رپورتاژ

سرزمین لبخندها کجاست؟

کشورهای معدودی وجود دارند که تمام علایق متفاوت گردشگران را پوشش می‌دهند و از همه لحاظ کشوری تکمیل و جذاب هستند. تایلند، معروف به سرزمین لبخندها کشوری توریست پذیر می‌باشد که موتور اقتصاد این کشور بر روی صنعت گردشگری می‌چرخد. همانطور که گفته شد، تایلند کشوری جذاب می‌باشد که تمامی موضوعات گردشگری را پوشش می‌دهد؛ جاذبه‌های بکر طبیعی، هتل‌های لوکس، فستیوال‌ها و جشن‌های بزرگ و معروف، بناها و آثار باستانی چند هزار ساله، تفریحات و سرگرمی‌های هیجان انگیز، فرهنگ متنوع و گوناگون با ادیان مختلف همه و همه تمامی موضوعات گردشگری را پوشش می‌دهند. درواقع تاحدی این کشور متنوع می‌باشد که هر یک از شما با هر سلیقه‌ای به آن علاقه مند خواهید شد.

تور تایلند از آن دسته تورهایی می‌باشد که متقاضیان بسیاری دارد و در یک چشم بهم زدن ظرفیت تورها پس از اعلام شدن تکمیل می‌شود؛ به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر قصد خرید تور تایلند نوروز 1402 را دارید، قبل از رسیدن به فصل بهار و در اواسط ماه بهمن اقدام به پیش‌خرید این تورها کنید تا در زمان‌های شلوغ و پر سروصدای آخر سال گیر نیفتید.

تورهای جذاب تایلند برای عید شامل تور بانکوک، تور پاتایا، تور پوکت، تور سامویی و تور ترکیبی می‌باشد که هرکدام از آن‌ها را قادر هستید از طریق وب‌سایت نامی گشت خریداری کنید. توجه داشته باشید همانطور که گفته شد، تور تایلند نوروز متقاضیان زیادی دارد و به شما پیشنهاد می‌کنیم که همین امروز اقدام به رزرو تور خود نمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن مراحل تور شما همچون اخذ ویزا انجام گردد. با خرید تور تایلند نامی گشت، دیگر نگرانی بابت روند اخذ ویزای خود نخواهید داشت و با ارائه مدارک لازم به کارشناس مربوطه، در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات مربوط به ویزای شما انجام خواهد شد.

قیمت تور تایلند در نوروز 1402

علاوه بر اینکه تور تایلند بدون در نظر گرفتن بازه زمانی مورد نظر جزء تورهای مسافرتی گران تلقی می‌شود، هرچه به فروردین نزدیک‌تر می‌شویم، تقاضا برای این تور بیشتر می‌شود و منجر به افزایش قیمت تورها می‌شود. به عید نوروز که نزدیک می‌شویم، ملیون‌ها نفر از کشورمان آماده سفر به خارج از کشور برای آغاز بهار می‌شوند و این مورد منجر به پرشدن ظرفیت بسیاری از هتل‌ها و ایرلاین‌ها می‌شود و در نتیجه قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

توجه به مولفه‌هایی مانند نوع هتل، نوع هواپیما و صندلی، تعداد روزهای اقامت، تور ترکیبی یا تکی، وعده‌های غذایی، ارائه سیمکارت، گشت شهری، تور لیدر دوزبانه، ترانسفر فرودگاهی و خرید سوغاتی به شما کمک می‌کند که متوجه افزایش قیمت‌ها براساس انتخابی که می‌کنید باشید. همچنین اگر بتوانید که خرید خود را در بازه زمانی درستی انجام دهید، به شدت به کاهش هزینه‌های خود کمک کرده‌اید. پیشنهاد ما خرید تور عید در اواسط بهمن ماه درست پس از اعلام شدن آن‌ها می‌باشد. همچنین اگر سعی کنید تور را برای بازه‌های زمانی 28 اسفند تا 4 فروردین خریداری نکنید، در دام نوسانات شدید قیمت‌ها نخواهید افتاد. توجه داشته باشید که انتخاب تورهای ترکیبی تایلند منجر به افزایش شدید قیمت‌هایتان می‌شود و مناسب سفرهای اقتصادی نیستند.

ور ارزان و تور لحظه آخری

برای مسافرانی که به دنبال تورهای ارزان قیمت و سفر به صرفه هستند این بخش از مطلب بسیار حائز اهمیت خواهد بود. آژانس‌های مسافرتی برای مخاطبینی که به دنبال تورهای ارزان قیمت می‌گردند، این دو نوع تور را معمولا در تمامی فصول سال ارائه می‌دهند، اما بیشترین اهمیت آن در ایام نوروز و آغاز فصل بهار که با افزایش شدید قیمت روبرو هستیم می‌باشد.

تور ارزان معمولا بصورت اختصاصی توسط آژانس مسافرتی ارائه می‌شود و شامل پائین‌ترین قیمت‌ها مخصوص افرادی است که به دنبال تورهای ارزان می‌باشند. معمولا در تورهای ارزان نوع هتل‌ها 3 ستاره یا 4 ستاره می‌شود و همچنین ایرلاین ارزان‌تری را استفاده خواهید کرد. البته خرید تور ارزان به معنی کاهش کیفیت خدمات نیست، بلکه ارائه خدماتی می‌باشد که با کمترین قیمت ممکن انجام شوند.

تور لحظه آخری معمولا بصورت ویژه از طرف آژانس مسافرتی اجرا می‌شود. زمانی که ظرفیت تورها در ساعات پایانی به حد نصاب نرسیده باشد، آژانس مسافرتی صندلی‌های خالی را تخفیف بسیار باورنکردنی ارائه می‌دهد. برای خرید تور لحظه آخری باید بسیار چابک و پیگیر باشید، زیرا تعداد این فرصت‌ها بسیار کم و متقاضیان آن‌ها بسیار زیاد می‌باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم که بخوبی پیگیر آخرین آمار و ارقام آژانس مسافرتی خود باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا