رپورتاژ

نکاتی در رابطه با محل نصب ترانس برق

نصب ترانس برق

در این مقاله قصد داریم توسط شرکت صنعت یار توضیحاتی در رابطه با نصب ترانس به شما عزیزان ارائه کنیم .

و تمام نکته ها در این قسمت و بخش را که مربوط به ترانس است را توضیح بدهیم که در نصب ترانس دچار مشکلی نشوید و با آسودگی خاطر و بدون هرگونه استرسی ، ترانس را نصب نمایید .

البته نکته مهم و اساسی در این بخش که مربوط به ترانس برق است این است که حتما برای نصب ترانس برق از افرادی که در این بخش تخصص و مهارت دارند استفاده کنید از جمله نصابانی از شرکت های مختلف ، زیرا این بخش بسیار به مهارت و رعایت ایمنی نیازمند است و در صورتی که رعایت نشود ممکن است آسیب هایی وارد نماید .

پس تمام تاکید ما بر این است که حتما این نصب توسط افراد. با تجربه و تخصص و با رعایت تمام نکات ایمنی و مهم که مربوط به نصب ترانس است صورت بگیرد و انجام شود .

 

نکاتی در رابطه با محل نصب ترانس برق

محل نصب این ترانس های برق شامل نکاتی است که حتما باید این نکات رعایت شود تا بعد ها در هنگام استفاده دچار مشکلی نشوید و آسیبی از سمت ترانس برق به شما وارد نشود .

 

محل نصب ترانس باید از تابش مستقیم نور خورشید به دور باشد و نباید هرگز در کنار مایعات شیمیایی قرار بگیرد که اگر قرار بگیرد آسیب می رساند . همچنین نکته ی دیگر در این بخش این است که حتما توجه داشته باشید. و در نظر داشته باشید که دما خیلی بالا نباشد برای مثال نباید دما بالاتر از ۴۵ درجه سانتیگراد باشد و همچنین در کنار این موضوع که نباید دما بسیار بالا باشد ، نباید دما بسیار پایین باشد که در هر صورت آسیب می رساند .

برای مثال دما نباید پایین تر از منفی پنج درجه سانتی گراد باشد .

و همچنین در مکانی که ترانس برق وصل و نصب میشود توصیه ی شرکت صنعت یار به شما عزیزان این است که حتما در جایی که ترانس نصب شده است جریان هوا وجود داشته باشد و در عین حال از گرد و غباار خاک و … به دور باشد که آسیب زا است .

با رعایت نکات ایمنی بالا و نکات ایمنی دیگر در این بخش و قسمت نصیب ترانس برق دچار مشکل نخواهید شد .

نکات بیشتری در مورد نصب ترانس برق

 

نکته دیگری که در این قسمت مهم چ قابل توجه می باشد و نیازمند رعایت کردن می باشد این است که بهتر است ترانس برق به صورت افقی چه بر روی دیوار و چه بر روی زمین حتما به صورت افقی قرار گیرد و از قرار دادن هرگونه اشیا و ابزاری بر روی ترانس برق جلوگیری کنید

از وارد کردن هرگونه ضربه فیزیکی به ترانس برق جلوگیری کنید که ضربه زدن به ترانس برق آسیب می رساند به ترانس برق.

در صورت رعایت کردن نکاتی که شرکت صنعت یار ارائع کرد شما میتوانید سال ها با آسودگی خاطر تمام از ترانس برق خود استفاده کنید بدون هیچ گونه تعمیر و بازسازی و همچنین بدون آنکه نیازی به تعویض آن باشد.

 

طور کلی، این ترانسفورماتورها در اندازه های مختلف با کارایی های گوناگون همراه با روغن عایق موجود هستند. انتخاب این ترانس به طور عمده به نیاز و بودجه کاربر بستگی دارد.

ترانس برق که در آن از برق متناوب به عنوان منبع تغذیه و یک سیستم قدرت استفاده می شد .از سیستم های رادیویی گرفته تا میکروالکترونیک، این ترانسفورماتورها از زمان اختراع به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گرفته اند.

 

در حال حاضر، کشف یک منطقه مناسب به ویژه در مناطق شهری برای نصب یک ترانسفورماتور توزیع یکی از اصلی ترین چالش های شرکت توزیع ترانس است. بنابراین بخش های برق باید با در نظر گرفتن بار، مرکز بار، امکان توسعه بیشتر و غیره، در مکان مناسب برای نصب و تعمیر و نگهداری ترانسفورماتور برنامه ریزی کنند.

دستگاه ها بر اساس عواملی مانند نحوه ی قرار گرفتن، نوع عایق مورد استفاده، تعداد فازهای کار شده و نوع سطح ولتاژ طبقه بندی می شوند. به طور عمده بر اساس کاربرد یا نیاز، این ترانسفورماتورها در انواع مختلف مانند ترانسفورماتورهای تک فاز، سه فاز ، زیرزمینی، سوار بر پد، قطب سوار طبقه بندی می شوند

جهت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید
09121233109

02632208653
مهندس افشار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا