آخرین و جدیدترین اخبار فرهنگی و هنری

صحنه‌های ریحانه پارسا از «گشت ارشاد» حذف شده؟

صحنه‌های ریحانه پارسا از «گشت ارشاد» حذف شده؟

فارس نوشت: در اقلام تبلیغاتی فیلم سینمایی «گشت۳» از تصاویر و نام بازیگر هنجارشکن استفاده نشده، اما آیا صحنه‌های حضور این بازیگر هم از فیلم حذف شده است؟

سعید سهیلی «گشت ۳» را تابستان سال گذشته مقابل دوربین برد، با این تفاوت که حمید فرخ‌نژاد در کنار ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی حضور نداشت و جای او را امیر جعفری گرفت. همچنین بهنام بانی و ریحانه پارسا هم به ترکیب بازیگران اضافه شدند تا فروش فیلم در گیشه تضمین شود. با این حال، حضور در شرایط کرونایی از یک سو و همچنین مهاجرت ریحانه پارسا و انتشار عکس‌های نیمه‌برهنه از او، اکران فیلم را با حاشیه‌های جدی مواجه کرد. پارسا در این فیلم، نماینده یک شرکت پخش موسیقی است که با پیکان (بهنام بانی) قرارداد می‌بندد و سپس مدیر برنامه‌های این خواننده می‌شود.

حمایت وزیر ارشاد از اکران «گشت۳»

اکران گشت۳ در دولت پیشین محقق نشد تا اینکه در دولت کنونی روی پرده رفت. محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اخیراً در دیدار با اعضای شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما، بدون نام بردن از آخرین ساخته سعید سهیلی گفته بود: «اگر یک تهیه‌کننده و یا کارگردانی ۱۰میلیارد تومان هزینه می‌کند و یک فیلم سینمایی می‌سازد، نباید سرمایه این افراد برای رفتار یک بازیگر به خطر بیفتد.»

بنابراین می‌شد فهمید که همه سکانس‌های مربوط به بازی ریحانه پارسا در «گشت۳» حذف نشده است! البته در اقلام تبلیغاتی فیلم از عکس و نام این بازیگر پرحاشیه و هنجارشکن استفاده نشده است که به‌نظر می‌رسد جزء شروط توافقی شورای صدور پروانه نمایش با سعید سهیلی باشد.

البته این حواشی به ضرر فیلم تمام نشد و باعث شده است که فیلم طی یک هفته ۷ میلیارد تومان بفروشد.

۵۸۵۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا