رپورتاژ

پیمانکار نظافت در تهران

بسیاری از افراد برای تمیز کردن خانه خود اقدام به استخدام نظافتچی به صورت پیمانکاری می کنند. پیمانکار نظافت در تهران بدین صورت است که تمامی وظایف و مسئولیت ها را برعهده داشته و نیازی به نظارت ندارد. زیرا این افراد متعهد می شوند که در قبال دریافت هزینه توافقی خانه را در مدت زمان تعیین شده تمیز و درخشان تحویل شما دهند. در نتیجه شما می توانید بدین طریق هزینه های خود را کاهش داده و نظافتی تایید شده را نیز در اختیار داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

پیمانکار نظافت
پیمانکار نظافت

پیمانکار نظافت ساختمان در تهران

تمیز کردن ساختمان شامل بخش های مختلفی از جمله لابی، راهرو، نظافت راه پله، پارکینگ و … می شود. هر یک از این بخش ها برای نظافت نیاز به تجهیزات و شوینده خاصی دارند. مدیریت ساختمان برای تمیز کردن ساختمان نظافتچی به صورت ساعتی و یا روزانه استخدام می کند. ولی بهترین روش نظافت ساختمان استفاده از پیمانکار نظافت در تهران است. در این حالت مدیریت ساختمان نیازی به نظارت بر روی عملکرد نظافتچیان نداشته و می تواند به سایر امور رسیدگی کند.

پیمانکاری نظافت خانه ویلایی در تهران

نظافت خانه های ویلایی در تهران پروسه ای پیچیده تر از آپارتمان دارد. در این فرایند نظافت باغ و باغچه نیز به نظافت منزل اضافه می شود. برخی از خانه های ویلایی برای نظافت خانه ها نیاز به خدمات باغبانی نیز خواهند داشت. ویلاهایی که متراژ بالایی دارند باید به دست بیش از یک نظافتچی تمیز شوند. زیرا نظافت خانه های ویلایی بزرگ توسط یک نظافتچی زمان زیادی نیاز دارد. برای این کار مشتریان می توانند از دو نظافتچی خانم و آقا استفاده کنند. در این حالت نظافتچی خانه می تواند به امور خانه رسیدگی کرده و نظافتچی آقا به به نظافت حیاط و باغ رسیدگی نماید.

هزینه پیمانکار نظافت در تهران

پیمانکاران بر اساس وظایف و مسئولیت های خود هزینه دریافت می کنند. برای این کار ابتدا متراژ ساختمان و میزان آلودگی را در نظر گرفته و با برنامه ریزی هزینه ها را به صورت دقیق مشخص خواهند کرد. ولی برای خانه های بزرگ و یا ساختمان های نوساز استخدام پیمانکار نظافت هزینه های شما را کاهش می دهد. زیرا این افراد بدون نظارت کار خود را می کنند و نیازی به تهیه هیچ گونه ابزار و یا شوینده نیست. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت قیمت پیمانکاری نظافت منزل فوری در تهران را استعلام نمایید.

پیمانکار نظافت ساختمان در تهران

تمیز کردن ساختمان های نوساز با سایر ساختمان ها متفاوت است. تمیز کردن این ساختمان ها نیاز به زمان و دقت بیشتری دارد تا تمامی آلودگی ها از بین برود. به عنوان مثال نظافتچیان باید با استفاده از کاردک و یا ابزارهای مخصوص سیمان، گچ و رنگ های موجود بر روی کفپوش بتراشند. پیمانکاران ساختمان به صورت کلی مسئولیت تمیز کردن تمامی واحدها و طبقات ساختمان ها را برعهده می گیرند و بدون نظارت ساختمان را تمیز می کنند. اگر شما نیز برای تمیز کردن ساختمان نوساز و تحویل آن به مشتری به دنبال نظافتچیانی حرفه ای و باسلیقه هستید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

پیمانکار نظافت در تهران
پیمانکار نظافت در تهران

پیمانکار نظافت در تهران در چه محله ای فعالیت دارند؟

برخی از پیمانکاران تنها در منطقه خاصی فعالیت می کنند و نظافت آن ها محدوده مشخصی دارد. ولی شرکت پیمانکاری تیک شهر فعالیتی گسترده دارد و به تمامی مناطق تهران نیرو اعزام خواهد کرد. در نتیجه تمامی ساکنین شرق، مرکز، جنوب، غرب و شمال تهران می توانند پیمانکار نظافت مورد نیاز خود را بدین طریق در اختیار داشته باشند. حتی برخی از شرکت های نظافتی در حومه های تهران نیز اعزام نیرو دارند.

پیمانکاری برگزاری مهمانی

یکی از مهم ترین کارهایی که شرکت های نظافتی باید انجام دهند، برگزاری مهمانی و مراسمات همشهریان به بهترین شکل ممکن است. پیمانکار نظافت در تهران تمامی پروسه برگزاری مهمان ها را بدون هیچ مشکلی به صورت کامل برعهده می گیرند. در این صورت پیمانکاران پیش از ورود مهمان ها خانه و محیط را کاملا تمیز کرده و برای حضور مهمان ها آماده می کنند. پذیرایی و رسیدگی به مهمان ها نیز از جمله مهم ترین مرحله ای است که پیمانکاران برعهده می گیرند. همچنین پیمانکاران در پایان مراسم و پس از ترک مهمان ها کاملا سالن را تمیز کردن و ظروف را شسته و خانه را مانند روز اول می کنند. در نتیجه شما می توانید با خیالی آسوده برگزاری مراسمات خود را به شرکت های پیمانکاری بسپارید.

پیمانکار نظافت در تهران چه وظایفی دارند؟

پیمانکار نظافت د رتهران تمامی وظایف مرتبط با نظافت را انجام می دهند. از جمله این وظایف عبارت است از:

تمیز کردن راهرو و راه پله

از بین بردن آلودگی های پارکینگ

نظافت ساختمان و تمیز کردن کفپوش ها

شستشو نما داخلی و بیرونی ساختمان

پخت غذا و مراقبت از کودکان

نظافت منزل
نظافت منزل

ابزارهای مورد نیاز نظافت

یکی از امتیازات شرکت های نظافتی در اختیار قرار داشتن ابزارهای نظافتی مدرن و پیشرفته است. در حالت عادی شما باید ابزار و وسایل مورد نیاز برای نظافت را برای نظافتچیان تهیه کنید. ولی شرکت های پیمانکاری تمامی ابزار و شوینده های موردد نیاز را با خود به همراه دارند. از این رو هزینه های نظافت به صورت پیمانکاری به حداقل خواهد رسید. در واقع شما می توانید برای تمیز کردن نمای ساختمان، راه پله و پارکینگ، ساختمان و … می توانید روی خدمات پیمانکار نظافت حساب باز کنید.

پیمانکار نظافت تیک شهر

تیک شهر بهترین شرکت پیمانکاری در تهران است که با ارائه باکیفیت ترین خدمات رضایت مشتریان را جلب کرده است. این شرکت در تمام مناظق تهران خدمات نظافتی ارائه می دهد. برای نمونه نظافت منزل در تهرانپارس و نظافت منزل در صادقیه، فرشته و … از جمله این مناطق هست. پیمانکاران این شرکت به دلیل کیفیت بالای خدمات در روز مشتریان بسیاری دارد. اگر شما نیز در پی افرادی هستید که بدون نظارت با کمترین هزینه شما را از شر آلودگی ها و ویروس های محیط خلاص کنند، تیک شهر بهترین گزینه به شمار می رود. برای درخواست پیمانکار تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا