آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

دفتر تحکیم وحدت: اقدام نشریه شیطانی شارلی ابدو بی‌پاسخ نخواهد ماند

دفتر تحکیم وحدت: اقدام نشریه شیطانی شارلی ابدو بی‌پاسخ نخواهد ماند

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت طی بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام نشریه شیطانی شارلی ابدو در اهانت و هتک حرمت به ساحت ولی امر مسلمین جهان و مقام زن در ایران به هیچ عنوان قابل قبول نیست و بدانند پاسخی درخور خواهند گرفت.

دفتر تحکیم وحدت: اقدام نشریه شیطانی شارلی ابدو بی‌پاسخ نخواهد ماند

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت طی بیانیه ای پیرامون هتاکی اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو تاکید کرد: اقدام این نشریه شیطانی که سابق بر این نیز توهین به ساحت مقام ملکوتی پیامبر اسلام(ص) را در پرونده خود دارد، در اهانت و هتک حرمت به ساحت ولی امر مسلمین جهان و مقام زن در ایران به هیچ عنوان قابل قبول نیست و بدانند پاسخی درخور خواهند گرفت.

در ابتدای بیانیه این اتحادیه دانشجویی آمده است: توهین بی شرمانه نشریه تحت هدایت های دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی غرب علیه رهبری معظم انقلاب اسلامی نشان از اقدام خصمانه دولت فرانسه علیه ایران دارد و بار دیگر اثبات شد که دولت های غربی ایشان را مانع اصلی در مقابل استعمار و استثمار کشور ایران می دانند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: اقدام این نشریه شیطانی که سابق بر این نیز توهین به ساحت مقام ملکوتی پیامبر اسلام(ص) را در پرونده خود دارد، در اهانت و هتک حرمت به ساحت ولی امر مسلمین جهان و مقام زن در ایران به هیچ عنوان قابل قبول نیست و بدانند پاسخی درخور خواهند گرفت. همچنین اقدام این نشریه، مخالف با اصول و موازین حقوق بین الملل و آزادی بیان است. مگر اینکه تعریف این نشریه و کشور فرانسه از آزادی بیان اهانت به نماد، مقدسات، شخصیت‌های ملی، دروغ پراکنی و نفرت افکنی است.

دفتر تحکیم وحدت در این بیانیه آورده است: این نشریه به اصطلاح حامی حقوق زن در انتشار شماره نشریه اخیر خود علاوه بر اینکه به مقام زن بی حرمتی کرده است خود را هم یک نشریه ضد مقام زن نشان داده است. شایسته است وزارت خارجه جمهوری اسلامی و دیگر دستگاه های مرتبط پاسخ درخور علیه این اقدام خصمانه دولت فرانسه و نشریات تحت هدایتش را بدهند.

دفتر تحکیم وحدت همچنین تاکید کرد: به فرموده امام خمینی اگر به دین ما حمله کنید به دنیای شما حمله میکنیم. به طراحان این نشریه اعلام میداریم که دنیای آنها زین پس در خطر است.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا