رپورتاژ

بهترین کرم پودر دنیا

اداکسو

 

کرم پودر یکی از مهم ترین محصولاتی که توی روتین میکاپ تاثیر خیلی زیادی داره، میتونم بگم این محصول میتونه کیفیت و نتیجه نهایی میکاپ شما و ظاهرتون رو تعیین کنه ، برای مثال شما هر چقدر هم در میکاپ مهارت داشته باشین ، اگر محصولی رو که برای پوست شما مناسب نیست انتخاب کنید قطعا نتیجه ی خوبی نمیگیرید و بقیه ی محصولاتی که استفاده میکنید هم زیبایی خودشون رو از دست میدن.

ما در مای سفورا به شما آموزش میدیم که چه محصولاتی برای پوست شما مناسب هست و در کنارش بهترین هارو بهتون معرفی میکنیم. امروز هم در این جا میخوایم 5 تا از بهترین کرم پودر های دنیارو به شا معرفی کنیم میتونید با خوندن ویژگی و مزایای هرکدوم محصول مناسبتون رو انتخاب و خریداری کنید،مای سفورا نمایندگی بهترین برند های دنیاست و همه محصولاتش رو به صورت اورجینال در اختیار شما قرار میده.

کرم پودر مک

از بهترین کرم پودرهایی که انواع پوست میتونن استفاده کنن ، کرم پودر مک ، تکسچری فلوئیدی داره که باعث شده فید کرم پودر روی پوست به شدت راحت باشه. این محصول دارای 2 ویژگی فوق العاده هست :

  1. باعث آبرسانی پوست میشه و اجازه نمیده میکاپو پوست حالتی خشک و کیکی به خودشون بگیرن.
  2. میزانِ ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه و از براق و درخشان شدن پوست خیلی خوب جلوگیری میشه برای همین یکی از محبوب ترین کرم پودرها برای پوست چرب هست.

اگر هم پوست خیلی خشکی دارین به شما پیشنهاد میکنم قبلش از یک پرایمر آبرسانِ قوی استفاده کنید و یا کرم پودرتون رو با محصولی مثلِ اسنشیال اویل مک ترکیب کنید، این کار باعث میشه رطوبت کرم پودر افزایش پیدا کنه و اون رو از حالت خشکی و ماتی خارج میکنه این محصولات رومیتونید ز سایت مای سفورا با خیال راحت تهیه کنید.

کرم پودر مک، کاوری قابل ساخت داره به این معنی که ، به میزانی که از محصول استفاده کنید به شما پوشش میده و این کاملا بستگی به نیاز شما و سلیقتون داره. برای همین بهترین کار اینه ، ابتدا مقدار کمی از محصول رو اپلای و فید کنید، اجازه بدین خشک بشه و در نهایت اگر نیاز به کاور بیشتر بود میتونید به اون اضافه کنید.

این کرم پودر 24 ساعت موندگاری داره، ظاهر نهایی اون کاملا مات و مخملی هستش و در زمانی که روی پوست شما قرار داره به هیچ عنوان داخل منافذ و یا خطوط پوست فرو نمیره و اون هارو بولد و بیشتر نمیکنه.

کرم پودر هدی بیوتی

محصول بعدی از برند فوق العاده ی هدی بیوتی هست ، کرمپودری که کاور به شدت بالایی داره و میتونه تمام عیوب پوستی رو با یک حرکت و نهایتا 1یا دو پمپ کاور و محو کنه. این کرم پودر رو به افرادی که پوست نرمال تا چربی دارن پیشنهاد میدیم ، کسایی که به دنبال محصولی هستن که پوستشون رو سنگین و چرب نکنه، مات باشه و بتونه جوش، جای جوش، بافت ناهموار پوست و…. رو خیلی خوب کاور کنه.

هدی بیوتی کرم پودری گیاهی هستش و 24 ساعت موندگاری داره . ظاهر نهایی اون به شدت مات و مخملیه و به دلیلِ ضدآب ، ضد تعریق و رطوبت بودنِ اون میتونید این محصول رو در هر آب و هوایی استفاده کنید بدون این که نگرانِ پخش و یا محو شدنِ کرم پودر باشین.

مونطور که گفتیم این کرم کاور به شدت بالایی داره پس موقع استفاده چند نکته رو رعایت کنید :

  1. در مرحله ی اول مقدار کمی از محصول رو اپلای کنید
  2. کرم پودر رو با براش اپلای و با اسفنج مرطوب فید کنید
  3. اگه پوست نرمال و یا مختلطی دارین که در بعضی نواحی دچار خشکی شده حتما از پرامر مناسب استفاده کنید.
  4. بعد از فید اجازه دین محصول روی پوستتون خشک بشه و اگه نیاز بود بهش کرم اضافه کنید.

اگر توی همون مرحله ی اول مقدار خیلی زیادی از کرم پودر رو استفاده کنید، باعث شدین فیدِ کرم روی پوستتون خیلی سخت بشه و در نهایت پوست و میکاپ شما ظاهری کیکی و ماسیده به خودش میگیره.

کرم پودر نارس

برخلاف محصول قبلی کرم پودر نارس برای کسایی که پوست خشک ، نرمال و کدری دارن یک انتخاب عالی هست. چرا که محصولی با ترکیبات فوق العاده برای رطوبت رسانی به پوست هست برای مثال دارای ترکیبی از عصاره های سیب، تمشک و هندوانه هست که در کنار رطوبت رسانی باعث میشن پوست خیلی درخشان و سالم دیده بشه و از طرفی به مرور زمان بافت پوست رو بهبود میبخشه.

این کرم پودر 16ساعت موندگاری داره و محصولی ضد تعریق و رطوبت و البته ضد انتقال هست به این معنی که وقتی شما کرم رو استفاده کردین میتونید با خیال راحت لباستون رو تغییر بدین و یا از ماسک استفاده کنید بدون این که نگران پخش و یا محو شدن کرم پودر بشین.

کرم پودر نارس کاور مدیوم تا فولی داره و ظاهر نهایی اون رو پوست به شدت با طراوت ، شاداب و طبیعی هست و یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی هست که در کنار داشتنِ یک کرم پودر برای کاور پوستشون محصولی میخوان که اون رو جوون تر و با طراوت تر نشون بده.

کرم پودر لورال

یکی از سبک ترین کرم پودرهای دنیاست که در دو مدلِ 24 و 32ساعته تولید شده و شما با توجه به نیازتونمیتونید اون رو در سایت مای سفورا انتخاب و خریداری کنید.

کرم پودر لورال همونطورکه گفتیم فوق العاده سبک هست و وقتی اون رو استفاده میکنید به هیچ عنوان روی پوست حس نمیشه و منافذ رو نمیبنده و در نهایت سببِ به وجود اومدن جوش و لک روی پوست نخواهد شد . این کرم پودر کاور مدیوم تا فولی داره و انواع پوست به خصوص پوست خشک و نرمال میتونن با خیال راحت اون رو استفاده کنن چرا که نه تغییر حالت و نه تغییر رنگ میده و میتونه یک انتخاب عالی برای استفاده ی روزانه باشه.

این کرم پودر دارای ترکیباتی عالی برای پوست هست ترکیباتی مثل spf که سبب محافظت از پوست در برابر اشعه ی مضر خورشید میشه.

کرم پودر استی لادر

و آخرین معرفی کرم پودر استی لادر محصولی عالی برای پوست های چرب و نرمال هست. این کرم پودر تکسچری فولئیدی داره که فیدش روی پوست رو خیلی راحت کرده و یکی از محبوب ترین کرم پودرها بینِ میکاپ آرتیست های حرفه ای هست.

این محصول 24 ساعته هست و توی این زمان ظاهر نهایی مات و یکدستش رو به طور کامل حفظ میکنه، چرا که فرمولاسیون اون برای کنترل ترشح چربی پوست طراحی شده و اجازه نمیده میکاپ و پوست ظاهری براق ، درخشان و چرب به خودشون بگیرن.

کاور بسیار عالی داره و به هیچ عنوان ظاهر طبیعی پوست رو از بین نمیبره و میشه گفت شبیه پوست دومِ بی عیب و نقص برای شما عمل میکنه.استی لادر فرمولاسیون و ترکیباتی فاقد مواد مضر داره و محصولی هست که دارای تاییدیه از متخصصه پوسته و میتونه یکی از مطمئن ترین کرم پودرها برای شما باشه .

کرم پودر استی لادر ضد آب و ضد تعریقِ و در طول روز به هیچ عنوان اکسید نمیشه و تغییری توی ظاهر شما به وجود نمیاد.

5 تا از بهترین کرم پودرهای دنیا رو به شما معرفی کردیم، این محصولات و خیلی از بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی رو میتونید از سایت مای سفورا تهیه کنید، این سایت محصولاتش رو با ضمانت اصل بودن به شما ارائه میده.

WWW.MYSEPHORA.IR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا