آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

تفاهمنامه گسترش همکاری و هم افزایی نیروی زمینی سپاه و ارتش امضا شد

تفاهمنامه گسترش همکاری و هم افزایی نیروی زمینی سپاه و ارتش امضا شد

تفاهم نامه گسترش همکاری و هم افزایی نیروی زمینی سپاه و ارتش با حضور فرماندهان نیروی زمینی ارتش و سپاه پاسداران به امضا رسید.

تفاهمنامه گسترش همکاری و هم افزایی نیروی زمینی سپاه و ارتش امضا شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، تفاهم نامه گسترش همکاری و هم افزایی نیروی زمینی سپاه و ارتش با حضور فرماندهان نیروی زمینی ارتش و سپاه به امضا رسید.

طبق این تفاهم نامه که به امضای سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش رسید، سطح همکاری و هم افزایی دو نیرو در حوزه های گوناگون نرم افزاری و سخت افزاری گسترش و وارد مرحله تازه‌ای خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و تعدادی از معاونین که امروز برای دیدار و تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با همتای ارتشی خود در ستاد فرماندهی این نیرو حضور پیدا کرد، درباره این تفاهم نامه گفت: سطح همکاری ما و همرزمان ما در نیروی زمینی ارتش در حال حاضر خوب است اما با اجرایی شدن مفاد این تفاهمنامه جدید، شاهد مرحله تازه‌ای از گسترش تعامل، تبادل، همکاری و هم افزایی خواهیم بود.

وی افزود: این اقدام در پی دیدار و توافقات سردار سلامی فرمانده کل سپاه و سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و تایید فرماندهی معظم کل قوا انجام شد.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه و تعدادی از معاونین در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش، خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه به منزله یک لشکر واحد الهی تا ظهور حضرت ولی عصر(عج)، در رکاب نایب آن حضرت، آماده جانفشانی و اجرای منویات و ماموریت ها هستند.

وی ادامه داد: با تکمیل حلقه‌های همکاری و هم افزایی ارتش و سپاه، قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات، به سطح بی‌نظیری در منطقه و جایگاه کم‌نظیری در دنیا ارتقا پیدا خواهد کرد.

گفتنی است؛ سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و تعدادی از معاونین، امروز و همزمان با روز ارتش در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش حضور پیدا کرد و ضمن تجلیل از مجاهدت های فرماندهان و رزمندگان این نیرو، روز ارتش را به آنان تبریک گفت.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا