رپورتاژ

چطور میشه یک سامانه مشاوره تلفنی خریداری کرد؟

همه وکلا و پزشکان بعد از دوران کرونا متوجه یک موضوع اساسی شدند و اون این  هست که علاوه بر داشتن یک مکان فیزیکی باید از مشاور تلفنی هم در کسب و کار استفاده کرد. بسیاری از وکلا و پزشکان امروزه یک سامانه مشاوره تلفنی دارند که با استفاده از اون علاوه بر ویزیت حضوری اقدام به ویزیت تلفنی هم می کنند. در صورتی که شما هم وکیل و یا پزشک هستید به سادگی می توانید برای کسب و کار خودتون یک سامانه مشاوره تلفنی تهیه کنید. تا پایان مقاله با من همراه باشید.

 سامانه مشاوره تلفنی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

شما از این سامانه مشاوره تلفنی چه انتظاری دارید؟  عموما پزشکان علاقه دارند که شماره تماس آنها مخفی بماند. وکلا بیشتر علاقه دارند که مشاوره در زمان مشخصی شروع شود و در پایان زمان مشاوره به طور خودکار تمام شود. البته همه دوست دارند که پول مستقیم به حساب آنها واریز شود که خود این مطلب حتماً باید در سامانه مشاوره لحاظ شود. از جمله امکانات دیگری که یک سامانه مشاوره تلفنی باید داشته باشد این است که قبل از اتمام مشاوره بوق اخطار پخش  بکند. در کل می توان گفت که یک سامانه مشاوره تلفنی باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

هزینه راه اندازی به صرفه

برقراری مشاوره در زمان خود

اتمام اتوماتیک مشاوره

پنل گزارش گیری مشاوره

واریز وجه به حساب پزشک و وکیل

پیامک یادآوری مشاوره

مشاوره تلفنی تصویری و چت آنلاین

عدم نیاز به تجهیزات فیزیکی

سامانه های مشاوره تلفنی در بعضی مواقع نیاز به مشاوره صوتی و تصویری نیز دارند. البته کاربرد این موارد فعلا در ایران کمتر است ولی در آینده بیشتر می شود. همچنین قابلیت چت با پزشک نیز از جمله مواردی است که کمتر اتفاق می افتد ولی مورد نیاز خواهد شد.

هزینه یک سامانه مشاوره تلفنی چقدر است؟

اگر یک پیش فاکتور از یک شرکت ارائه خدمات سامانه مشاوره با مبلغ بالای ده میلیون تومان دارید حتماً صبر بکنید و تحقیق بیشتری داشته باشید.

سامانه های مشاوره تلفنی به دو طریق قابل راه اندازی هستند. مورد اشتراکی که در آن خط مشاوره به طور اشتراکی بین شما و چند شرکت دیگر قابل استفاده است. مورد اختصاصی که شماره خط شما ثابت و متعلق به شماست. در مورد اختصاصی شما می‌توانید حتی از شماره خود برای کسب و کارتان نیز استفاده کنید و جواب مشتریان خود را بدهید. بحث شیرین هزینه‌های سامانه مشاوره را با همین دو قسمت تکمیل می‌کنیم.

در سرویس های اشتراکی سامانه مشاوره تلفنی هزینه شما کمتر از حالت اختصاصی هست و حدود ده میلیون تومان خواهد بود تاریخ امروز نیمه سال ۱۴۰۱ است ولی همین عدد هم عدد زیادی است برای راه اندازی یک سامانه مشاوره تلفنی تا پایان این عنوان یک سایت و محصول کم هزینه تر را نیز معرفی خواهم کرد.

در سرویس های اختصاصی با وجود ویژگی شماره اختصاصی مشکلات داشتن سخت افزار را نیز خواهید داشت که البته باید در مکان شرکت شما نصب شود. راه اندازی سرویس های اختصاصی هزینه بالاتر از ۵۰ میلیون تومان تا یکصد میلیون تومان برای شما خواهد داشت. باز هم برای موارد اختصاصی می توان هزینه کمتری را پرداخت کرد که به شما تا پایان این عنوان معرفی می کنم.

 خرید سامانه مشاوره تلفنی کال می

بهترین روش و سریعترین نحوه داشتن یک سامانه مشاوره تلفنی با کمترین نیاز به سخت افزار و برنامه نویسی استفاده از افزونه وردپرس سامانه کال می است. با استفاده از سامانه کال می شما تماس امن و همه امکانات ویژه یک سامانه مشاوره تلفنی را خواهید داشت هزینه داشتن یک سامانه مشاوره تلفنی به روش سامانه کال می معادل خرید یک افزونه وردپرسی و شارژ ماهانه سرویس تلفنی است که با استفاده از این روش هزینه راه اندازی اختصاصی و اشتراکی شما کمتر از پنج میلیون تومان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا