رپورتاژ

چگونه جراح مناسب برای بلفاروپلاستی پيدا کنيم ؟

اداکسو

شاید برای شما هم سوال باشه بلفاروپلاستی چه عملی است؟ بلفاروپلاستی یکی از انواع عمل های زیبایی است که برای افتادگی پلک و شل شدن پوست پلک و پف زیر چشم انجام می شود خیلی از افراد به طور ژنتیکی افتادگی دارند و برخی دیگر با افزایش سن دچار افتادگی پلک می شوند که موجب نازیبایی ظاهر و ازبین رفتن اعتماد بنفس فرد می گردد.

عمل بلفاروپلاستی با برطرف کردن این مشکلات در پلک و چشم شما علاوه بر ظاهر زیبا موجب افزایش اعتماد بنفس فرد خواهند شد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با مطالبی که ارائه می دهیم شما را در انتخاب پزشک جراح مناسب برای عمل بلفاروپلاستی راهنمایی کنیم تا عملی موفق و ظاهری زیبا داشته باشید.

معیار انتخاب بهترین جراح برای عمل بلفاروپلاستی

امروزه پزشکان بسیاری در این حوزه فعالیت میکنند و شما فکر میکنید برای اینکه نتیجه مطلوبی از عمل بلفاروپلاستی بگیرد باید یک دکتر مناسب و خوب برای این عمل پیدا کنید گشتن بی هدف برای بهترین جراح عمل بلفاروپلاستی این کار را سخت خواهد کرد اما داشتن ملاک و معیارهای زیر این کار را برای شما اسان خواهد کرد و به انتخاب بهترین دکتر برای عمل بلفاروپلاستی به شما کمک خواهد کرد.

  • پزشک دارای مدرک تخصصی پزشکی باشد
  • در زمینه جراحی بلفاروپلاستی تجربه و مهارت داشته باشد.
  • با بیمار رابطه صمیمی داشته باشد و بیماران قبلی از او رضایت داشته باشند.
  • از تجهیزات و تکنیک های پیشرفته استفاده کند.
  • پرسنل حرفه ای و با اخلاق داشته باشد.
  • سلامت بیمار برای او اهمیت داشته باشد.

مراحل انتخاب بهترین جراح عمل بلفاروپلاستی

در کنار تحقیق میدانی از اطرافیان برای بهترین پزشک عمل بلفاروپلاستی شما میتوانید با جستجوی آنلاین از نظر هزاران نفر که این عمل را انجام دادند نیز مطلع شود.

  1. در مرحله اول در مرورگر گوگل بهترین جراح عمل بلفاروپلاستی یا جراح مناسب برای عمل بلفاروپلاستی را سرچ میکنید و لیستی از پزشکان را برای بلفاروپلاستی تهیه کنید.
  2. در مرحله بعدی می توانید به بررسی فعالیت های پزشک بپردازید نظر کاربران را که این عمل را انجام دادند بخوانید و میزان تجربه پزشک را متوجه شوید و در صفحات اجتماعی نمونه کارهای آنان را نیز ببینید.
  3. در مرحله آخر می توانید به صورت حضوری به تحقیق بپردازید و با پزشک مشاوره داشته باشید همچنین در مطب میتوانین از رضایت بیماران پرس و جو کنید و از تخصص و مهارت پزشک از عمل بلفاروپلاستی مطلع شوید.

سوالاتی که میتوانید از پزشک برای عمل بلفاروپلاستی بپرسید

در جلسه ی مشاوره ای که با پزشک برای عمل بلفاروپلاستی میگذارید میتوانید این سوالات را از دکتر خود بپرسید تا بتوانید برای بعد و قبل عمل و فعالیت هایی که باید انجام دهید با آگاهی تصمیم گیری و برنامه ریزی کنید.

  • آیا گزینه مناسبی برای عمل بلفاروپلاستی هستید؟
  • مراحل جراحی بلفاروپلاستی چگونه است؟
  • مدت زمان جراحی بلفاروپلاستی چقدر است؟
  • چه مدت بعد از عمل باید در بیمارستان بستری باشید؟
  • چه مراقبت هایی قبل و بعد از عمل بلفاروپلاستی لازم است؟
  • چه مدت بعد از جراحی چشم میتوانید فعالیت های روزمره را انجام دهید؟
  • برای کاهش درد بلفاروپلاستی چه باید کنید؟
  • در زمان ضروری بعد از عمل چطور میتوانید با پزشک تماس بگیرید؟

چرا بهترین جراح را برای عمل بلفاروپلاستی انتخاب کنیم؟

از آنجایی که چشم جزء حیاتی ترین و مهمترین اعضا بدن یک انسان است و آسیب به چشم و از دست دادن قدرت بینایی جبران ناپذیر است حتما باید در انتخاب پزشک جراح بلفاروپلاستی دقت کنید تا پزشک با تجربه و متخصص و مطمئنین را برای این عمل حساس انتخاب کنید.

بهترین پزشک کسی است علاوه بر زیبایی ظاهری شما بینایی چشم شما را در اولویت قرار دهد تا اسیبی بر چشم شما وارد نشود.

مهارت و تجربه جراح بلفاروپلاستی چگونه مشخص می شود؟

مهارت و تجربه چیزی نیست که با مدرک یا کاغذی مشخص شود بلکه پزشکی که عمل بلفاروپلاستی یا جراحی پلک و چشم زیادی انجام داده است ، نمونه های جراحی خوبی دارد و بیماران از او رضایت دارند، بیمارانی از دیگر شهرها و کشورها برای عمل نزد پزشک می آیند و در انجمن های علمی بسیای شرکت کرده و گواهی نامه های معتبری دارد.

چه کسانی میتوانند عمل بلفاروپلاستی انجام دهند؟

برای اینکه عمل بلفاروپلاستی به درستی انجام شود و نتیجه مطلوبی داشته باشد باید فردی که مورد عمل قرار میگیرد کاندیدمناسب برای این عمل باشد در زیر افرادی که مناسب برای بلفاروپلاستی هستند را برای شما عنوان میکنیم.

  • بالاتر از 35 سال سن داشته باشند.
  • کسانی که به دلیل افتادگی پلک دچار اختلال بینایی شدند.
  • افرادی که صورت ژنتیکی دچار افتادگی پلک و پف زیر چشم هستند البته این افراد بعد از 18 سالگی می توانند این عمل را انجام دهند.
  • افرادی که سیگار نمیکشند.
  • افرادی که سابقه بیماری مزمن نداشه باشند و از سلامت جسمانی کامل برخوردار باشند. در صورت بیماری حتما به پزشک اطلاع داده شود.

سخن اخر

انتخاب بهترین دکتر برای عمل بلفاروپلاستی بسیار اهمیت دارد تا از عمل خود نتیجه مطلوبی کسب کنید بنابریان با کمی صرف وقت دکتر مناسب برای عمل بلفاروپلاستی انتخاب کنید.

اگر شما هم به دنبال دکتر خوب برای عمل بلفاروپلاستی هستید که تجربه و مهارت و تخصص در این زمینه داشته باشد آقای دکتر حسام الدین جغتایی را با بیش از 15 سال سابقه و تخصص و عمل های موفق در زمینه بیماری های چشم و جراحی های زیبایی چشم که از محبوبترین پزشکان در حوزه بلفاروپلاستی هستند را به شما پیشنهاد میکنیم.

برای گرفتن مشاوره و خدمات کلینیک دکتر حسام الدین جغتایی با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

01133300014

شماره تلگرام و پیامک:

4074 458 0911

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا