رپورتاژ

چاپ کارت ویزیت مربع در تیم گرافیک

به عنوان صاحب یک کسب و کار یا یک حرفه، شاید نتوانید زمان و فرصت مناسبی برای برقراری ارتباطی غیر منتظره با مشتریان خود بیابید اما به منظور پیشگیری از هر گونه از دست رفتن فرصت، توصیه می‌کنیم همیشه کارت ویزیتی همراه خود داشته باشید. برخی از فرصت‌ها در پیش‌بینی نشدنی‌ترین مواقع رخ می‌دهند به همین دلیل بهتر است همیشه کارت ویزیت سفارشی خود را آماده داشته باشید. داشتن یک کارت ویزیت معمولی کافی نخواهد بود. به تازگی روشی جدید برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان و مخاطبان روی کار آمده، کارت ویزیت مربعی جدیدترین نوع کارت ویزیت چاپی است که روشی نوین از تبلیغاتی حرفه‌ای به شمار می‌آید. برخلاف کارت ویزیت‌های سنتی مستطیلی که در دست هر مالک و صاحب کسب و کاری مشاهده می‌شود، کارت ویزیت‌های مربعی منحصر به فرد و خاص هستند. همچنین تاثیر مستقیمی بر روی مخاطبان خواهند داشت.

کارت ویزیت مربعی چگونه است؟

کارت ویزیت‌های مربعی به شکلی طراحی شده‌اند که مشتریان احتمالی نیز تمام ویژگی‌های خاص و خوب کسب و کار شما را به خاطر بسپارند. هر چه طراحی یک کارت ویزیت کوچک‌تر باشد، می‌توان تضمین کرد که مهم‌ترین اطلاعات تجاری شما بر روی این کارت ویزیت چاپ و ذکر شده است.

شکل نه چندان سنتی این مدل کارت ویزیت‌ها، باعث می‌شود شما کمی متمایز از سایر کسب و کارها به نظر برسید. این در حالی است که به هیچ وجه حیله‌گر یا فریبنده به نظر نخواهید آمد.

با سر زدن به سایت برخی از چاپخانه‌ها می‌توانید قالب‌های منتخب کارت ویزیت‌های مربعی را با بالاترین کیفیت و به طور مستقیم سفارشی‌سازی، دانلود و چاپ کنید.

کافی است با کمک تیم متخصص چاپخانه کمی در مورد کارت ویزیت مربعی تحقیق کنید. این تیم‌های متخصص قالب‌های ویژه‌ای را توسط تیم طراحان گرافیک متخصص خود از پیش ساخته‌اند و به صورت حرفه‌ای در اختیار دیگران قرار داده‌اند.

در نهایت اینکه با انتخاب کارت ویزیت مربعی می‌توانید مخاطبان خود را خیره کنید. کافی است قالب کارت ویزیت مربعی خود را انتخاب کنید و آن را به دلخواه خود شخصی‌سازی کنید.

به لطف عملکرد ساده، چند کلیک، کشیدن نوارهای منوی بصری، کنترل‌های اساسی و سایر روش‌های ساده می‌توانید در طراحی کارت ویزیت خود تغییرات مورد نظر خود را اجرا کنید.

طراحی و چاپ کارت ویزیت مربعی

بعد از اینکه تصمیم گرفتید کارت ویزیت مربعی شکل داشته باشید، باید آن را طراحی و برای چاپ آماده کنید. با دسترسی به ابزارهای پویا می‌توانید کارت ویزیت مربعی متمایزی داشته باشید. برای اینکه کارت ویزیت مربعی شما با کیفیت بیشتری به چاپ برسد، بهتر است به عوامل زیر توجه کنید:

  • فونت خوانا
  • طرح‌های رنگی آرام‌بخش
  • تنظیم فایل‌های مورد نظر
  • دسترسی به تصاویر دلخواه
  • کاوش عناصر طراحی
  • استفاده از تصاویر، نمادها، لوگوها و غیره

پس از اینکه قالب کارت ویزیت مربعی خود را به صورت رایگان طراحی کردید می‌توانید آن را دانلود کنید و سپس برای چاپ این کارت ویزیت آماده شوید. همچنین با ثبت سفارش خود در برخی از تیم‌های چاپخانه می‌توانید درخواست چاپ کارت ویزیت را به ثبت برسانید.

این چاپخانه‌ها طرح کارت ویزیت شما را در کاغذ ممتاز به اجرا درمی‌آورند و سپس کارت ویزیت مورد نظر را در موقعیت مکانی مورد نظر به شما تحویل می‌دهند. کسب و کار شما با کمک این کارت ویزیت‌ها می‌توانند به سطح بالاتری برسند و منحصر به فردتر از سایر کسب و کارها معرفی شوند.

استفاده از این نوع کارت ویزیت‌های جدید و به روز معاملات و تجارت و البته دارایی‌های بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.

با کارت ویزیت مربعی منحصر به فرد باشید

با وجود اینکه عصر فعلی، عصر فناوری و انواع تکنولوژی‌های آنلاین و مدرن است، همچنان کارت ویزت یکی از مقرون به صرفه‌ترین و بهترین ابزارهای بازاریابی برای هر تجارت و کسب و کار به شمار می‌آید. انتخاب و طراحی کارت ویزیت می‌تواند امری سرگرم‌کننده باشد.

کارت ویزیت نه تنها برای برندسازی شما عالی است بلکه می‌تواند شخصیت شما را نیز به برجسته‌ترین حالت به مخاطبان نشان دهد. شاید برایتان سوال شود که چطور یک کارت ویزیت مربع شکل می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی کسب و کار شما داشته باشید؟

برای درک بهتر این موضوع مثالی را ذکر می‌کنیم. زمانی که کوچک‌تر بودیم و به عنوان هدیه تولد یا موفقیت در تحصیلات، جوراب دریافت می‌کردیم با اینکه ناامید می‌شدیم اما سپاسگزار بودیم. همه ما به دنبال اسباب‌بازی محبوب و سرگرم‌کننده جدیدی بودیم.

این در حالی است که جوراب بدون شک هدیه‌ای خسته‌کننده است اما به عنوان یک بزرگسال به جوراب‌ها نیز توجه می‌کنیم و از میان هزاران طرح و رنگی که وجود دارد، بهترین جوراب را برای خود در نظر می‌گیریم زیرا بر این تصور هستیم که حتی جوراب نیز نشان‌دهنده شخصیت ما خواهد بود.

کارت ویزیت نیز به همین شکل است، هر چه در کسب و کار خود بیشتر رشد کنید و بزرگ‌تر شوید به طور حتم به طرح و رنگ کارت ویزیت نیز بیشتر دقت می‌کنید. اما اگر در ابتدای مسیر تعالی کسب و کار خود هستید، شاید توجه کمتری به نوع کارت ویزیت خود داشته باشید.

بهترین کار این است که کارت ویزیت خود را جوری تنظیم کنید که به طور دائم با کسب و کار و برند خود در ارتباط باشید و به طور مداوم مورد توجه قرار بگیرید.

اگر به دنبال راهی برای متمایز بودن، منحصر به فرد بودن و تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه خود هستید، از کارت ویزیت‌هایی که شکل سنتی دارند، فراتر بروید و با انتخاب کارت ویزیت مربع شکل از سایر رقبای خود فاصله بگیرید.

کارت ویزیت مربع شکل را در کجا چاپ کنیم؟

در حال حاضر چاپخانه‌های زیادی در حوزه چاپ کارت ویزیت فعالیت دارند که شاید همه آنها نتوانند به خوبی از پس چاپ طرح‌ها و تصاویر دلخواه و مورد نظر شما برآیند.

با توجه به اینکه کارت ویزیت یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی برای کسب و کار شما محسوب می‌شود، بهتر است کارت ویزیتی مطابق با سلیقه و کسب و کار حرفه‌ای خود انتخاب، طراحی و در نهایت چاپ کنید.

با چاپ کارت ویزیت‌های با کیفیت و متمایز می‌توانید از سود زیادی بهره‌مند شوید. چاپخانه تیم گرافیک یکی از همین تیم‌های چاپخانه‌ای با کیفیت است که بهترین کارت ویزیت‌های چاپی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا