آخرین و مهمترین خبرهای جهان

هتل آتامان قشم، هتلی شیک در جزیره زیبای قشم

رپورتاژ آگهی

همه ما به فکر اجاره بی دردسر ویلا و رزرو سریع هتل در سفر هستیم تا بتوانیم روزهای سفرمان را در محیطی آرام و شیک بگذرانیم. جزیره قشم، یکی از زیباترین و محبوب ترین مناطق گردشگری ایران است که هر ساله مسافران زیادی به این جزیره سفر می کنند. در جزیره قشم، چندین هتل، ویلا و سوئیت برای مهمانان عزیز ساخته شده است تا اقامت راحتی را در طول سفرشان داشته باشند. در سفر به جزیره قشم، شما می توانید به جای اجاره سوئیت و ویلا، اقدام به رزرو هتل های قشم کنید تا علاوه بر برخورداری از امکانات هتل، در هزینه سفرتان نیز صرفه جویی کنید.

هتل آتامان قشم، یکی از هتلهای مجهز و شیک این جزیره است و انتخاب خوبی برای مهمانان و مسافران عزیز محسوب می شود. برای رزرو هتل آتامان قشم می توانید از سامانه رزرو اقامتگاه و هتل سفربازی اقدام کنید تا اتاق یا سوئیت موردنظرتان خیلی سریع برای شما رزرو شود. یکی از مزیتهای رزرو اقامتگاه با سفربازی، اطلاع از تمام شرایط هتل یا اقامتگاه مانند شرایط پذیرش، مدارک موردنیاز، هزینه اقامت در هتل، قوانین هتل، ساعت ورود و خروج، امکانات هتل و… است تا بتوانید بهترین و مناسب ترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. در ادامه این نوشته با امکانات هتل آتامان قشم آشنا خواهید شد. اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید، تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا با مزیتهای انتخاب این هتل چهارستاره بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با هتل آتامان در قشم

هتل آتامان قشم، هتلی چهار ستاره و شیک است که در بلوار گلستان قشم قرار دارد. این هتل در سال 1396 ساخته شده است و یکی از هتل های نوساز و محبوب در این جزیره محسوب می شود. هتل آتامان قشم، ساختمانی چهار طبقه بوده و 58 اتاق و سوئیت مجهز دارد.

موقعیت مکانی عالی هتل آتامان قشم

یکی از بزرگترین مزایای رزرو هتل آتامان قشم، نزدیکی این هتل به ساحل دریای خلیج فارس است؛ به طوری که تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید خودتان را به ساحل دریا برسانید و زیبایی های منظره دریا را از نزدیک تماشا کنید.

همچنین فاصله هتل آتامان با مراکز خرید مهم قشم مانند مراکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 و مجتمع تجاری خلیج فارس، بسیار کم است و شما می توانید خیلی سریع به این مراکز خرید بروید و خریدهای خود را انجام دهید. به دلیل موقعیت مکانی عالی، قیمت مناسب، تجهیزات مختلف و وجود انواع امکانات رفاهی، هتل آتامان قشم یکی از گزینه های مناسب برای اقامت در جزیره قشم به شمار می آید.

تنوع اتاق ها و سوئیت های هتل آتامان قشم

در این هتل شما می توانید از میان انواع اتاق های دو تخته توئین، دو تخته دبل، سوئیت سه نفره، سوئیت یک خوابه، اتاق چهار تخته و سوئیت دو خوابه، واحد اقامتی دلخواه خود را انتخاب کنید. برای رزرو هتل آتامان قشم می توانید از طریق سامانه سفربازی اقدام کنید.

بسیاری از افراد که به فکر اجاره بی دردسر ویلا و هتل هستند، سفربازی را برای رزرو اقامتگاه موردنظر خود انتخاب می کنند. یکی از مزایای رزرو اقامتگاه با سفربازی، انجام سریع و راحت مراحل رزرو هتل یا سوئیت است که تنها در چند دقیقه انجام می شود.

قبل از رزرو هتل آتامان قشم، از شما دعوت می کنیم که در ادامه این نوشته با ما همراه باشید تا با امکانات رفاهی اتاق های این هتل بیشتر آشنا شوید.

امکانات رفاهی متنوع در هتل آتامان قشم

در تمام اتاق ها و سوئیت های هتل، امکاناتی مانند مبلمان، یخچال، آباژور، کمد لباس، میز تحریر، آب معدنی، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، چای ساز، وسایل بهداشتی و… وجود دارد.

در حمام واحدهای VIP برای مهمانان عزیز بخش جکوزی نیز در نظر گرفته شده است؛ همچنین سرویس بهداشتی بعضی از اتاق ها فرنگی بوده و در بعضی اتاق ها سرویس بهداشتی ایرانی است. در تمام طبقات و راهروها نیز سرویس بهداشتی جداگانه ای وجود دارد.

خدمات ارائه شده در هتل آتامان قشم

با رفتن به هتل آتامان قشم، شما می توانید از خدماتی مانند خدمات فکس و فتوکپی، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدارباش، خدمات تور، گشت نیمروزی، خدمات خشکشویی و خدمات خانه داری بهره مند شوید.

وجود اتاق چمدان، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش و خودپرداز بانک صادرات از دیگر بخش های هتل آتامان است.

استراحت در لابی آرام و دنج هتل آتامان

لابی هتل آتامان قشم، در طبقه همکف هتل قرار دارد و به امکاناتی مانند اینترنت، تلویزیون و تلفن مجهز است. شما می توانید در لابی هتل آتامان بنشینید و ضمن استراحت، از فضای آرام و دنج لابی هتل لذت ببرید.

امکانات رفاهی و ورزشی در هتل آتامان قشم

اگر به وجود وسایل ورزشی در هتل اهمیت می دهید، لازم است بدانید که در این هتل، تجهیزات ورزشی و دستگاه های بدنسازی مانند دستگاه پرس سینه، هالتر، دوچرخه ثابت، انواع دمبل و… وجود دارد و شما می توانید تمرینات ورزشی خود را با وسایل بدنسازی هتل آتامان انجام دهید.

علاوه بر اینها، می توانید پیاده روی صبحگاهی و عصرگاهی خود را در فضای سبز هتل آتامان انجام دهید. در این هتل شما این فرصت را دارید که به همراه دوستان و عزیزان خود به سالن بیلیارد هتل آتامان بروید و لذت بازی بیلیارد را تجربه کنید.

تجربه خوشمزه ترین صبحانه ها در هتل آتامان قشم

با رزرو هتل آتامان قشم، شما از بوفه صبحانه هتل بهره مند خواهید شد. صبحانه هتل آتامان بسیار مفصل و کامل است و با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، شیر، پنیر، کره، انواع مربا، تخم مرغ نیمرو و آب پز، انواع املت، عدسی و لوبیا، آبمیوه و میوه های تازه به خوبی از شما پذیرایی می کند.

بسیاری از مهمانان هتل آتامان، عاشق صبحانه متنوع و خوشمزه این هتل می شوند و با خوردن صبحانه هتل، روزشان را بسیار پرانرژی شروع می کنند.

خوردن غذاهای درجه یک و لذیذ در هتل آتامان قشم

کیفیت غذاهای رستوران هتل، برای وعده های ناهار و شام نیز بسیار عالی است و شما انواع غذاهای ایرانی و خوراک های دریایی را در رستوران هتل آتامان میل خواهید کرد.

هر زمان که خواستید هم می توانید به کافی شاپ هتل بروید و خودتان را به خوردن یک لیوان قهوه، یک برش کیک، یا یک ظرف بستنی مهمان کنید. در مجموع با رزرو هتل آتامان قشم، شما اقامت راحت و لذت بخشی را در این هتل تجربه خواهید کرد.

نظافت لابی هتل و اتاق ها، برخورد مودبانه پرسنل هتل، کیفیت عالی غذاها و نوشیدنی های رستوران هتل، تنوع در بوفه صبحانه، موقعیت مکانی عالی، پذیرش سریع مهمانان، قیمت مناسب و نزدیکی به ساحل دریا و مراکز خرید قشم، از جمله مزایای هتل آتامان هستند.

رزرو سریع اقامتگاه و هتل در سامانه سفربازی

برای رزرو هتل آتامان قشم، شما می توانید همین حالا به سایت سفربازی سر بزنید و این هتل تمیز و مجهز را برای اقامت خود در جزیره قشم انتخاب کنید. قبل از رزرو هتل، سوئیت یا ویلا در سفربازی، شما این فرصت را دارید که با امکانات هتل، شرایط پذیرش، ساعت ورود و خروج، قیمت اقامت، شرایط پذیرش کودکان، مدارک موردنیاز، قوانین هتل و… آشنا شوید و بهترین اتاق یا سوئیت هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. بنابراین برای رزرو سریع و راحت هتل آتامان قشم، به سامانه رزرو هتل سفربازی سر بزنید و این هتل شیک و نوساز را برای اقامت خود در سفر به قشم رزرو کنید.

منبع : انصاف نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا