آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

نماینده ساری : طرح انتقال آب به سیستان و بلوچستان از دریای عمان نیازمند میلیاردها تومان اعتبار است

به انتشار از سایت معرفت نیوز

نماینده ساری : طرح انتقال آب به سیستان و بلوچستان از دریای عمان نیازمند میلیاردها تومان اعتبار است

فارس نوشت: نماینده ساری در مجلس گفت: طرح انتقال آب به سیستان و بلوچستان از دریای عمان نیازمند میلیاردها تومان اعتبار است و مشکل آب در اصفهان، خوزستان و سایر استان‌ها بسیار جدی است.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در جلسه علنی امروز در جریان بررسی کلیات طرح انتقال سیستان و بلوچستان از دریای عمان و در مخالفت با آن اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان محروم است و باید با اولویت نسبت به سایر مناطق محروم درباره آن تصمیم‌گیری شود زیرا یکی از جنگ‌های آینده بر سر آب خواهد بود.

مشکل آب در اصفهان، خوزستان و سایر استان‌ها جدی است

وی افزود: پارادوکس منافع در استان‌ها بر سر موضوع آب ایجاد خواهد شد ولی طبق فرمایش رهبری پیگیری موضوع لایحه‌محور باشد زیرا طرح انتقال آب دریای عمان به سیستان و بلوچستان نیازمند میلیاردها تومان اعتبار است.

نماینده ساری در مجلس تصریح کرد: خشکسالی مشکل اصفهان، خوزستان و سایر استان‌ها است. ضمن اینکه اصل تأمین آب برای مناطق محروم نباید مورد سوء استفاده قرار گیرد.

وی اظهار داشت: شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی آب و کمیسیون‌های تخصصی باید با آمایش سرزمینی به فکر 10 سال آینده کشور باشند و باید اصل 43 قانون اساسی رعایت شود تا نگاه عادلانه در استان‌ها شکل گیرد.

بیشتر بخوانید:

تصویب اولویت بررسی طرح انتقال آب دریای عمان به سیستان در مجلس

رای مثبت مجلس برای انتقال آب به سیستان و بلوچستان

21217

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا