آخرین و مهمترین خبرهای جهان

گزارش نشریه آمریکایی از موج گسترده حملات علیه موسویان بخاطر حمایت از سردار سلیمانی

گزارش نشریه آمریکایی از موج گسترده حملات علیه موسویان بخاطر حمایت از سردار سلیمانی

نشریه فری بیکن آمریکا در گزارشی به بررسی موج گسترده حملات علیه سیدحسین موسویان بخاطر حمایت از سردار سلیمانی پرداخته است.

به گزارش خبرآنلاین، نشریه فری بیکن نوشت: جو لیبرمن سناتور سابق و مارک والاس سفیر سابق امریکا از اعضاء گروه صهیونیستی “اتحاد علیه ایران هسته ای: باتوجه به اینکه سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی امریکا گزارش داده اند که ایران بدنبال تشکل گروه تروریستی در داخل امریکاست، هیچ جایی در دانشگاه پرینستون و دانشگاههای دیگر امریکا برای حضور موسویان نباید وجود داشته باشد.
علیرضا نادر عضو اندیشکده بنیاد صهیونیستی دفاع از دمکراسی ها نیز گفت: اشتغال موسویان در هردانشگاه امریکایی خطرناک‌است
گروه صهیونیستی اتحاد علیه ایران هسته ای از رئیس دانشگاه پرینستون خواست که‌فورا موسویان را اخراج کند.
سخنگوی وزارت خارجه امریکا گفت ما هر تهدیدی علیه شهروندان امریکا را محکوم میکنیم.
موسویان در پاسخ به تهدیدات اخراج او از دانشگاه پرینستون و از امریکا در مصاحبه با فری بیکن مجدد ترور سردار سلیمانی را محکوم کرد. او گفت:ترور سردار سلیمانی توسط دولت ترامپ، نقض آشکار قوانین و مقررات بین الملل بود. سردار سلیمانی طی سفر رسمی و به دعوت نخست وزیر عراق برای گفتگو در مورد مبارزه با تروریسم و بهبود روابط با عربستان به بغداد سفر کرده بود.
Xiyue Wang دانشجوی پیشین دانشگاه پرینستون که در ایران دستگیر و به اتهام جاسوسی محکوم و ۵ سال زندان کشیده بود و در دوره ترامپ آزاد شد نیز در شکایت از دانشگاه پرینستون در محاکم قضایی امریکا، اظهار نموده که دانشگاه پرینستون هواداران ایران را بکار گرفته که نمونه بارز آن موسویان است.

۳۱۱۳۱۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا