رپورتاژ

بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 7 میلیون

بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 7 میلیون

سامسونگ سهم خوبی از بازار فروش گوشی در سراسر دنیا دارد؛ به خصوص از زمانی که بیشترین تمرکز خود را روی گوشی‌های میان رده و اقتصادی گذاشته است. این شرکت هر ساله مدل‌های زیادی از گوشی‌های خود را روانه بازار می‌کند که بخش زیادی از آن‌ها متعلق به خانواده سری A و M هستند. گوشی‌های میان رده سامسونگ با وجود قیمت مناسب، قابلیت‌های بسیار خوبی مانند سخت‌افزار قوی یا دوربین‌های حرفه‌ای را ارائه می‌دهند و همین موضوع باعث شده تا موردتوجه کاربران زیادی قرار بگیرند. اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ تا حدود قیمت 7 میلیون تومان هستید و به دنبال این هستید که بدانید آیا تا این رنج قیمت می‌توان یک گوشی با کیفیت بالا برای انجام کارهای روزمره خریداری کرد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی بهترین گوشی‌های سامسونگ تا رنج قیمت 7 میلیون تومان

ما در این قسمت از مقاله جدیدترین گوشی‌های سامسونگ که بهترین عملکرد را دارند و شما می‌توانید با هزینه‌ای در حدود 7 میلیون تومان آن‌ها را خریداری کنید، معرفی خواهیم کرد. این لیست، موارد زیر را شامل می‌شود:

  • گوشی سامسونگ گلکسی A32

گلکسی A32 با طراحی شیک و جذابی که دارد شناخته می‌شود و به عنوان یکی از گوشی‌های خوش‌دست در میان کاربران محبوبیت دارد. از طرفی وزن 184 گرمی گوشی باعث می‌شود تا فشاری روی دستان شما در هنگام استفاده طولانی‌مدت نباشد. جنس پلاستیکی و شیشه‌ای بدنه گلکسی A32 ازجمله دلایلی است که باعث شده قیمت مناسبی داشته باشد.

ما در این محصول شاهد یک نمایشگر 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED هستیم که قادر به نمایش تصاویر با وضوح 1080 در 2400 پیکسل است؛ بنابراین نمایشگر آن در هنگام تماشای فیلم و انجام بازی‌ها، جزئیات را با دقت بسیار خوبی نشان می‌دهد. برای بخش پردازشگر گوشی یک تراشه Helio G80 ساخت شرکت Mediatek قرار داده‌اند که از پس بازی‌ها و برنامه‌های سنگین به خوبی برمی‌آید. گلکسی A32 با سیستم‌عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 راه‌اندازی می‌شود.

در بخش دوربین‌ها ما با لنزهای چهارگانه‌ی 64، 8، 5 و 5 مگا پیکسلی روبه‌رو هستیم که به شما اجازه ثبت تصاویر با نویز بسیار کم هم در روز و هم در شب را می‌دهد. برای گرفتن تصاویر سلفی نیز می‌توانید از یک لنز 20 مگا پیکسلی استفاده کنید. از دیگر قابلیت‌های مثبت A32 می‌توان به باتری عظیم 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرد که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. قیمت گوشی سامسونگ گلگسی A32 با رم 6 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی در گوشی‌شاپ برابر با 6,249,000 تومان است. برای خرید این گوشی سامسونگ از گوشی شاپ می‌توانید به صورت اقساطی نیز اقدام کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی A32

  • گوشی سامسونگ گلکسی A23

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های سامسونگ در رنج قیمت 7 میلیون تومان، گلکسی A23 است که یکی از زیباترین طراحی‌ها را دارد و وزن و ابعاد مناسب آن باعث شده تا جزء گوشی‌های خوش‌دست سامسونگ به حساب بیاید. در بخش صفحه‌نمایش گوشی ما با یک پنل 6.6 اینچی از نوع PLC LCD روبه‌رو هستیم که از وضوح 1080 در 2408 پیکسل برخوردار است. لایه محافظ گوریلا گلس 5 از قابلیت‌های خوب نمایشگر این گوشی است.

تراشه اسنپدراگون 680 به عنوان قلب تپنده این گوشی، پردازش داده‌ها را به عهده دارد و به شما اجازه می‌دهد تا از انجام بازی‌های ویدئویی لذت کافی را ببرید. راه‌اندازی گلگسی A23 با اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 صورت می‌گیرد. بهترین قابلیت گوشی‌ گلکسی A23 با قیمت نزدیک به 7 میلیون تومان، دوربین‌های چهارگانه موجود در قاب پشتی آن است که لنزهای 50، 5، 2 و 2 مگا پیکسلی را شامل می‌شوند. شما با استفاده از این دوربین‌ها می‌توانید عکس‌های بسیار خوبی را در روز ثبت کنید و حتی در محیط‌های کم‌نور و در شب هم می‌توان عکس‌هایی با نویز بسیار کم ثبت کرد. برای دوربین سلفی گوشی یک لنز 8 مگا پیکسلی قرار داده‌اند. یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع، انرژی موردنیاز A23 را تأمین می‌کند. شما برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی A23 می‌توانید به فروشگاه آنلاین گوشی‌شاپ مراجعه کنید.

  • گوشی سامسونگ گلگسی M32

یکی از ویژگی‌های خوبی که این گوشی میان رده سامسونگ با قیمت زیر 7 میلیون تومان را در رده بهترین‌ها قرار داده یک نمایشگر 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED است که رزولوشنی برابر با 1080 در 2400 پیکسل را ارائه می‌دهد. این نمایشگر برای تماشای فیلم بسیار مناسب خواهد بود.

برای پردازش داده‌های گوشی یک تراشه Helio G80 ساخت شرکت مدیاتک قرار داده‌اند که از پس انجام بازی‌ها و برنامه‌های سنگین به خوبی برمی‌آید. در یک ماژول مربعی شکل در پشت گوشی یک لنز اصلی 64 مگا پیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگا پیکسلی، یک لنز ماکرو و یک لنز تشخیص عمق با وضوح 2 مگا پیکسل قرار داده‌اند. این دوربین‌های چهارگانه برای ثبت تصاویر با جزئیات و فیلم‌برداری توانایی بسیار خوبی دارند. برای دوربین سلفی ما با یک لنز 20 مگا پیکسلی روبه‌رو هستیم. M32 از یک باتری عظیم 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع 25 واتی نیرو می‌گیرد.

  • گوشی سامسونگ گلکسی A13

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمت زیر 7 میلیون تومان، گلکسی A13 نام دارد که با وجود قیمت پایینی که دارد، امکانات مناسبی را نیز ارائه می‌دهد. این گوشی با طراحی زیبا و جنس پلاستیکی و شیشه‌ای روانه بازار شده است. وزن و ابعاد مناسب آن باعث شده تا یک گوشی خوش‌دست به حساب بیاید و برای استفاده طولانی‌مدت مناسب باشد.

صفحه‌نمایش گلکسی A13 یک پنل 6.6 اینچی از نوع PLS LCD است که تصاویر را با وضوح 1080 در 2408 پیکسل نمایش می‌دهد و حداکثر روشنایی آن مقداری برابر با 500 نیت است. این پنل برای تماشای فیلم و بازی بسیار مناسب خواهد بود.  از بهترین مشخصات A13، دوربین‌های چهارگانه موجود در قاب پشتی گوشی است که لنز اصلی 50 مگا پیکسلی، یک لنز اولتراواید 5 مگا پیکسلی، لنز ماکرو 2 مگا پیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگا پیکسلی را شامل می‌شود. ثبت تصاویر با این مجموعه دوربین‌های چهارگانه بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

تراشه اگزینوس 850 با پردازنده گرافیکی Mali-G52 برای انجام بازی‌ها و برنامه‌های سنگین بسیار مناسب است. وظیفه تأمین انرژی این گوشی به عهده یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید خرید گوشی سامسونگ گلکسی A13 را با رم‌های 3/4/6 و حافظه ذخیره‌سازی 32/64/128 گیگابایت از طریق فروشگاه آنلاین گوشی‌شاپ انجام دهید.

  • گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G

برای این گوشی زیر 7 میلیون تومانی سامسونگ از نمایشگر 6.6 اینچ از نوع TFT استفاده کرده‌اند که عملکرد آن در مقایسه با نمایشگرهای IPS بهتر است. این پنل وضوحی برابر با 1080 در 2400 پیکسل دارد. در بخش پردازشگر A22 5G با یک تراشه Dimensity 700 روبه‌رو هستیم که عملکرد قابل قبولی برای رفع نیازهای روزمره شما دارد.

در قاب پشتی گوشی، لنزهای سه‌گانه 48، 5 و 2 مگا پیکسلی را قرار داده‌اند که برای گرفتن عکس‌های باکیفیت و با جزئیات توانایی بسیار خوبی دارند. شما برای گرفتن عکس‌های سلفی باید از یک لنز 8 مگا پیکسلی استفاده کنید. باتری عظیم 5000 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی A22 از ویژگی‌های بسیار خوب این محصول سامسونگ است که با شارژر سریع 15 واتی شارژ می‌شود.

خرید گوشی سامسونگ از گوشی شاپ

گوشی شاپ از فروشگاه‌های آنلاین معتبر است که در زمینه فروش انواع مختلف گوشی‌ها از برندهای مختلف، تبلت، کنسول بازی، لوازم صوتی و تصویری و لوازم جانبی موبایل فعالیت می‌کند. گوشی شاپ با داشتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت این اطمینان را به شما می‌دهد که خریدی امن داشته باشید و از اصالت کالای موردنظر خود مطمئن شوید. شما با مراجعه به سایت این فروشگاه می‌توانید به لیست قیمت گوشی سامسونگ در مدل‌های مختلف دسترسی پیدا کنید و به‌راحتی به مقایسه مشخصات گوشی‌های سامسونگ زیر 7 میلیون تومان بپردازید. درصورتی‌که توانایی پرداخت نقدی را نداشته باشید، می‌توانید از شرایط خرید اقساطی گوشی شاپ بهره‌مند شوید.

سخن آخر

برای داشتن یک گوشی خوب از برند سامسونگ نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین نیست، زیرا این برند همواره در تلاش است تا نیاز تمام کاربران با هر توان اقتصادی را پاسخگو باشد. از این رو ما در این مقاله از بین گوشی‌های سامسونگ زیر 7 میلیون تومان تعدادی از بهترین‌ها را به شما معرفی کردیم. در صورتی که نیاز به خرید هر کدام از گوشی‌های سامسونگ داشته باشید، می‌توانید به صورت آنلاین از طریق فروشگاه گوشی شاپ اقدام کنید. این فروشگاه شرایط پرداخت انعطاف‌پذیری را متناسب با شرایط مشتریان خود در نظر گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا