود ؟

پوست صورت و گردن  کشیده می شود و در اثر کشیده شدن پوست کلاژن سازی در پوست انجام می شود که همین کار باعث جوانسازی پوست می‌شود .

هایفو چگونه انجام میشود و چطور است ؟

نوعی روش جوانسازی و یا لایه برداری است که از نوع شیمیایی می باشد این روش جوانسازی پوست بسیار محبوب است و علت آن هم این است که این کار در نتیجه باعث جوانسازی می‌شود بدون اینکه جراحی در کار باشد .

اما در ادامه قصد داریم توضیحاتی در مورد چگونگی انجام هایفوتراپی در بهترین مرکز هایفوتراپی تهران بدهیم

شخص بر روی صندلی نشسته و تقریبا یک ساعت شاید هم کمتر از یک ساعت دسته دستگاه مخصوص هایپو را همچون سونوگرافی معمولی به آرامی روی پوست صورت در جهت های خاص بر روی صورت مراجعه کننده قرار میگیرد .

جالب اینجا است که به محض تمام شدن کار پزشک بر روی صورت مراجعه کننده ، مراجعه کننده تغییرات را در همان لحظه احساس میکند . و در این روش کلاژن های جدید ساخته میشود و همانطور که گفتیم چون جراحی صورتی نمیگیرد هیچ نیازی به بیهوشی و بی کسی ندارد .

مزایای هایفو

در ادامه قصد داریم تعدادی از مزایای هایفو را نام ببریم که شما با اطمینان خاطر مراجعه نمایید و از زیبایی های خود لذت ببرید .

فقط در یک جلسه انجام میشود و آن یک جلسه هم یک ساعت یا کمتر می باشد .

نتایج آن بسیار ماندگار و در عین حال آسان است و نیازی به بستری ندارد هیچ عوارض و خطر آنچنانی ندارد زیرا از هیچ نوع اشعه یا جراحی استفاده نمیشود و هیچ عوارض پوستی همچون لکه و زخم ایجاد نمیکند .

و برای انجام هایقو سن خاصی لازم نیست بلکه با توجه به نظر شخص ودکتر شما تصمیم می‌گیرید که آیا هایفو را انجام دهید یا نه ؟ ولی درکل هم جوانان هم افراد مسن می‌توانند استفاده کنند

این نکته را باید بدانید که در کل قیمت هایفو صورت و گردن از هزینه جراحی لیفت صورت و گردن بسیار کم‌تر است. فاکتورهای در  آن دخیل هستند عبارتند از ناحیه‌ای پوست که تحت درمان است، وضعیت و واکنش پوست فرد و تعداد جلساتی که هر فرد نیاز دارد.

نواحی مختلفی در بدن می‌توانند تحت تاثیر هایفوتراپی قرار گیرند. نواحی مختلف در انجام هایفو می‌تواند روی هزینه هایفو تاثیر داشته باشد. بری مثال لیفتینگ ابرو هزینه متفاوتی نسبت به صورت دارد.

هایفوتراپی روشی درمانی برای جوانسازی پوست است که از امواج فراصوت استفاده می‌کند. از این روش غیرتهاجمی می‌توان برای سفت کردن پوست، لیفت صورت، شکستن چربی‌های بدن و رفع چین و چروک پوست استفاده کرد. ایمنی بالا، عوارض کم، سرعت زیاد و هزینه‌های مناسب هایفوتراپی سبب شده که به یکی از پرصرفدارترین روش‌های جوانسازی پوست تبدیل شود.

 

یکی از همیشگی‌ترین سوال‌ها در مورد روش‌های درمانی زیباسازی، هزینه‌های آن‌ها است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در مورد هزینه هایفوتراپی و عوامل موثر بر آن برای شما بنویسیم.

هزینه هایفوتراپی تا حد زیادی به دستگاه استفاده شده بستگی دارد. دستگاه‌های هایفوتراپی شامل یکسری کارتریج هستند که تعداد مشخصی بار می‌تواند امواج صوتی را شلیک کند. به شلیک امواج صوتی، «شات» می‌گویند. کارتریج‌ها بعد از اتمام شات‌ها باید تعویض شوند.

 

برای هایفوتراپی بخش‌های مختلف بدن و صورت باید از کارتریج‌های متفاوتی استفاده کرد. دستگاه هایفوتراپی کلینیک خانه سفید از ۷ نوع کارتریج مختلف استفاده می‌کند؛ ۵ کارتریج اختصاصی برای صورت و ۲ کارتریج برای بدن. تنوع کارتریج‌ها به ما این امکان را می‌دهند تا بتوانیم از تکنولوژی هایفو حداکثر استفاده را بکنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا