رپورتاژ

همکاری با شرکت طراحی پارسی طرح ایرانیان

همکاری با شرکت طراحی پارسی طرح ایرانیان

از طراحی گرافیک جزو محدود خدماتی است که به شغل و یک صنف کاری خلاصه نمی شود، یعنی هر کسی در هر جایگاه کاری که باشد حتی برای یکبار هم که شده به طرح های گرافیکی نیاز پیدا خواهد کرد. اینکه گاهی اوقات نیاز داریم از طراحان گرافیک استفاده کنیم مساله دور از ذهن نیست چرا که گرافیک یک بخش جدانشدی از زندگی فردی و کاری از هر شخص است.

از همین رو شرکت های زیادی خدمات مفید در این حوزه ارائه می کنند که ما امروز بیشتر درباره شرکت ایرانی پارسی طرح ایرانیان به همراه تیم قوی و مجرب در گرافیک صحبت خواهیم کرد.

پس از ورود به سایت این شرکت، متوجه خدمات طراحی بنر می شویم. طراحی بنر تبلیغاتی از جمله خدمات بولد شده در این صفحه است. جالب اینجاست که این شرکت با توجه بستری که فراهم کرده اگر شرکت ها یا کسب و کار های تجاری و استارت آپی می توانند از مزیت همکاری در خدمات طراحی این شرکت استفاده کنند.

مثلا اگر شرکتی در ماه در شبکه های اجتماعی تبلیغات انجام می دهد و به همین جهت به بنرهای تبلیغاتی متعددی احتیاج داشته باشد پارسی طرح پکیج های جذابی برایشان آماده کرده است که به جای اینکه تنها یک بنر سفارش دهند و هزینه چند برابری پرداخت کنند، کافیه یک پکیج بنر سفارش دهند و از تخفیف فوق العاده همکاری استفاده کنند.

 

جالبه بدونید که حتی بزرگترین شرکت های مطرح در جهان که طراحی بنر یا Banner Design  انجام می دهند تخفیف های همکاری به این و با این درصد بالا ندارند و شاید بتونیم این را یک مزیت در شرکت های سرویس دهی مثل پارسی طرح بدانیم.

Banner Design

طراحی بنر برای پست های اینستاگرامی ! باقیمت فوق العاده :

همه ما دیگه اگاه هستیم که شبکه های اجتماعی چطور زندگی ما را درگیر کرده و زمانی نیست که به صورت یک ریتم عادی به شبکه ها به خصوص اینستاگرام سر نزنیم، خود من شخصا روزانه ده ها بار به شبکه های اجتماعی مراجعه می کنم و از اخرین اتفاقات مطلع میشم.

با توجه به این موضوع، شرکت پارسی طرح ایرانیان یک بستری رو فراهم کرده برای کسایی که در Instagram روزانه پست های زیادی منتشر می کنند و بازدید بالایی هم دارند، برای این صفحات اجتماعی پربازدید چیزی که خیلی مهمه طراحی پست های جذاب اینستاگرامی است،

در این زمینه پارسی طرح مطلبی منتشر که لینک رو براتون قرار دادم و در این مطلب متوجه شدیم که طراحی پست های اینستاگرامی رو می توانید به این مجموعه بسپارید و علاوه بر کیفیت بسیار بالا از تخفیف هم برخوردار بشید.

طراحی پست های جذاب اینستاگرامی

طراحی بنر خبرگزاری یا رسانه های خبری در این شرکت:

همانطور که اشاره کردم این مجموعه پر قدرت در زمینه طراحی بنر پیش می رود، اگر شما مشتری برای نمایش بنر در سایت های خبری هستید، همین حالا می توانید روی این شرکت حساب کنید، منظور ما اینه که کار ساخت بنر برای تبلیغ دادن بسیار مهمه، به طوری که باید بنر شما از نظر جذابیت و تاثیر گذاری در سطح بسیار بالایی باشد تا به خوبی در میان دیگر طرح ها در صفحه خبری دیده شوید.

نمی دانم تا چقدر مطلع هستید، سایت های خبری مثل ما از بازدید بالایی برخوردار هستند به گونه ای که وقتی شما طرح به Banner در ستون سمت چپ سایت نشان می دهید کاربران بسیار زیادی این طرح را می بینند و روی آن کلیک میکنند. چه بسا که اگر این طرح از جذابیت و خلاقیت بالایی برخوردار باشد به شدت روی تبدیل آن به مشتری برای شما موثر خواهد بود.

حال اگر شما هم تمایل دارید بهتر دیده شوید، همین حالا با پارسی طرح تماس بگیرید.

 

چرا همکاری با پارسی طرح ؟

شاید برای هم سوال باشه که چرا وقتی این همه شرکت، طراح گرافیک و افراد مختلف هستند که کار طراحی انجام می دهند چرا باید به سراغ این تیم بریم، وجود چنین سوالی منطقی است خصوصا وقتی قرار است که به صورت یک سیستم همکاری و مداوم کارهای طراحی مون رو به افرادی در قالب اینترنت یا آنلاین انجام بدیم.

خوب ما مواردی که برای بررسی نیاز داریم، ابتدا بررسی نماد اعتماد الکترونیک هستش، امروزه اگر شرکتی این نماد رو نداشته باشه عملا اعتماد اولیه کاربران رو از دست می ده و کاربر نمی تونه نگاه مثبت در وهله ی داشته باشه. پس از این حتما باید به ساختار سایت نگاه کنیم ببینیم که این سایت وقتی تخصصش در حوزه گرافیک هست آیا به مخاطبش احترام گذاشته و طراحی سایت رو به درستی انجام داده یا خیر ؟ البته این رو می تونیم به عنوان آیتم اول هم در نظر بگیریم.

بعد از این موارد حتما باید به صفحه ی تماس با ما شرکت مربوطه بریم ببینیم اطلاعات تماس برای احراز اولیه هویت شرکت مشخصه ! یا نه ! یعنی اینکه ببینیم تلفن تماس ثابتی وجود داره، ادرسی هست یا نه . مطمئنا شما هم مثل به این موضوع اهمیت می دهید وقتی میخوایم هزینه بابت خدمتی پرداخت کنیم به جنبه های مختلف بی اندیشیم و تحقیق کنیم.

 

نتیجه گیری:

رقابت چیزی است که هر روزه بیشتر میشود، اگر قرار باشد در تیتر خبرها و تبلیغات باشید باید از طراحی خوب – تبلیغ خوب و … دفاع کرده و نسبت به انجام آن ها پیش قدم باشید. با این کار مطمئنا پیشرفت خوبی را در روند کاری خود مشاهده می کنید، سایت هایی مثل Parsitarh آمده اند تا در این مسیر کمک کنند. امیدواریم تبلیغات شما همیشه موفق و سومند باشه.

این لینک به شما کمک می کنه مطالب جدید پارسی طرح بخش بازاریابی رو بخونید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا