آخرین اخبار روز استان های ایران

کشف شیشه و هروئین در ورودی شهر مهرگان

کشف شیشه و هروئین در ورودی شهر مهرگان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف یک کیلو هروئین و 500 گرم شیشه در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری پرشیا توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سرهنگ جواد مهرعلیان، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز در راستای مقابله بی امان با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر در سطح شهرستان و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر صنعتی توسط فردی به سمت قزوین، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران حین کنترل و رصد دقیق و هوشمندانه مسیر "قزوین -کرج" خودروی پرشیا مورد نظر را که در حال عبور از این محور بود را شناسایی و پس از مسافتی تعقیب و گریز در ورودی "مهرگان" متوقف کردند.

سرهنگ مهر علیان بیان کرد: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان مقدار یک کیلو هروئین و500 گرم شیشه و یک دستگاه ترازوی توزین را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به دستگیری راننده خودرو و سرنشین آن گفت: متهمان قصد توزیع مواد در شهر مهرگان را داشتند که با هوشمندی ماموران ناکام ماندند.

46

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا