رپورتاژ

پر فروش ترین ریسه های شلنگی سال 2021

به گزارش گروه روشنایی مراد برقی برخی محصولات پر فروش در حوزه روشنایی سال گذشته مشخص شدند که قرار است در ادامه به بررسی برخی از آنها بپردازیم. پس اگر می‌خواهید از پر فروش ترین محصولات روشنایی و پر فروش ترین ریسه شلنگی های سال گذشته آگاه شوید، آنها را بشناسید و بعد از شناخت آنها برای خرید ریسه شلنگی اقدام کنید تا انتها با ما همراه شوید.

ریسه های شلنگی

در ابتدا به بررسی این ابزار روشنایی و مقایسه ریسه های مختلف در بازار بپردازیم. ریسه شلنگی و دیگر ریسه های نوری در واقع یک نوار ممتد و نسبتاً بلند هستند که درون آنها چراغ هایی تعبیه شده و تمامی قطعات به واسطه مدارهای الکتریکی به همدیگر اتصال یافته اند و همانند یک تجهیز واحد استفاده می شوند، اصلی ‌ترین کاربرد این محصولات به عنوان نورپردازی های مخفی در انواع فضاهای کاربری است.

ریسه های شلنگی از دو بخش برند و مدل ها از یک دیگر جدا می‌شوند. مدل های آن مثل ریسه شلنگی ال ای دی یا ریسه شلنگی اس ام دی می‌باشد.

برند های آن نیز مثل ریسه شلنگی لیان نور، ریسه های وولینگ، ریسه های لوپ لایت و…. میباشد که در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت کدام یک نسبت به بقیه بیشترین فروش را داشته است.

ریسه شلنگی لیان نور در بین ریسه های دیگر توانسته فروش بالایی را به دست آورد. این نوع از محصولات روشنایی، انواع و مدل های مختلفی را شامل می‌شود و هم مناسب افرادی است که به دنبال یک ریسه ساده و ارزان می گردند، هم مناسب افرادی است که به دنبال ریسه های چند رنگ کنترلی برای تزئین و نورپردازی محیط های مختلف اند.

پر فروش ترین محصولات روشنایی

پروژکتور ال ای دی

این ابزار روشنایی که از دسته ابزارهای روشنایی ال ای دی به شمار می رود  همیشه یکی از  پرفروش ترین محصولات روشنایی است. در سال گذشته نیز توانسته فروش زیادی را به خود اختصاص دهد و افراد زیادی برای خرید پروژکتور ال ای دی اقدام کرده‌اند.

این پروژکتورها عموماً با یک قاب فلزی یا پلاستیکی،یک یا چند چیپ ال ای دی با توان های مختلف و محافظ ال ای دی که از جنس شیشه است، ساخته می شود.  پروژکتورها انواع مختلفی نیز دارند و برندها و شرکت های بزرگی به تولید و رقابت در حوزه فروش پروژکتور ال ای دی می پردازند.

برخی از این شرکتها مانند شرکت های لیان نور، صبا ترانس، آذرطیف و سیماران  در حوزه فروش پروژکتور ها رقابت تنگا تنگی  با یکدیگر دارند

پر فروش ترین محصولات روشنایی

کلید و پریز

قطعاً همه شما با کلید و پریز آشنایی دارید و می دانید که کارایی این ابزار برای چیست.  این محصول هم جزو محصولات روشنایی که همه روزه فروش بالایی دارند به شمار می رود.  شما می توانید انواع مختلفی از کلید و پریز را در فروشگاههای محصولات روشنایی مشاهده کنید. چراکه به علت فروش بالای این محصولات و روی آوردن مردم به سمت محصولات تجملاتی و شیک، شرکت های زیادی دست به تولید انواع و اقسام کلید و پریز( از ساده گرفته تا مدل های بسیار شیک) زده اند.

در سال گذشته کلید و پریز های فراوانی وارد بازار شدند که توانستند به رقابت با محصولات روشنایی دیگر خودشان را در رده‌های بالای فروش قرار دهند. حدود ۴۰ الی ۵۰ درصد فروش محصولات روشنایی به کلید و پریز ها باز می گردد و این محصول روشنایی به تنهایی سود زیادی به فروشندگان محصولات روشنایی هدیه کرده است.

پر فروش ترین محصولات روشنایی

کلام آخر

ما سعی کردیم تا در این مقاله شما را با برخی از پرفروش ترین محصولات روشنایی سال گذشته آشنا کنیم. اگر شما قصد خرید محصولات روشنایی را دارید به شما توصیه می کنم که از یک فروشگاهی خرید کنید که همه محصولات آن دارای ضمانت بوده و خیال شما بابت سلامت محصول راحت باشد. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا