رپورتاژ

چگونه در فارکس معامله انجام دهیم؟

بسیاری از معامله گران در بازارهای مالی با یک مشکل همیشگی درگیر هستند و آن ترس است. ترس در بسیاری از مواقع به کمک انسان می‌آید و باعث می‌شود تصمیمات عاقلانه‌تری را اتخاد کنیم. اما ترس همیشه با خود احساسات دیگری نیز بهمراه دارد از جمله غم و ناراحتی.

روانشناسی بازار فارکس

فرقی نمی‌کند که شما یک تریدر در فارکس یا در بورس و یا در بازار ارز دیجیتال هستید، ترس همیشه با شما خواهد بود و این شما هستید که با آن چه برخوردی می‌کنید. در ادامه دلایل ترس را بررسی می‌کنیم.

1. ترس از دست دادن پول

پول برای همه ما ارزش دارد و تنها دلیلی که در بازار فارکس در حال معامله هستیم، پول است. زمانی که در یک معامله سود می‌کنیم روز خود را به خوشی سپری می‌کنید و از اینکه در این معامله سود کرده‌اید بسیار خوشحال هستید. در نقطه مقابل آن ضرر است.

اگر در بازار ضرر کرده باشید بسیار ناراحت و غمگین می‌شوید و تنها دلیل آن از دست دادن سرمایه‌ای بود که تا به الان از این بازار کسب کرده‌اید.

همیشه در تمامی معاملات خود استراتژی داشته باشید و در صورتی که با شکست مواجه شدید به استراتژی خود پایبند باشید. مثلا روز را با همان ضرر اندک به پایان برسانید و دیگر وارد معامله نشوید.

2. فومو یا ترس جا ماندن از بازار

فومو یکی از دلایلی است که اکثر معامله‌گران دچار آن می‌شوند. فومو دقیقا زمانی اتفاق می‌افتد که نمودار در بالاترین موقعیت خود قرار دارد و تریدر بدون استراتژی وارد معامله می‌شود و در نتیجه دچار ضرر سنگینی می‌شود و سرمایه خود را از دست می‌دهد.

3. ترس از اشتباه

این اتفاق می‌افتد که آیا الان در این موقعیت بهترین نقطه ورود است؟ آیا الان وارد معامله شوم؟ اگر در تمامی مواردی که گفته می‌شود استراتژی و مدیریت سرمایه نداشته باشید، ممکن یک شبه تمامی زحمات چند ماهه خود را به باد بدهید. تصمیم درست بگیرید، نقطه ورود و نقطه خروج را مشخص کنید و وارد معامله شوید.

4. به کم قانع باشید

آیا تصمیم گرفته‌اید که این هفته با دوستان خود به گردش بروید؟ یا اینکه سر رسید پرداخت بیمه خودرو نزدیک است؟ تصمیم عجولانه نگیرید و بگذارید با همان استراتژی که تا به الان جلو آمدید کار خود را ادامه دهید. اگر امروز روز خوبی بود و چندین دلار سود کردید، دیگر وارد معامله نشوید و روز خود را با پیروزی جشن بگیرید.

معروفی بهترین بروکر برای ترید

اگر تازه وارد هستید و قصد ورود به معاملات فارکس را دارید، حتما می‌دانید که فارکس مکانی فیزیکی نیست که در آنجا معاملات خود را ثبت کنیم. بروکرها واسط بین خریدار و فروشنده هستند و تمامی ثبت معاملات در این بروکرها انجام می‌شود.

انتخاب بروکر مطمئن بسیار حائز اهمیت است و در مواردی که نیاز به پشتیبانی دارید این بروکر است که باید پاسخگوی شما باشد و نه سهام شرکتی که از آن خرید کرده‌اید.!

یکی از بهترین بروکرهایی که تا به الان به ایرانیان و فارسی زبانان پشتیبانی بسیار عالی ارائه داده است بروکر آمارکتس است. این بروکر از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و حتی سایت آن دارای زبان فارسی است. بروکر آمارکتس بیشترین کاربران آن را ایرانیان تشکیل داده‌اند و از این رو بیشترین تمرکز خود را نیز برای این کشور در نظر گرفته‌اند.

راه های پشتیبانی این بروکر از طریق زیر می‌باشد:

  • چت آنلاین
  • تماس تلفنی
  • فرم تماس با ما
  • ارسال ایمیل
  • واتساپ و تلگرام

نحوه ثبت نام در بروکر آمارکتس

ثبت نام در هر بروکری شرایط خود را دارد. در این بروکر مواردی را که برای ثبت نام و احراز هویت نیاز دارید به شرح زیر می‌باشد:

  • ایمیل معتبر
  • تلفن تماس معتبر
  • کارت ملی
  • کارت بانکی

بر اساس تجربه تیم پارسی فارکس، بروکر آمارکتس ساده‌ترین روش ثبت‌نامی را دارد و در کمتر از 5 دقیقه می‌توانید ثبت نام کنید. در صورتی که در هر یک از مراحل ثبت نام دچار ایراد شدید با پشتیبانی این بروکر در ارتباط باشید.

نحوه واریز و برداشت در بروکر آمارکتس

پس از احراز هویت باید حساب خود را شارژ کنید تا بتوانید شروع به معامله کنید. نحوه واریز در این بروکر به صورت زیر می‌باشد:

  • واریز ریالی
  • واریز از طریق وب مانی
  • پرفکت مانی
  • واریز از طریق ارزهای دیجیتال مثل تتر، اتریوم و بیت کوین

در صورت واریز ریالی با پشتیبان بروکر ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند.

انواع حساب در بروکر Amarkets

بروکر آمارکتس دارای سه نوع حساب با نام‌های «استاندارد، فیکس و ECN» است که حداقل واریزی در دو حساب استاندارد و فیکس 100 دلار و حساب ECN 200 دلار می‌باشد. برای افتتاح حساب در بروکر آمارکتس توصیه می‌کنیم حساب استاندارد را انتخاب کنید زیرا اکثر تریدرها از این نوع حساب استفاده می‌کنند.

کپی تریدینگ بروکر آمارکتس

سیستم کپی تریدینگ یکی از روش‌هایی که می‌توانید در آن سرمایه‌گذاری کنید حتی اگر شما یک تریدر نباشید! درست متوجه شده‌اید. حتی اگر تریدر نباشید می‌توانید کسب سود کنید.

کپی تریدینگ به این صورت عمل می‌کند که شما با متصل کردن حساب خود به یک تریدر حرفه‌ای، تمامی معاملاتی را که تریدر در حال انجام آن است دقیقا در حساب شما کپی می‌شود و در سود و زیان آن سهیم می‌شوید.

سیستم کپی تریدینگ یک معامله برد برد است. سرمایه از شما و کار از تریدر. باید به این نکته توجه کنید که قبل از اتصال حساب خود به یک تریدر، پیشینه آن را در نظر بگیرید و با چشمی باز حساب خود را متصل کنید.

از دیگر مزیت های کپی تریدینگ این است که تریدر هیچ دسترسی به حساب شما را ندارد و شما می‌توانید در هر زمان حساب خود را جدا کنید و آن را به شخص دیگری وصل کنید.

برای دیدن آموزش‌های بیشتر در این زمینه عبارت «کپی تریدینگ چیست پارسی فارکس» را در گوگل جستجو کنید و پس از مشاهده مقاله اقدام به ثبت نام کنید. همچنین برای توضیحات بیشتر درباره بروکر آمارکتس وارد سایت پارسی فارکس شوید و از قسمت معرفی بروکرها، بروکر آمارکتس را انتخاب و راهنمای ثبت را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا