رپورتاژ

مرتا جوادی الست گروپ

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی مرتا جوادی، مدیرعامل شرکت الست گروپ بپردازیم. همراه ما بمانید.

مرتا جوادی الست گروپ

مقدمه

شرکت الست گروپ که سابقه ای طولانی در امر راهنمایی و مشاوره متقاضیان مهاجرت دارد، به خصوص در چند سال اخیر، جزو بهترین تیم های مهاجرتی بوده است و نمی توان نقش مدیرعامل را در رسیدن به چنین جایگاهی نادیده گرفت. مرتا جوادی، الست گروپ را به خوبی هدایت کرده و در زمینه فراهم کردن نیازهای متقاضیان مهاجرت، با شناخت کافی و تجربه مناسب، بهترین تیم را گرد هم آورده است.

با ما باشید تا بیشتر با نقطه نظرات خانم مرتا جوادی و الست گروپ، آشنا شویم.

فهرست

  1. مرتا جوادی کیست؟
  2. الست گروپ در چه زمینه ای فعالیت می کند؟
  3. کدام گروه از افراد می توانند از خدمات تیم مهاجرتی الست گروپ با مدیر عاملی مرتا جوادی استفاده کنند؟

مرتا جوادی مدیر عامل الست گروپ

مرتا جوادی الست گروپ کیست؟

مهاجرت، فرآیند پیچیده ای است.

چه افرادی که قصد مهاجرت دائم داشته و چه افرادی که تنها برای چند سال قصد زندگی در کشوری دیگر را دارند، برای اقدام به این کار نیاز به سپری کردن پروسه ای نسبتا طولانی و هزینه بر دارند.

بسیاری از این افراد به دلیل ناآشنایی با قوانین مهاجرتی کشورهای دیگر، به خصوص کشورهای اروپایی در امر مهاجرت ناکام مانده و تنها وقت و هزینه خود را از دست می دهند.

در صورتی که انجام این کار زیر نظر متخصصین مهاجرتی مانند مشاوران الست گروپ نتیجه قطعی به دنبال خواهد داشت. در هر تیم کاری، یکی از مهم ترین نقش ها مدیریت است که به تعیین اهداف و نظم و جهت دهی تیم کمک می کند و در تیم الست گروپ نیز، این وظیفه به عهده مهندس مرتا جوادی می باشد.

مرتا جوادی الست گروپ

مرتا جوادی در تیم مهاجرتی الست گروپ، سمت مدیر عامل را دارد و با توجه به این که در موفقیت و پیشرفت یک کسب و کار، مدیریت صحیح مهم ترین نقش را دارد، می توان گفت که بخش زیادی از اعتبار فعلی این شرکت توسط این شخص کسب شده است.

مهاجرت از هر نوعی باعث پیشرفت و ترقی کشور و زندگی فرد خواهد شد. اما این در صورتی است که روند مهاجرت به بهترین شکل سپری شده و فرد با توجه به شرایط خود بهترین مقصد را برای مهاجرت انتخاب کند و این کار با توجه به تغییرات دائمی قوانین مهاجرتی ساده نیست.

از این رو به متقاضیان مهاجرت توصیه می شود که فرآیند این کار از انتخاب بهترین مقصد با توجه به شرایط و توانمندی های خود تا سفر و اقامت در کشور مورد نظر را زیر نظر تیمی مجرب و حرفه ای انجام دهند که الست گروپ با مدیر عاملی مهندس مرتا جوادی یکی از آن هاست.

مرتا جوادی

الست گروپ در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

با توجه به نرخ بالای مهاجرت در دنیای امروز، نیاز به وجود افرادی است که با شرایط کشورهای دیگر، هزینه زندگی در آن و … آشنایی کامل داشته باشند.

در غیر این صورت متقاضی مهاجرت برای کسب چنین اطلاعاتی باید بارها و بارها به کشور مورد نظر سفر کنند یا بدون پیش زمینه اطلاعاتی، اقدام به این کار کرده که تبعاتی به همراه دارد. شرکت های مهاجرتی زیادی وجود دارند که چنین اطلاعاتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت می گذارند که در میان آن ها الست گروپ بیش از سایر شرکت ها اعتماد متقاضیان را جلب کرده و در این زمینه موفق تر عمل کرده است.

 

خدمات الست گروپ

الست گروپ متشکل از متخصصین زیادی در امر مهاجرت است. این متخصصین با قوانین مختلف مهاجرت به کشورهای اروپایی آشنایی داشته و انواع روش های مهاجرتی این کشور را می شناسند. مهندس مرتا جوادی مدیر عامل این تیم مهاجرتی همواره بر به روزرسانی اطلاعات تیم کاری خود تاکید دارد تا راهنمایی به متقاضیان مهاجرت به بهترین شکل ممکن انجام شود.

از جمله خدمات تیم مهاجرتی الست گروپ، مشاوره متقاضیان مهاجرت است. بسیاری از متقاضیان حتی در انتخاب مقصد مهاجرتی خود نیز تردید دارند. بنابراین یک مشاوره کامل برای آن ها بسیار مفید می باشد.

برای جلب اعتماد بیشتر مشتریان، مشاوره اولیه به صورت رایگان انجام می شود و بعد از شناسایی دقیق وضعیت مشتری، نیازها، توانمندی و در نظر گرفتن بودجه، بهترین شیوه مهاجرت و بهترین کشور که پذیرای متقاضی است، به وی معرفی می شود.

همچنین در صورت نیاز به طی کردن فرآیند اولیه مهاجرت مانند پذیرش تحصیلی از دانشگاه های مختلف، ترجمه و آماده سازی مدارک و … توسط افراد خبره، متقاضی می تواند این فرآیند را طی قراردادی به متخصصین این تیم مهاجرتی بسپارد و از خدمات مشاوره آن ها استفاده کنند تا پروسه اخذ ویزا و اقامت تسریع بخشد.

خدمات ارائه شده در این تیم، از بالاترین کیفیت برخوردار می باشد و یکی از علت های کیفیت بالای این خدمات، نظارت مدیرعاملی حرفه ای همچون مهندس مرتا جوادی بر عملکرد این تیم مهاجرتی است.

 

کدام گروه از افراد می توانند از خدمات تیم مهاجرتی الست گروپ با مدیر عاملی مرتا جوادی استفاده کنند؟

مهاجرت به کشورهای اروپایی از طریق روش های مختلف امکانپذیر است. تمام کشورها انواع مختلفی از ویزا را برای متقاضیان خود صادر می کنند که هر فرد بسته به توانایی و امکانات خود می تواند برای اخذ نوع مرتبط ویزا اقدام کند. تیم مهاجرتی الست گروپ با مدیریت مرتا جوادی در زمینه ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به متقاضیان در مورد تمام انواع ویزای مهاجرت به متقاضیان خدمت رسانی می کند.

انواع روش مهاجرتی قابل انجام زیر نظر الست گروپ

در صورتی که متقاضی مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی به صورت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، تولد فرزند و جاب آفر می باشید، می توانید از راهنمایی های مشاورین تیم مهاجرتی الست گروپ بهره مند شوید.

همچنین در صورتی که به بیماری خاصی مبتلا بوده که برای ادامه روند درمان، نیاز به خروج از کشور و استفاده از خدمات درمانی کشورهای اروپایی را دارید نیز می توانید با اطلاعاتی که از متخصصین تیم الست گروپ دریافت می کنید، این روند را سرعت بخشید.

کارآفرینان و افرادی که قصد توسعه کسب و کار خود در دیگر کشورها به صورت ثبت شرکت را دارند نیز برای انجام این کار نیاز به اطلاعات کامل از قوانین ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کشور مورد نظر دارند که تیم مهاجرتی الست گروپ در این زمینه نیز به آن ها کمک خواهند کرد.

مرتا جوادی، الست گروپ را به گونه ای هدایت می کند که تمام این خدمات از اولین تا آخرین مرحله با بهترین کیفیت برای متقاضیان انجام شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا