آخرین اخبار روز استان های ایران

تولید کامل ترین کوئل احتراق خودرو کشور به دست تولید کنندگان سمنانی

تولید کامل ترین کوئل احتراق خودرو کشور به دست تولید کنندگان سمنانی

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: کامل ترین و متنوع ترین کوئل احتراق خودرو کشور در سمنان و به دست تولید کنندگان این استان تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، فرامرز محبوبی در حاشیه بازدید استاندار و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از تعدادی واحد تولیدی در شهرستان سمنان با اعلام این خبر گفت: شرکت ویرا ولتاژتولید کننده انواع قطعات خودرو در سمنان می باشد که کامل ترین و متنوع ترین کوئل احتراق خودرو کشور در این مجموعه تولید می شود.

وی افزود: شرکت ویرا ولتاژبا سرمایه گذاری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان مستقر می باشد که ظرفیت تولید سالانه ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار عدد قطعات خودرو شامل قطعه بخاری ، حسگر میل سوپاپ ، حسگر فشار هوا و دریچه گاز ، سنسور دور موتور و غیره را دارد و زمینه اشتغال حدود ۴۰ نفر را فراهم نموده است.

معاون امور صتایع سازمان صمت استان سمنان تصریح کرد: استاندار سمنان و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از سه واحد تولیدی ویرا ولتاژ ، رنگرزی و چاپ حریر و کارخانجات نورد و لوله در شهرستان سمنان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفتند.

فرامرز محبوبی اضافه کرد: شرکت رنگرزی و چاپ حریر با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه ۲۹۰۰ تن رنگرزی ، تکمیل و چاپ پارچه را دارد و توانسته است برای ۹۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کند و کارخانجات نورد و لوله با سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۴۰ نفر ظرفیت تولید سالانه ۹۶۰هزار تن لوله فولادی درزجوش و پروفیل ، لوله فولادی درز جوش ، گالوانیزه گرم انواع لوله و لوله فولادی درز جوش را دارد.

46

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا