آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

سیدصالحی: مشکلات تیم ما ناخواسته و از سمت دیگران به وجود آمده است/ حل مشکلات زمان‌بر است

سیدمهدی سیدصالحی، مدیر تیم فوتبال پدیده مشهد می‌گوید که مشکلاتی که برای این تیم به وجود آمده از سمت دیگران و به صورت ناخواسته به وجود آمده است.

اخبار ورزشی

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه با توجه به مشکلاتی که بوده بازیکنان تیم پدیده مشهد تمرین نکرده‌اند و آیا اعتصابی در کار بوده است، گفت: چه کسی چنین چیزی را اعلام کرده است؟ هیچ مشکلی وجود نداشت و بازیکنان هم تمرین کردند.

وی درباره اینکه این تیم هنوز درباره نام پدیده یا شهر خودرو مشکل دارد، اظهار داشت: این مشکلاتی بوده که ناخواسته از سمت دیگران به وجود آمده است. ما دو ماه است که تیم را تحویل گرفتیم و نیاز به زمان است تا ویرانه‌هایی را که وجود دارد، بازسازی کنیم. تمام تلاش ما، هیئت مدیره و مالک باشگاه این است که تیم را به شرایط ایده‌آل برسانیم.

مدیر تیم فوتبال باشگاه پدیده مشهد افزود: حل کردن مشکلات زمان‌بر است و زمانی هم که تا الان در اختیار داشتیم، کم بوده است و شرایط برای ما سخت بود. با همدلی و اتحادی که بین همه ما وجود داشته است، تلاش کردیم تا از اعتبار فوتبال مشهد دفاع کنیم.

سیدصالحی همچنین درباره زمان باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه گفت: مبلغ قرارداد کوزین آنقدر نبوده است و یک مقدار سهل‌انگاری باعث بیشتر شدن آن شد. تمام فکر و ذکر هیئت مدیره این بوده که این پنجره باز شود، درصدی به بازیکنان پرداخت کنیم و مشکلات یکی یکی برطرف شود. تلاش ما و آقای مهاجری این است که بازیکنان با آرامش بیشتری کار کنند.

چشم‌پوشی سازمان لیگ از یک تخلف در هفته اول لیگ/ تیمی با دو اسم در لیگ حرفه‌ای!

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا