رپورتاژ

معرفی بهترین دوربین دید در شب رنگی در سال 2022

اداکسو
دوربین مارکت
دوربین مارکت

امنیت تعاریف متفاوتی در ذهن افراد دارد؛ اما در نگاه کلی، احساس آرامش خاطر و هم چنین مصونیت از آسیب های فیزیکی و روانی را می توان تعریفی برای این پدیده دانست. راه های زیادی وجود دارد تا افراد بتوانند ایمنی و نظم را در یک فضا برقرار کنند و در نتیجه همه ساکنان فضا می توانند بدون درگیری ذهنی، فعالیت های روزمره خود را به انجام برسانند.

یکی از این راهکارهای جامع، نصب دوربین های امنیتی می باشد که امکان نظارت با دید باز را برای مسئولین امنیت یک محیط چه تجاری و اداری و چه مسکونی فراهم می کنند. کنترل همه جانبه محیط که مزیت استفاده از این سیستم های امنیتی می باشد، باعث ثبت همه ترددها و بررسی رفتارهای غیر مجاز می شود؛ نتیجه این قابلیت، امنیت بالاتر و دقیق تر است که هشدار حضور چشمی تیزبین را به افراد می دهد.

این دوربین ها، انواعی از تکنولوژی های نوین را به عنوان ابزاری برای دقت و امکانات بیشتر ارائه می کنند؛ فناوری دید در شب یکی از این قابلیت ها است که امکان نظارت شبانه روزی را فراهم می کند. در ادامه این مقاله درباره دوربین دید در شب و مزیت های آن و هم چنین پرفروش ترین برندهای سال 2022 صحبت خواهیم کرد؛ بنابراین اگر قصد خرید این دوربین ها را دارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید. هم چنین مدل های جذابی از این دوربین ها را می توانید در سایت فروشگاه دوربین مارکت مشاهده کنید.

دوربین دید در شب چگونه عمل می کند؟

تصور کنید که نیمه شب است و شما در خوابی آسوده هستید؛ فردی مجرم قصد ورود به فضا را دارد و از راه های گوناگون در تلاش برای انجام کارهای مجرمانه مانند سرقت می باشد. بدون وجود یک سیستم امنیتی، از ترددهای شبانه در محیط زندگی و یا محل کار خود بی اطلاع هستید؛ دوربین های دید در شب، تجهیزاتی هستند که در این شرایط به شما کمک می کنند و با پایان نور روز و شروع تاریکی شب به تصویربرداری از محیط ادامه می دهند و تصاویر رنگی و یا سیاه و سفید با وضوح بالا را از فضای تاریک ارائه می کنند.

دوربین های دید در شب، بیشترین کاربرد را در میان دیگر مدل های دوربین امنیتی دارند و به دلیل افزایش امنیت محیط حتی در زمان خواب افراد و جمع آوری تصاویر برای ارائه در شرایط اضطراری، از میزان محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران برخوردار هستند.

دوربین دید در شب
دوربین دید در شب

مزایای دوربین های دید در شب

دوربین های دید در شب، مزیت های زیادی دارند که این دوربین ها را به پرفروش ترین و محبوب ترین نوع از فناوری های دوربین امنیتی تبدیل کرده است. برخی از این مزیت ها را در ادامه مشاهده می کنید:

  • امکان نظارت در همه ساعات شبانه روز
  • ثبت تصاویر به عنوان مدرک حتی در زمان خواب افراد
  • امکان تغییر حالت روز و شب
  • ارائه تصاویر با وضوح بالا در محیط های کم نور و تاریک

شما هم می توانید با خرید این دوربین ها از یک مجموعه معتبر از مزیت های این دوربین ها در محیط خود بهره مند شوید. کافیست از سایت فروشگاه آنلاین دوربین مارکت بازدید نمایید و بهترین نوع از این دوربین ها را بر اساس بودجه و شرایط خود انتخاب کنید.

انواع دوربین با قابلیت دید در شب

همان طور که اشاره کردیم، دوربین های امنیتی از به روزترین تکنولوژی های روز در جهان برای بهبود علمکرد خود بهره می برند. این فناوری های پیشرفته در اشکال و مدل های متفاوتی در دوربین ها ظهور می کنند. فناوری دید در شب  هم از این قضیه تنوع مستثنی نیست و انواع جذابی از دوربین های دید در شب در بازار جهانی عرضه می شوند.

دسته بندی اولیه این دوربین ها بر اساس رنگی و یا سیاه و سفید بودن تصاویر دوربین انجام می شود و در دو دسته دوربین های دید در شب رنگی و نیز مادون قرمز یا IR قرار می گیرند. دوربین های مادون قرمز، تصاویر را با وضوح نسبتا خوبی ارائه می کنند؛ اما این تصاویر رنگ ندارند و به همین دلیل در برخی از مواقع افراد را در تشخیص سوژه ها دچار مشکل می کنند.

نوع دیگر این دوربین ها یعنی فناوری دید در شب رنگی، اصطلاحی برای دوربین های امنیتی با تصاویر رنگی در تاریکی است که خود به دو دسته دوربین های دید در شب رنگی استارلایت و وارم لایت تقسیم بندی می شود. وارم لایت ها از نور LED هایی که روی آنها تعبیه شده است برای روشن کردن محیط و ضبط تصاویر استفاده می کنند؛ اما استارلایت یا نور ستارگان مدل پیشرفته این دوربین ها می باشد که از سنسورهای داخل دوربین برای جذب نور و ثبت تصاویر رنگی استفاده می کند.

در مقاله تفاوت دوربین استارلایت و وارم لایت در سایت دوربین مارکت می توانید درباره این دو فناوری و مقایسه آنها بیشتر بخوانید و اطلاعات دقیق تری کسب کنید.

دوربین مداربستهدوربین دید در شب
دوربین مداربستهدوربین دید در شب

بهترین برندهای برتر فناوری دید در شب در سال 2022

همواره برند دوربین امنیتی یک موضوع مهم در انتخاب این دوربین های جذاب بوده است؛ چراکه یک دوربین مداربسته خراب و یا دارای اشکال فرقی با نبود دوربین ندارد. دوربین های دید در شب هم با برندهای متنوع و معتبری در بازار عرضه می شوند که از میان آنها می توان به داهوا، هایک ویژن، هایلوک، آیمو، شیائومی و لانگسی اشاره کرد که مدل های پرفروشی را طراحی و تولید کرده اند و در واقع در سال 2022 جزء محبوب ترین سیستم های امنیتی از نگاه کاربران بوده اند. مدل های متنوع از دوربین های دید در شب این برندها را می توانید در فروشگاه دوربین مارکت به سادگی بیابید.

خرید دوربین های مداربسته با بهترین قیمت

خرید دوربین های مداربسته با بهترین قیمت، چالشی برای کاربران است و همین موضوع باعث می شود تا تحقیق زیادی درباره فروشگاه های اینترنتی و حضوری فروش دوربین مداربسته نمایند. مجموعه دوربین مارکت با سابقه طولانی در این زمینه، نمونه های اورجینال و باکیفیت از دوربین های امنیتی را با قیمت های بسیار مناسب و هم چنین گارانتی معتبر ارائه می کند و شما می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه به آدرس www.Doorbinmarket.com سفارش خود را برای خرید هر کدام از این دوربین ها ثبت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا