رپورتاژ

هاست ووکامرس: راز موفقیت فروشگاه آنلاین شما

هاست ووکامرس نوعی هاست بهینه شده برای فروشگاه‌های اینترنتی ساخته شده با ووکامرس است. این هاست با ارائه امکانات و ویژگی‌های خاص، عملکرد و امنیت فروشگاه شما را تضمین می‌کند.

هاست ووکامرس همان هاست وردپرس میباشد اما با حجم بالای دیسک ، منابع رم بالا و سی پی یوی بالاتر نسبت به هاست وردپرس که برای فروشگاه های اینترنتی بسیار مناسب و میتواند باعث افزایش سرعت چشمگیر سایت های سنگین ووکامرسی شود که مدیران سایت ها را از خرید سرورهای مجازی و اختصاصی با هزینه های بالا منصرف کند

در واقع محصول هاست ووکامرس سابین سرور ، یک سرویس جدید است که در سال 1402 به لیست سرویس ها اضافه شده است و بشدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته و در حال استفاده میباشد

مزایای استفاده از هاست ووکامرس سابین سرور:

از مزایای استفاده از هاست ووکامرس میتوان به موارد زیادی اشاره نمود . اما در این مقاله سعی کردیم به تعداد اندکی از آنها کفایت کنیم تا بهتر تفاوت سرویس ها را درک نمایید

1- منابع بالا نسبت به تمام سرویس های دیگر :

هاست ووکامرس سابین سرور نسبت به دیگر شرکت های رقیب و همکار ، منابع بسیار بالایی را با قیمتی بسیار مناسب ارائه میکند که برای هر نوع سایتی مناسب و قابل استفاده میباشد.

2-سرعت بالا در مقایسه با سرویس های رقیب :

در هاست ووکامرس سابین سرور خدماتی مانند افزایش سرعت سایت و بهینه سازی نیز انجام میشود که سرعت سایت شما را به شدت افزایش داده و باعث محبوبیت زیاد در بین کاربران شما خواهد شد که این یک امر حیاتی است

3-عدم وجود تحریم و فیلترینگ :

در سرورهای سابین سرور ، باتوجه به اقدامات انجام شده ، سایت شما عزیزان در تمام اپراتور ها به صورت کامل بدون فیلتر از داخل ایران باز شده و قابل مشاهده خواهد بود. همچنین در سرورهای ایران که برای هاست ووکامرس نیز استفاده میشود ، تحریم های خارجی مانند وردپرس و جت پک و … اثری نداشته و به راحتی قابل استفاده خواهد بود و سرعت سایت شما حتی در سرورهای ایرانی نیز کاهش نخواهد یافت.

4- ارتقای منابع در هر لحظه :

با توجه به ماهیت ابری بودن هاست ابری ووکامرس در سابین سرور ، در هر لحظه از شبانه روز با چند کلیک ساده میتوانید نسبت به افزایش منابع رم و سی پی یو و فضای دیسک خود اقدام نمایید. این مورد بدون دخالت انسانی انجام شده و به سرعت منابع شما افزایش خواهد یافت.

5- استفاده از لایت اسپید های Elite :

در سرورهای هاست ابری ووکامرس در سابین سرور ، از نسخه ای لایت ، وبسرور لایت اسپید استفاده شده است تا این وبسرور قدرتمند بتواند از تمام هسته های سرور برای بهبود بخشیدن بر سرعت و پاسخگویی به تمام درخواست ها اقدام نماید که این مورد در اکثر رقبای سابین سرور مشاهده نمیشود.

6- تنظیمات امنیتی پیشرفته و اتصال به cdn :

از عنوان پیداست که این خدمات در شرکت های دیگر بصورت خدمات جانبی ارائه شده و هزینه های زیادی نیز در قبال انجام چنین خدمات امنیتی برای پشتیبانی سایت دریافت میکنند. در این خصوص و در جهت جلب رضایت مشتریان عزیز سابین سرور ، این خدمت به صورت رایگان با خرید پلن های هاست ووکامرس و هاست وردپرس برای شما عزیزان انجام میشود و شما بدون دغدغه امنیت میتوانید به فکر پیشرفت کسب و کار خود باشید. بدیهی است پشتیبانی سایت بصورت کامل شامل این مورد نمیشود اما تا حد امکان پشتیبانی تخصصی ارائه خواهد شد.

7-پشتیبانی تخصصی نسبت به دیگر سرویس ها :

پشتیبانی وردپرس یکی از خدماتی است که اکثر شرکت های هاستینگ بصورت موقت ارائه میکنند و پس از جذب مشتری ان را متوقف کرده و دیگر ارائه نمیدهند. اما در سابین سرور ، بصورت متوالی از سال 1397 تا به امروز این خدمت بصورت رایگان برای تمام خریداران پلن های هاست وردپرس انجام میشده و از سال 1402 نیز در هاست های ووکامرسی پشتیبانی تخصصی ووکامرس و رفع مشکلات تقریبی در واحد پشتیبانی فنی سطح بالای سابین سرور انجام میگردد.

8- پشتیبانی از تمام افزونه های موجود برای ووکامرس :

علی رغم تمام مشکلات تحریمی و فیلترینگ در سرویس های داخل و خارج از کشور ، در هاست ابری ووکامرس سابین سرور ، هیچگونه محدودیتی در این خصوص وجود نداشته

و هاست ووکامرس سابین سرور از تمام پلاگین های ایرانی و خارجی ووکامرس پشتیبانی میکند و هیچ مشکلی ازین بابت برای شما وجود نخواهد داشت.

امکان سنجی قبل از خرید :

اکثر شرکت های رقیب امکان سنجی را توسط پشتیبانان سطح پایین انجام میدهند که میتواند باعث بروز مشکلات تخصصی در آینده شود. در بخش فنی سطح دو سابین سرور ، امکان سنجی بصورت تخصصی برای افرادی که دسترسی هاست برای انتقال به هاست ووکامرس سابین سرور ارسال میکنند ، ابتدا کامل بررسی شده و سپس پلن متناسب به ایشان پیشنهاد میشود که میتواند بشدت در انتخاب دقیق و صحیح مهم باشد. امکان سنجی کاملا رایگان توسط پشتیبانی سابین سرور انجام میشود.

قیمتی مناسب در مقابل کیفیت بالا :

با توجه به قوانین قیمت گذاری یکپارچه محصولات که معمولا در نیمه اول هر سال شمسی انجام میشود ، تمامی سرویسها بصورت مناسب از سوی بخش فروش و مالی قیمت گذاری و سپس به واحد فنی جهت بررسی و مطابقت با منابع هر سرور و تعداد یوزرها و … محاسبه میشود و از بخش فنی تاییدیه لازم دریافت و سپس توسط مدیران بخش ها به تایید میرسد. این قیمت گذاری برای قیمت هاست ووکامرس در سابین سرور باعث شده با قیمتی بسیار مناسب ، منابع بالا و کیفیت ویژه ای را دریافت کنید که شک نکنید در دیگر هاستینگ ها حتی مشاهده نخواهید کرد.

جمع بندی :

در مباحث بالا بصورت کامل دلایل برتری هاست ووکامرس سابین سرور را برای شما عزیزان بازگو کردیم تا دستتان در انتخاب یک هاست مناسب بازتر شده و انتخاب درست و با اطمینانی انجام دهید.

در کل انتخاب هاست مناسب برای فروشگاه آنلاین شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد که میبایست توسط شخصی امکان سنجی اصولی انجام شود و ان شخص میبایست صلاحیت سنجش دقیق امکانات و اطلاعات موردنیاز مشتری را داشته باشد تا این امر در کمال صحت و سلامتی به انجام برسد.

بنابر این پیشنهاد ما به شما استفاده از هاست ووکامرس سابین سرور میباشد که ارائه ویژگی های تخصصی و منابع لازم ( بالا ) ، عملکرد روان و امنیت جالبی از جمله امکاناتی است که به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

ضمنا ارائه هاست ووکامرس رایگان برای کسب و کارهای حداقل دارای 1000 ورودی از گوگل قابل انجام میباشد. کافیست با کارشناسان سابین سرور در این خصوص در تماس باشید.

دیگر منابع جهت مطالعه :

  1. تفاوت هاست وردپرس با هاست معمولی
  2. انواع لایسنس اشتراکی
  3. پنج دلیل نیاز کسب و کار شما به هاست ایمیل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا