آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

یوونتوس 2 بازیکن جدید خرید و 2 بازیکنش را هم به تاتنهام داد

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس به صورت رسمی با دنیس زکریا هافبک تیم فوتبال بوروسیا مونشن‌گلادباخ قرارداد بست. این بازیکن سوئیسی 25 ساله با قراردادی 7 میلیون یورویی (3.5 میلیون یورو رقم پایه به علاوه 3.5 میلیون یورو پاداش) تا سال 2026 به بانوی پیر پیوست و سالانه 3 میلیون یورو حقوق می‌گیرد. او در یوونتوس پیراهن شماره 28 را به تن خواهد کرد. زکریا تا پایان فصل جاری با مونشن‌گلادباخ قرارداد داشت.

بازیکن دیگری که یوونتوس امروز به صورت رسمی با او قرارداد بست، فدریکو گاتی از تیم فروزینونه بود که یک مدافع 23 ساله است. رقم قرارداد این بازیکن ایتالیایی 10 میلیون یورو است و او تا پایان فصل به صورت قرضی در تیم فروزینونه باقی خواهد ماند. گاتی متولد تورین است و به این ترتیب در پایان فصل به زادگاهش برمی‌گردد. قرارداد او با یوونتوسی‌ها تا سال 2026 اعتبار دارد.

یوونتوسی‌ها اما امروز دو بازیکن‌شان را هم به تاتنهام منتقل کردند. بازیکن اول دژان کولوسفسکی بود. این بازیکن 21 ساله با قرارداد قرض 18 ماهه به تیم تحت هدایت آنتونیو کونته ملحق می‌شود. یوونتوس بابت این جابجایی 3 میلیون یورو می‌گیرد. قرارداد کولوسفسکی با تاتنهام دارای بندی اختیاری است که در صورت محقق شدن یک سری شروط مورد توافق دو طرف اجباری می‌شود و در آن صورت تاتنهام ملزم است 35 میلیون یوروی دیگر به یوونتوس بپردازد و خرید کولوسفسکی را قطعی کند.

بازیکن دومی که یووه به تاتنهام فرستاد، هافبک اروگوئه‌ای این تیم رودریگو بنتانکور 24 ساله است که برخلاف کولوسفسکی قراردادش قطعی است. یوونتوس او را در ازای 19 میلیون یورو به تاتنهام فروخته و این رقم را طی سه سال وصول خواهد کرد. به این رقم امکان اضافه شدن 6 میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش‌های مرتبط با عملکرد بازیکن هم وجود دارد. او که سال 2017 به یوونتوس پیوست، تا سال 2026 با تاتنهام قرارداد بسته است.

ولاهوویچ: می‌خواهم باعث افتخار یوونتوس شوم/ برای همه اهداف خواهیم جنگیدولاهوویچ رسماً یوونتوسی شد

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا