رپورتاژ

۶ فوت و فن برای حرفه ای شدن در پابجی موبایل

حرفه ای شدن در بازی پابجی موبایل

خیلی از کاربران و گیمرهایی که تازه وارد دنیای بازی پابجی شده‌اند، ممکن است این سوال برای‌شان به وجود بیاید که چگونه می‌توانیم در بازی پابجی حرفه‌ای شویم؟ در پاسخ باید بگوییم حرفه‌ای شدن در بازی پابجی موبایل کار چندان سختی نیست و نیاز به دانستن فوت و فن و راهکارهای خاصی دارد. به علاوه شما با تمرین کردن این روش‌ها به مرور در بازی پابجی حرفه‌ای‌تر خواهید شد و حس قدرت را تجربه خواهید کرد.

 

چگونه در بازی پابجی حرفه ای شویم؟

برای گیمرهای بازی پابجی سه سطح و لول وجود دارد: تازه کار یا مبتدی، متوسط و حرفه‌ای (پیشرفته). قصد همه گیمرها این است که در بازی بهترین باشند و به بالاترین لول آن دست پیدا کنند. قبل از هر چیز، سطح خود را مشخص کنید و با تمرین و انجام دادن ترفندها خود را به لول حرفه‌ای‌ها برسانید.

از جمله ترفندهای حرفه ای شدن در پابجی خرید یوسی پابجی است. برای خرید پابجی می‌توانید به وبسایت ویکتورشاپ که از یکی از معتبرترین و بهترین وب سایت‌های خرید ارز و سکه بازی‌ها می‌باشد، مراجعه کنید. با داشتن و خرید یوسی می‌توانید بسیار قوی‌تر و قدرتمندتر از رقبایتان در بازی حاضر شوید و تمام سلاح‌ها و تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنید و قدم محکمی برای حرفه‌ای شدن در پابجی بردارید. در ادامه با ویکتورشاپ همراه باشید تا با فوت و فن و ترفندهای حرفه ای شدن در پابجی به خوبی آشنا شوید.

معرفی بازی پابجی موبایل

معرفی بازی پابجی

پابجی موبایل که نام کامل آن Play Unknown’s Battleground می‌باشد، به وسیله‌ استودیو Tencent Games طراحی و تولید شده که توانسته توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کند و  محبوبیت زیادی کسب کند. از پابجی موبایل می‌توان به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی نام برد که فصلی جدید از بازی‌های موبایلی بود. بازی پابجی روز به روز پیشرفته می‌شود.

بازی پابجی دارای سبک متفاوتی است و بازیکن را وارد فضایی می‌کند تا برای زنده ماندن و بقای خودش با دشمنان و حریفان مبارزه کند و درگیر چالش‌ها و مبارزات مختلف شود و از آن‌ها لذت ببرد. بازی پابجی کاراکتر و شخصیت‌های گوناگونی دارد که هرکدام توانایی مخصوص به خودشان را دارند. شما با در نظر گرفتن توانایی آن‌ها انتخاب می‌کنید که با کدام یک از آن‌ها وارد مبارزه و نبرد شوید.  این بازی دارای چهار کارکتر و شخصیت‌های بازی پابجی است که عبارت‌اند از :

  • شخصیت اول | ویکتور
  • شخصیت دوم | سارا
  • شخصیت سوم | کارلو
  • شخصیت چهارم | اندی

روش‌های حرفه ای شدن در پابجی

برای حرفه ای شدن در بازی پابجی موبایل باید صبر و تمرین زیادی داشته باشید. از قوانین بازی به طور کامل پیروی کنید و نکات خاصی را در پیرامون بازی رعایت کنید. علاوه بر خرید یوسی از سایت ویکتورشاپ، در این قسمت به تعدادی از روش‌های حرفه ای و قدرتمند شدن در بازی پابجی اشاره خواهیم کرد :

  • همراه داشتن چندین مدکیت اضافه
  • عدم استفاده از وسیله نقلیه برای کاور کردن
  • دقت کردن به آیتم‌هایی که در بازی حمل می‌کنید
  • خودداری از واردشدن به زون‌ها
  • با کمک و راهنمایی Painkillers و Enegry Drink بقای خود را در زون‌ها حفظ کنید
  • حواستان به پل‌ها باشد و به آن ها دقت کنید
  • به هنگام حرکت با وسیله‌های نقلیه به هیچ وجه از آن‌ها پیاده نشوید

تاثیر داشتن یوسی پابجی موبایل

تاثیر داشتن یوسی در بازی پابجی

گیمرها می‌توانند در بازی پابجی با به کارگیری و خرید یوسی پابجی موبایل از سایت ویکتورشاپ، آیتم‌های ویژه‌ای را برای کاراکتر خود خریداری کنید و همینطور با استفاده از آن، امکانات و آیتم‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات و مهمات نظامی متنوعی را برای خود برگزینید و از این روش  قدرت خود را دو برابر کنید.

این مسئله که بازی پابجی را با در اختیار داشتن سطح قوی و فوق حرفه‌ای و با قدرت زیاد انجام دهیم یا اینکه در سطح پایین و بدون امکانات، اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و تاثیر فراوانی در جذابیت بازی نیز دارد. بی‌شک استفاده از آیتم‌ها و قابلیت‌های مختلف، تجهیزات و مهمات پیشرفته و تسلیحات قوی توانایی این را دارد که جذابیت بازی اکشن و مهیج پابجی را برای ما چند برابر کند و همینطور به شما لذت تجربه یک بازی هیجان‌انگیز را بدهد.

خرید یوسی پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی از سایت‌های معتبر نظیر ویکتورشاپ یک روشی مناسب برای استفاده از آیتم‌ها و امکانات موجود در بازی ازجمله تهیه مهمات و سلاح برای تجربه سطح حرفه‌ای می‌باشد. شما با خرید یوسی پابجی راحت‌تر می‌توانید از امکانات خوب و فوق العاده بازی پابجی بهره‌مند شوید. حتی می‌توانید کالاهایی که در فروشگاه ذخیره کرده‌اید را با یوسی به طور مستقیم خریداری کنید.

بازی پابجی دارای فروشگاه درون ‌برنامه‌ای می‌باشد که در آن فروشگاه لباس، وسیله نقلیه، سلاح، کلاه، پوسته ، شلوار و … موجود است که تنها با داشتن یوسی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. شما با خرید و داشتن این کالاها رنگ و بوی جذاب‌تر و بهتری به بازی می‌بخشید و هیجانتان را برای در دست گرفتن بازی افزایش می‌دهید.

قیمت یوسی پابجی موبایل

قیمت یوسی پابجی همانند قیمت جم فری فایر و قیمت سی پی کالاف موبایل بستگی به قیمت دلار و نوسانات ارز دارد، طبیعتا با افزایش یا کاهش قیمت ارز و دلار، قیمت یوسی پابجی هم دستخوش تغییرات می‌شود. پس درواقع قیمت دقیقی نمی‌توان برای آن در نظر گرفت زیرا قیمت آن بسته به شرایط و مواردی که گفته شد، کم وزیاد می شود و تغییر می‌کند.

شاید بگویید با وجود تحریم‌ها و شرایط دلار چگونه می‌توان خرید انجام داد؟ باید بگوییم نگران این مسئله نباشید و تمام کارهای مربوط به خرید را به وبسایت ویکتورشاپ بسپارید. شما با مراجعه به وبسایت ویکتورشاپ می‌توانید با پایین‌ترین قیمت در هر شرایطی نسبت به خرید یوسی پابجی اقدام کنید و از شرایط ویژه و پشتیبانی و خدمات سایت به خوبی بهره‌مند شوید و یک خرید فوق‌العاده را تجربه کنید.

منبع: victorshop.net

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا