آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

اخگرپور: دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب به بیان مطالب محوری جامعه بپردازند

اخگرپور: دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب به بیان مطالب محوری جامعه بپردازند

دبیر کل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه دانشجویان در دیدار امروز با رهبر انقلاب به بیان مطالب محوری جامعه بپردازند، گفت: دانشجویان در این دیدار لازم است مسائل اصلی و محوری کشور را بیان کنند.

اخگرپور: دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب به بیان مطالب محوری جامعه بپردازند

حسین اخگرپور دبیر کل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به دیدار رمضانی و سخنرانی سال های گذشته در محضر رهبر انقلاب، گفت: متن سخنرانی نماینده اتحادیه ها در دیدار با رهبر انقلاب، توسط اعضای شورای مرکزی، دفاتر و ادوار اتحادیه نوشته می شد و در این زمینه هیچگونه محدودیت و نظارتی قبل و بعد از سخنرانی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین چیزی که در کشور یافت می شود، آزادی بیان است، افزود: طیف های فکری مختلف در سخنرانی رمضانی با رهبر انقلاب نکات خود را بیان می کنند، از نظر بنده بیشترین چیزی که در کشور یافت می شود، آزادی بیان است و آزادی بیان در حسینیه امام بیشتر از هر جایی در دنیا ارج نهاده می شود.

فعال سابق دانشجویی گفت: در نوشتن متن سخنرانی برای دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب حتی یک خط هم کسی من را مجبور به نوشتن موضوع خاصی نکرد و حریت جنبش دانشجویی اجازه نمی‌دهد متن سخنرانی این دیدار از جای دیگری دیکته شود.

اخگرپور در پایان با بیان اینکه دانشجویان در این دیدار به بیان مطالب محوری جامعه بپردازند، گفت: دانشجویان در این دیدار لازم است مسائل اصلی و محوری کشور را بیان کنند و از بیان مطالب زرد و غیر مهم پرهیز کنند.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا