رپورتاژ

رژیم غذایی ذهن چه کمکی به افراد می‌کند؟

روانشناسی یک علم گسترده است که با قدرتی که دارد، قادر است تمام اعمال و رفتار افراد را آنالیز کند. داشتن روح و روان سالم بسیار اهمیت داشته و نبود سلامت روان به قیمت نابودی شخص تمام می‌شود. انسان براساس ذاتی که دارد، خیلی از مواقع به هم‌صحبت و یک راهنما نیاز دارد تا بتواند به زندگی ادامه دهد. در‌حقیقت، تراپیست‌های مجموعه فاخته با علمی که دارند، می‌توانند نقش یک دوست و همدم را برای افراد به‌خوبی ایفا کنند.

نفوذ روانشناسی به‌قدری زیاد بوده که می‌تواند ذهن و قلب آدم را تسخیر کرده و به روح مرده انسان زندگی دوباره ببخشد. خیلی از افراد از اهمیت این علم سوءاستفاده کرده و روانشناسی زرد را ترویج داده‌اند. در‌واقع، این نوع روانشناسی با دادن امید و انگیزه‌های کلیشه‌ای و واهی، افراد را از هدف‌هایشان دور کرده و به مرور زمان، توان ایستادگی را از آن‌ها می‌گیرد.

اعضای تیم روانشناسی فاخته دوست و یاور همیشگی شما!

آیا روان‌شناسی زرد می‌تواند در وجود افراد رخنه کند؟

همان‌طور که وجود رژیم غذایی در برنامه افراد بسیار مهم بوده و سلامتی و تناسب اندام آن‌ها را حفظ می‌کند، رژیم غذایی ذهن نیز بسیار اهمیت داشته و می‌تواند زندگی یک انسانی را به اوج رسانده یا به نابودی بکشاند. در قسمت‌های مختلفی از جهان، در بعضی مواقع به‌دلیل رخ‌دادن یک‌سری اتفاقات، سبک زندگی افراد به‌طور کل دگرگون می‌شود که همین امر به‌تنهایی می‌تواند شخص را از پا درآورد.

در این موقعیت اجتماعی و حاکم‌شدن حس‌و‌حال بد در میان جوانان، روانشناسی زرد توانسته با زبان چرب و نرمی که دارد، قدرت و نفوذ بسیار زیادی را از‌ آن خود کند. به‌گونه‌ای که بر‌اساس جملات زیبا و احساسی کتاب‌های مختلف قصد دارد ره صد سال را یک‌شبه طی کرده و افراد بسیار زیادی را تحت‌تأثیر قرار دهد. اشخاصی که به‌ هر تمایل دارند که بیشتر بدانند، بهتر است تیم فاخته را انتخاب کرده و به کمک نویسندگان این رسانه که عموما از میان تحصیل‌کردگان علم روانشناسی هستند، به نتیجه مطلوب خود دست‌ یابند.

آیا روان‌شناسی زرد می‌تواند در وجود افراد رخنه کند؟

به‌چالش‌ کشیدن روان‌شناسی زرد در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

درست است که دادن امید و انگیزه بسیار مهم بوده و انسان را سرپا نگه می‌دارد؛ اما در روانشناسی زرد رسیدن به اهداف بسیار ساده بوده و ذهن آدم طوری هیپنوتیزم می‌شود که محقق‌نشدن آن اهداف با نابودی مطلق برابری می‌کند. به‌طور کلی، استفاده از روانشناسی زرد آنچنان هم بده نبوده و اگر در چارچوب روانشناسی و توسط کارشناسان صورت بگیرد، بازتاب خوبی خواهد داشت. افراد مختلفی به کمک کتاب‌، متن‌های جذاب و مهیجی را به ذهن آدم‌ها تزریق می‌کنند. در‌واقع، روانشناسی زرد همانند یک پادشاه بوده که با دادن امید و انگیزه پیشکار خود را تا بالای برج همراهی کرده  و یک‌باره او از به سمت پایین هول می‌دهد.

اعضای تیم روانشناسی فاخته دوست و یاور همیشگی شما!

به‌کارگیری علم روانشناسی و حضور یک روانشناس در زندگی از واجبات بوده و به‌راحتی سبک زندگی را دگرگون می‌کند. برخی از افراد معتقد هستند که مراجعه به تراپیست فقط مختص کسانی است که مشکلات روحی و روانی دارند؛ اما باید بگوییم این مسئله هیچ پایه و اساس علمی ندارد و کاملا غلط است. هر انسانی در بازه‌های زمانی مختلف به یک راهنما و دوست باسواد نیاز دارد. مجموعه فاخته در تلاش است تا این پیوند دوستی را برقرار سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا