رپورتاژ

ویژگی های ایمنی کلایمر نما جایگزین داربست چیست؟

کلایمر یا همان جایگزین داربست به  نوع دستگاهی گفته می شود که توسط سیم بکسل هایی که از یک سازه بالای سر آویزان شده اند، متصل می شود. کلایمر نما قابل تنظیم مدرن بیشتر توسط واشرهای پنجره استفاده می شوند، اما در ساخت و سازهای بلند نیز نقش برجسته ای دارند. یک کلایمر نما ساخت شرکت سازه گستر سهند همه چیز را در هنگام تولید چنین محصولاتی در ذهن نگه می دارد. کلایمر باید دارای ویژگی‌های زیادی باشند که عملکرد عالی را ارائه می‌کنند و سرعت کار را در حین تکمیل هر پروژه افزایش می‌دهند.

کلایمر سازه گستر سهند
کلایمر سازه گستر سهند

برخی از کلایمر ها خوش ساخت دارای بسیاری از ویژگی های ایمنی منحصر به فرد هستند که می توانید به آنها توجه کنید. برای اطلاعات بیشتر از این دست با کارشناسن فنی شرکت سازه گستر سهنددر ارتباط باشید همچنین برای دریافت راهنمایی های لازم جهت اجاره کلایمر میتونین با واحد فروش و اجاره کلایمر با شرکت سازه گستر سهند مکاتبه نمایید

قفل ایمنی ضد شیب:

این یکی از ویژگی های ضروری کلایمر نما است. اگر سیم بکسل اولیه پاره شود، قفل ایمنی فعال می شود و از طریق سیم دوم از عملیات محافظت می کند.

ترمز الکترومغناطیسی با آزاد کردن دستی:

موتور کلایمر با ترمز الکترومغناطیسی به عنوان یک وسیله نگهدارنده اولیه ارائه می شود. مکانیسم آزادسازی دستی همچنین به پایین آمدن سبد کلایمر سیم معلق در صورت قطع برق تا سطح زمین کمک می کند . این برای اطمینان از ایمنی کارگران در طول پروژه است.

سوئیچ بالاتر از کلایمر/ حد بالا:

عملکرد بالابر کلایمر یا سوئیچ حد بالا، جلوگیری از بیش از حد پایه و جلوگیری از ضربه مکانیزم تعلیق است. هنگامی که سطح سوئیچ محدود به تدریج به انتهای بالایی می رسد، منبع تغذیه موتور الکتریکی متوقف می شود.

این یک سیستم حفاظتی است که بارگذاری یکنواخت را در سراسر سکو تضمین می کند. اگر بار در یک طرف متمرکز شود، سکو به طور خودکار کج می شود و در نتیجه شرایط ناایمن ایجاد می شود. با این حال، این دستگاه به تعادل زاویه سکو کمک می کند.

محدودیت ضد نوسان:

این مکانیسم از تاب خوردن کارگران در صفحه افقی جلوگیری می کند. یک سیم جداگانه از طریق غلتک نوسانگیر نصب شده بر روی سکو می گذرد. گاهی اوقات یک دستگاه سقوط گیر نیز به طور جداگانه ارائه می شود.

اگر قصد دارید روی کلایمر های دسترسی سبک سرمایه گذاری کنید، وب سایت شرکت سازه گستر سهند را بررسی کنید. تامین کننده لیستی از محصولاتی دارد که می توانید از آنها جستجو کنید. بنابراین، دیگر منتظر نمانید و برای جزئیات بیشتر با کارشناسان فروش شرکت سازه گستر سهند در تماس باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا