آخرین اخبار روز استان های ایران

بازپروری معتادان متجاهر نقش موثری در بهبود امنیت جامعه دارد

بازپروری معتادان متجاهر نقش موثری در بهبود امنیت جامعه دارد

استاندار خوزستان با اشاره به اعزام معتادان متجاهر به کمپ‌ ماده ۱۶ گفت: بازپروری معتادان متجاهر علاوه بر توانمندسازی این افراد در ارتقای امنیت جامعه نیز نقش موثری ایفا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین خوزستان به نقل از ایرنا، صادق خلیلیان روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: بنا شد حدود یک هزار نفر از معتادان متجاهر را برای بازپروری به کمپ‌های ماده ۱۶ اعزام کنیم چراکه این امر به بیشتر شدن سطح امنیت در جامعه کمک می‌کند البته بخشی از این کار تاکنون انجام شده و مابقی آن نیز تا پایان سال صورت می‌پذیرد.

وی افزود: بازپروری معتادان متجاهر علاوه بر این که کاری انسانی به شمار می‌رود موجب می‌شود تا بخشی از نیروی انسانی جامعه با برخورداری از یک توانمندی به سطح جامعه بازگردند و بتوانند نقش مثبتی در محیط خود ایفا کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین با توجه به این که علت برخی از سرقت‌ها توسط معتادان صورت می‌گیرد با این اقدام می‌توان بخشی از سرقت‌های خرد و ناامنی‌ها را کاهش داد و امنیت جامعه را بهبود بخشید.

به گزارش خبر آنلاین، کمپ ماده ۱۶ در پادگان شهید فرجوانی به همت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان با هدف جمع آوری، درمان، صیانت و اشتغال معتادان متجاهر در نظر گرفته شده است.

48

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا