آخرین و مهمترین خبرهای جهان

تابلو کامپوزیت، تابلو تبلیغاتی به صرفه و کاربردی

رپورتاژ آگهی

آیا تابه‌ حال برای کسب ‌و کارتان تبلیغات انجام داده‌اید؟ به نظر شما چه نوع تبلیغاتی مؤثر است و گیرایی بیشتری در بین مخاطبان دارد؟ تا چه حد با روش‌های جدید تبلیغات آشنایی دارید؟ تابلو کامپوزیت چه کاربردی دارد و در کدام مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ و ده‌ ها و صدها سؤال دیگر.

این سوالات تنها بخشی از پرسش ‌ها و نیازهای اولیه برای انجام تبلیغات مؤثر و گسترش کسب‌ و کار است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و توسعه روش‌ های تبلیغاتی، شاهد روی کار آمدن راهکارهای به ‌روز و مختلف هستیم. در این میان تابلو کامپوزیت به دلیل کارایی مطلوب و دوام بالا، یک تحول عظیم در صنعت تابلو سازی ایجاد کرده و بسیاری از فروشگاه‌ ها، مجتمع ‌های تجاری، فست ‌فودها، اماکن ورزشی و غیره، این روش را برای تبلیغ و جذب مشتری انتخاب می ‌کنند. با توجه به ویژگی ‌های منحصر ‌به ‌فرد و عملکرد مطلوب تابلو کامپوزیت، در ادامه، قصد داریم شما را بیش‌ از ‌پیش با این روش از ساخت تابلوهای تبلیغاتی در کشور آشنا سازیم.

تابلو کامپوزیت چیست؟

یکی از روش ‌های کاربردی و رایح براساس ساخت تابلوهای تبلیغاتی، تابلو کامپوزیت نام دارد. بدین صورت که با استفاده از یک نوع آلومینیوم به نام کامپوزیت، زیر سازی حروف برجسته آماده می ‌شود و سپس هر یک از حروف ها، با توجه به نوع تبلیغ که می تواند شامل نام فروشگاه یا مؤسسه باشد روی آن قرار می ‌گیرد. در واقع تابلوهای کامپوزیت در تبلیغات به‌ عنوان زیرسازی حروف‌ های برجسته به‌ کار برده می ‌شوند و اغلب حروف هایی مانند حروف استیل، حروف وکیوم، حروف نئون پلاستیک، حروف چلنیوم و مواردی این چنینی روی آن نصب می ‌شود و جلوۀ زیبایی به تابلو می ‌بخشد. البته باید گفت که این روش تبلیغ مدرن کاربردهای گونا گونی دارد و علاوه ‌بر تبلیغات فروشگاه‌ها و مراکز تجاری، در بردهای تبلیغاتی در سطح شهر نیز قابل نصب خواهد بود.

همان‌ طور که گفتیم، متریال اصلی تابلو کامپوزیت از آلومینیوم است. بر همین اساس با تمامی شرایط آب‌ و هوایی سازگار بوده و طول عمر بالایی دارد. بدین ترتیب مصرف‌ کنندگان با خیال آسوده از بابت ماندگاری و کیفیت کار، می ‌توانند این نوع از تابلوی تبلیغاتی را جهت انجام پروژه‌های مختلف تبلیغاتی به ‌کار ببرید.

مزایای استفاده از تابلو کامپوزیت

تابلو های کامپوزیت به دلیل ساختار منحصر‌ به ‌فرد، کیفیت ساخت و چیدمان خاص حروف های برجسته روی آن، مزایای فراوانی را برای مصرف ‌کنندگان به همراه دارند که بعضی از مهم ‌ترین این مزایا به شرح زیر هستند:

  • ساختار نسبتا سبک و کاهش وزن سازه‌های تبلیغاتی در ارتفاع بالای درب فروشگاه‌ ها
  • مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و عوامل محیطی؛ این ویژگی سبب شده تا در مناطق دارای آب ‌و ‌هوای شرجی و مرطوب دچار زنگ ‌زدگی و پوسید گی نشود و همواره زیبایی ظاهر خود را حفظ کند؛ البته لازم به ذکر است که دوام این متریال در برای گرما هم بسیار بالاست.
  • طول عمر بالا نسبت به سایر روش‌ های تبلیغی و تابلو های تبلیغاتی.
  • قابلیت فرم دهی و شکل ‌پذیری بالا متناسب با نماهای مدرن در ساختمان ‌سازی.
  • رنگ ‌بندی متنوع و ظاهر بسیار شکیل و جذاب؛ تابلو کامپوزیت نسبت به تابلوهای معمولی ساختار زیباتری دارد و نظر مخاطب را جلب می‌ کند. به‌ عبارتی می‌ توان گفت این سری از مزایای تابلو سازی کامپوزیت باعث شده تا در سال ‌های اخیر، شاهد افزایش استفاده از این روش تبلیغاتی در کشور باشیم.
  • ایجاد پوشش در اطراف حروف و جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به درون تابلو.
  • نصب سریع و آسان.
  • قیمت مناسب و مقرون ‌به ‌صرفه؛ برخلاف تصور بسیاری از افراد، تابلو کامپوزیت در کنار مقاومت، دوام و کارایی مطلوب، هزینۀ ساخت و نصب پایینی دارد و استفاده از این روش، تا حد زیادی موجب صرفه ‌جویی در هزینه‌های تبلیغات می ‌شود.

انواع تابلو کامپوزیت

به ‌طور کلی تابلوهای کامپوزیت برحسب تنوع رنگ، آلیاژ و نیاز مصرف ‌کنندگان انواع مختلفی دارند و شاهد استفاده از مدل‌های مختلف آن در نقاط مختلف شهرها هستیم. در این ‌خصوص اصلی‌ ترین مدل ‌های تابلو سازی به روش کامپوزیت به قرار زیر است:

  • تابلوهای کامپوزیت با طرح سنگ
  • تابلوی کامپوزیت با طرح چوب
  • تابلو کامپوزیت با شکل و قالب آجر
  • تابلوهای کامپوزیت در انواع رنگ مات و براق

خاطر نشان می ‌شود که در مدل ‌های تابلو سازی به روش کامپوزیت، از طرح ‌های مختلف برای نوشتن کلمات بر روی تابلو استفاده می ‌شود. به همین جهت علاوه ‌بر ساختار منحصر‌ به ‌فرد و برجسته، موجب افزایش زیبایی تابلوهای تبلیغاتی و محیط اطراف آن نیز می ‌شود. علاوه ‌بر این، براساس نوع تابلو، ابعاد، تعداد حروف و همچنین نحوۀ طراحی و چیدمان کلمات، قیمت تابلو کامپوزیت نیز تغییر پیدا می ‌کند، ازاین ‌رو برای خرید و نصب این نوع از تابلوهای تبلیغاتی، می ‌بایست به این نکات توجۀ ویژه داشته باشید و متناسب با آن، محصول مورد نظرتان را تهیه نموده و با رعایت نکات ایمنی و استاندارد های لازم در محل نصب کنید.

قیمت تابلوهای کامپوزیت

درزمینۀ انجام تبلیغات و ساخت تابلو های متنوع، قیمت تهیه و نصب در اولویت قرار دارد. بدین جهت مصرف ‌کنندگان می ‌بایست قبل از انجام هر کار، با در نظر گرفتن اهداف تبلیغی، نوع کسب‌ و ‌کار و شرایط اقتصادی، مناسب ‌ترین روش تابلو سازی را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهند. قیمت طراحی، ساخت و نصب تابلوهای کامپوزیت نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با توجه به ابعاد تابلو، تعداد حروف و کلمات، برند مصرفی کامپوزیت و غیره، قیمت ‌های متنوعی از این محصول در بازار وجود دارد. علاوه ‌بر این، ضخامت لایه ‌های کامپوزیت و نانو نیز تا حد زیادی موجب افزایش یا کاهش قیمت ساخت تابلو کامپوزیت می ‌شوند.

از طرف دیگر نوسانات نرخ ارز و شرایط نا بسامان اقتصادی و بازار نیز باعث شده تا قیمت آلیاژهای به‌ کار رفته در تابلو و همچنین حروف چلنیوم، نئون و استیل به ‌صورت لحظه ‌ای تغییر پیدا کند، ازاین ‌رو نمی‌ توان یک قیمت ثابت و مشخص برای تابلوهای کامپوزیت در نظر گرفت. لذا به شما پیشنهاد می ‌کنیم پس از راه‌ اندازی کسب‌ و کار، محل مورد نظر برای نصب تابلو را اندازه ‌گیری کنید و سپس براساس آن، تابلوهای دلخواهتان را سفارش دهید. در این حالت می‌ توانید یک برآورد کلی نسبت به مواد اولیه و هزینۀ تمام ‌شدۀ ساخت تابلو داشته باشید و هزینه‌های تبلیغاتی را تا حد زیادی مدیریت کنید.

سخن پایانی

تابلو کامپوزیت از روش ‌های کارآمد تبلیغاتی در کشور هستند و به دلیل برخورداری از مزایای منحصر ‌به ‌فرد، تا به ‌حال عملکرد مطلوبی داشته اند. به نحوی که در بسیاری از مراکز، شاهد استفاده از این نوع تابلو هستیم. شما نیز می‌ توانید با در نظر گرفتن تمامی جوانب، از قبیل نوع شغل، ابعاد محیط، سلیقه و توان مالی، ساخت تابلو تبلیغاتی با کامپوزیت را انتخاب نموده و از مزایای آن نهایت بهره را ببرید. در این زمینه، شرکت ‌ها و مؤسسات مختلفی اقدام به طراحی، ساخت و نصب انواع تابلوهای کامپوزیت با حروف استیل، نئون و چلنیوم کرده ‌اند. شما نیز می ‌توانید از تجربه، توان و تخصص این مجموعه‌ ها جهت بهره‌ مندی از تابلوی تبلیغاتی باکیفیت، جذاب و متناسب با نوع کسب ‌و ‌کارتان استفاده کنید.

به عنوان مثال با ورود به سایت novinlight.com می توانید با کارشناسان گروه تبلیغاتی نوین لایت در ارتباط باشید و در رابطه با قیمت انواع تابلو های تبلیغاتی مانند چلنیوم، استیل، لایت باکس و همچنین تابلو کامپوزیت، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

منبع : انصاف نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا