رپورتاژ

مزایای گریس نسوز SKF ، گریس مولیکوت و روغن شل کرونا

گریس نسوز SKF ، گریس مولیکوت و  روغن Shell Corena S2R68 هر سه توانسته‌اند در عرصه روانکاری و بهبود عملکرد تجهیزات، قابلیت‌های تحسین برانگیزی را ارائه نمایند. به‌راستی بدون روانکارها و مزایای آنها در کاهش اصطکاک موجود بین قطعات ماشین‌های صنعتی، هزینه تعمیرات فضاهای صنعتی به طرز عجیبی افزایش پیدا می‌کند.  ازاین‌رو مهم است، بهترین نوع گریس‌ها و روغن‌ها که بیشترین مزایای را با خود به همراه دارند را خریداری نماییم. در ادامه بیشتر باب سه محصول کم‌نظیر یاد شده و مزایای پرتعداد آنها برایتان سخن می‌گوییم.

آشنایی با مزایای گریس نسوز SKF:

گریس نسوز SKF نام‌آشناترین و صدالبته کاراترین روانکار صنعتی است که کمتر رقیبی برای آن در این عرصه یافت می‌شود. مزایای گسترده که این گریس از خود نشان داده بسیاری از صنعتگران برای را خرید انبوه این محصول ترغیب نموده است. با خرید گریس نسوز SKF تنها در حوزه روانکاری به توفیقات قابل‌توجهی دست نمی‌یابید. بلکه می‌توانید بر روی آن در قالب خنک‌سازی دستگاه‌هایتان نیز حساب ویژه باز نمایید. از دیگر مزایای این گریس می‌توان به این موارد اشاره نمود.

گریس نسوز SKF

مقاومت در برابر آب:

این گریس برای محیط‌هایی که احتمال رطوبت و آب در آن وجود دارد، بسیار مناسب است. چراکه یک محصول ضدآب محسوب شده که این فضاها را بدون افت کیفیت به‌خوبی پوشش می‌دهد.

کاهش سروصداهای دستگاه‌ها:

کاهش اصطکاک خود عامل خوبی برای کاهش سروصدای رایج محیط‌های صنعتی است. ازاین‌رو با مصرف این کریس تا حدی زیادی آلودگی‌های صوتی محل کار پرسنل خود را کاهش و سلامت روان آن‌ها را تضمین می‌کنید.

مقاومت در برابر دمای بالا:

غالب صنعتگران از گریس نسوز SKF به‌عنوان یک گریس حرارتی یاد می‌کنند، زیرا تاب‌آوری بالایی در برابر حرارت داشته و به‌هیچ‌وجه عملکردش تضعیف نمی‌شود و به کارکرد خوب ماشین‌ها نیز کمک می‌کند.

دارای خاصیت ضدزنگ:

اکسیدشدن بزرگ‌ترین مشکل قطعات صنعتی است. حال‌آنکه با تهیه یک گریس ضد اکسید می‌توان بر این مشکل فائق آمد. مواد افزودنی گریس SFK بدان اجازه می‌دهند که خود اکسید نشده و تغییر حالت نداده و هم مانع اکسیداسیون قطعات فلزی شود.

آشنایی با مزایای گریس مولیکوت:

شما می‌توانید طیف وسیعی از گریس مولیکوت مانند  Molykote 111، Molykote 1102، Molykot 55M،  Molykote 1000 و … را بیابید که تمامی آنها بر پایه لیتیوم تولید و مزایایی بر این مبنا را ارائه می‌دهند. آب‌بندی تجهیزات تولید مواد شیمیایی، روانکاری قطعات پلاستیکی و بهبود کارکرد تجهیزات صنایع تصفیه آب و فاضلاب فقط بخش کوچکی از مزایای این گریس پرکاربرد است. از دیگر مزایای این گریس در قالب یک فهرست کوتاه یاد می‌کنیم.

 

 

 

  • عایق الکتریکی
  • پایداری حرارتی بالا
  • مقاومت در برابر جرقه
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • دارای پایه سیلیکونی
  • عدم نشت و ریزش

 

آشنایی با مزایای روغن Shell Corena S2R68:

با خرید و استفاده از روغن Shell Corena S2R68 به دلیل روانکاری قدرتمند ایجاد شده دیگر لازم نیست، نگران هزینه‌های گزاف تعمیر و تعویض قطعات صنعتی باشید. به دلیل بازده بالای این محصول حفاظت مطلوبی از تجهیزات ارائه داده به همین دلیل فواصل نگهداری و تعویض روغن نیز تا حد زیادی افزایش می‌یابد. از دیگر مزایای روغن Shell Corena S2R68 می‌توان این موارد را نیز یادکرد:

وجود انواع مختلف:

امروزه می‌توان انواع مختلفی از روغن Shell Corena S2R68 را یافت و برای فضاهای کاری مختلف مورداستفاده قرارداد. این روغن‌ها شامل روغن کمپرسور شل S4P، S3R،S4R ، S5R  و S2P هستند که هرکدام کاربردهای منحصربه‌فردی برای آنها تعریف شده است.

پیشگیری از ساییدگی تا فشار 15 بار:

در صنایع با ساعات کاری مستمر و در شرایط پرفشار و پرحرارت که فرسایش تجهیزات به حداکثر خود می‌رسند، این روغن می‌تواند؛ مانند یک سد دفاعی حتی تا فشار 15 برابر معمول از دستگاه‌ها حراست نماید.

کاهش احتمال انفجار و آتش‌سوزی:

خاصیت خنک‌کنندگی روغن سبب شده، فضاهای دارای فشار و حرارت بالا در ایمنی کاملی به سر ببرند. به‌کاربردن مواد اولیه مرغوب و افزودنی‌های مورد تأیید چنین ویژگی به این روغن‌ بخشیده است.

عدم رسوب و ایجاد آلودگی:

روغن Shell Corena S2R68 به‌هیچ‌وجه در میان تجهیزات رسوب نکرده و خود سبب و عاملی برای ایجاد آلودگی نمی‌شود. به همین دلیل خود عاملی تخریبی برای کاهش بهروری مفید سیستم‌ها نیست.

قابلیت انتشار خوب هوا:

قابلیت انتشار هوای خوب سبب شده، بتوان از این روغن در کمپرسورهای هوا و مته‌های بادی بدون ترس از ایجاد خلل در کارایی این تجهیزات استفاده نمود. به همین دلیل است که ادعا می‌شود، شل یکی از برندهای موفق در عرصه تولید انواع روغن و روانکارهای صنعتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا