آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

کاوه: تا من هستم مربیانی که دنبال نمایش هستند را نمی‌آورم

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد تاکید کرد تا وقتی که هست اجازه نخواهد داد مربیانی که به دنبال نمایش دادن هستند، در تیم‌های ملی به کار گرفته شوند.

اخبار ورزشی

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص دیسکالیفه شدن سجاد غلامی در مسابقات زیر 23 سال جهان اظهار داشت: ما در این خصوص جلسه‌ای داریم و نمی‌خواهیم بیرون از آن صحبت کنیم، آقایانی که می‌گویند فلانی قهرمانی را از ما گرفت به این توجه نمی‌کنند که ما با 9 کشتی‌گیر این عنوان و امتیاز را به دست آوردیم.

حضور کاوه و درستکار در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی

وی با اشاره به منتقدین تصریح کرد: یک سری از پشت خط مانده‌ها عقده گشایی می‌کنند و فعلا جواب آنها را نمی‌دهم. تا موقعی که من هستم مربیانی در سطح تیم ملی قرار می‌گیرند که برای مربیگری می‌آیند نه کسانی برای نمایش مربیگری می‌کنند. ما سعید احمدی، فرید دژم‌خو و جعفر شمس، ایمان محمدیان، رضا افضلی را می‌آوریم که کار می‌کنند و دنبال شعار دادن نیستند و هر جا می‌روند کارشان به دعوا نمی‌کشد.

کاوه ادامه داد: اتفاقات خوبی که برای کشتی رخ داد را نمی‌بینند. امیرحسین فیروزپور خودش را به سطح اول بزرگسالان دنیا رسانده، نفر سوم بزرگسالان جهان به آمریکایی می‌بازد و بعد فیروزپور آمریکایی را 10 هیچ می‌کند، اینها این وسط گم شد. یا امیررضا معصومی که در حدودا یک سال اخیر قهرمان نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان شد و به نوعی نفر دوم تیم ملی بزرگسالان ما می‌شود، روند رو به جلوی این بچه‌ها فراموش شد. یا امیرعلی آذرپیرا که کم کم کشتی‌گیری می‌شود که در 97 کیلوی ما خودش را اثبات می‌کند و شاید یک مهره خوب ما برای المپیک باشد. صادق فیروزپور روند رو به جلویی دارد و یا اینکه امیرمحمد یزدانی باید بداند اگر می‌خواهد در دنیا مدعی بمان، باید حریف را دست کم نگیرد و در این مسابقات هم نتیجه این کار را دید و شکست خورد اما برایش تجربه خوبی به دست آمد.

سرمربی تیم ملی جوانان درمورد کشتی‌گیرانی که خوب نتیجه نگرفتند نیز گفت: احمد جوان خوب کشتی نگرفت، باید کار کنیم. واقعا در سه وزن پایین کشتی ما ضعف دارد، اگر رحمان عموزاد را کنار بگذاریم، باید خیلی بیشتر از این کار کنیم خصوصا در بحث پشتوانه‌سازی. این مسابقات به ما نشان می‌دهد باید کار کنیم و کشتی‌گیرانی را در میادین مختلف محک بزنیم که نفرات دوم و سوم خوب و مدعی‌ داشته باشیم. مثلا اگر کیان محمودجانلو یک میدان رسمی بهتر دیده بود در این مسابقات حداقل برنز می‌گرفت. اینها نکات فنی‌ است که ما در این مسابقات به دست آوردیم و متاسفانه سر یک موضوع همه را زیر سوال بردند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا