آخرین و مهمترین خبرهای اجتماعی

روزهای برفی و بارانی در راه تهران | هوای پایتخت سرد می‌شود

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز (۲۶ دی‌) وضعیت جوی استان نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش باران و برف برای اکثر مناطق استان و کاهش دما تا ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

https://worldbeyblade.org/User-maniasadi2222

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا ۵ روز آینده با توجه به گذر امواج بارشی به‌طور متناوب آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران و برف و در نیمه شمالی استان و بارش برف و در ارتفاعات بارش برف و کولاک و مه خواهد بود.

https://rabbitroom.com/members/maniasadi2222/profile/

روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۶ و۲۷دی‌) آسمان نیمه ابری گاهی وزش باد و در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده باران و در ارتفاعات همراه با کولاک و برف پیش‌بینی می‌شود.

https://myapple.pl/users/388949-maniasadi2222

از بعدازظهر دوشنبه (۲۷دی‌) تا بعدازظهر سه‌شنبه (۲۸دی‌) با ادامه و تشدید فعالیت سامانه سرد بارشی آسمان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارش باران و برف برای بیشتر مناطق استان و وزش باد شدید به‌خصوص در مناطق جنوب و جنوب غربی و احتمال رعد و برق همچنین بارش برف و کولاک برف در ارتفاعات همراه با مه و یخبندان پیش‌بینی می‌شود.

https://startupmatcher.com/p/maniasadi2222maniasadi2222

از بعدازظهر سه‌شنبه (۲۸دی‌) به‌تدریج کاهش ابر و وزش باد و گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

با توجه به نفوذ این سامانه کاهش محسوس دما ۴ تا ۸ درجه سلسیوس در سطح استان همراه با یخبندان در نیمه شمالی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

https://www.pokecommunity.com/member.php?u=1023214

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

http://www.conejousd.org/sequoia/User-Profile/userId/116288

آسمان تهران فردا (۲۷دی‌) قسمتی ابری تا نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش پراکنده و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۲و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین سه‌شنبه (۲۸دی‌) ابری تا نیمه ابری و بارش باران و برف و مه رقیق وگاهی وزش باد شدید و از بعدازظهر کاهش ابر خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۸ و ۲- درجه سانتیگراد می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا