آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

حجت‌الاسلام موسی‌پور به دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی تبریک گفت

حجت‌الاسلام موسی‌پور به دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی تبریک گفت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی انتصاب دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی تبریک گفت.

حجت‌الاسلام موسی‌پور به دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی تبریک گفت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی انتصاب علی‌اکبر احمدیان به سمت «نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی» با حکم رهبر معظم انقلاب و نیز تصدی سمت «دبیر شورای عالی امنیت ملی» را تبریک گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام موسی‌پور به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردارسرتیپ پاسدار دکتر علی اکبر احمدیان (دام توفیقه)

سـلام علیـکم؛

امنیت ملی پایدار در ابعاد مختلف پیشران توسعه است و تنویر منظومه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تحیرآور نظام مقدس جمهوری اسلامی با نهادینه‌سازی ادبیات سیاسی مقاومت، موجب نقش‌آفرینی کارآمد، ارتقاء اقتدار قانونی و تهدیدزدایی مؤثر خواهد شد. بیشینه‌سازی قدرت بازدارندگی فعال، رسالتی خطیر برای نیل به اهداف متعالی امام راحل (رضوان‌اللّه تعالی علیه)، ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تداوم راه شهداست.

دکترین امنیت ملی جمهوری اسلامی مبتنی بر عقلانیت بوده و با بازخوانی و بازشناسی مفهومی و مصداقی اندیشه دفاعی نظام سیاسی اسلام نیاز است تا تصمیمات صریح و سریع اتخاذ گردد و با روایت‌گری اول و به محاق راندن دیپلماسی التماسی می‌توان در بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌ها، فضای فکری جامعه را تلطیف و ذهنیت‌ها را اصلاح نمود و هدف دشمن برای ایجاد فترت بین پایگاه اجتماعی مردم و نظام را خنثی و فعال‌سازی شکاف‌های اجتماعی، قومی، زبانی، جنسیتی و نژادی را با شکست مواجه ساخت.

بی‌تردید انتصاب شایسته جناب‌عالی به‌عنوان «نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی» حاکی از حُسن اعتماد معظم‌له و صدور حکم «دبیرشورای عالی امنیت ملی کشور» از سوی رئیس‌جمهور محترم که نشان از توانمندی‌های شما در ساحت‌های مختلف راهبردی، دفاعی و امنیتی بوده، گامی جدید برای تعالی و دستیابی به اهداف شورای عالی محسوب شده و به یاری حق تعالی در مواجهه با جنگ پیچیده و ترکیبی دشمن، حرکت به سوی افق‌های ترسیم شده را تضمین نموده و با برجسته‌سازی نقاط قوت و به حاشیه‌رانی نقاط ضعف، معادلات محاسباتی دشمن به چالش کشیده خواهد شد.

ضمن تبریک صمیمانه این مسئولیت خطیر، توفیق روزافزون شما برادر گرامی را همانند سوابق موفق و ارزشمندتان در مناصب مختلف در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از پیشگاه خداوند منان مسألت دارم.

محمدحسین موسی‌پور

نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا