خرید بک لینک قوی با کیفیت

“بک لینک” به معنای لینک برگشتی از سایت های دیگر می باشد. به طور مثال هنگامی که سایت شما از سایت های دیگر لینک دریافت کند ، سایت شما از آن سایت ها بک لینک دریافت کرده است این بک لینک ها برای موتور های جستجو بویژه گوگل خیلی مهم می باشند که شما در چه کلماتی بک لینک دریافت کرده اید و سایت شما با همان کلماتی که بک لینک دریافت کرده اید با همان کلمات در موتور های جستجو شناخته و ذخیره میشود اهمیت بک لینک در سئو به همین موضوع برمیگردد.

یکی از مهم ترین مسائلی که در سئوخارجی سایت تاثیرگذار است ، بک لینک می باشد بک لینک در واقع ، لینک دریافتی سایت شما از سایت های دیگر است هرچقدر سایتی که شما از آن بک لینک میگیرید قوی تر باشد طبیعتا بک لینک های شما هم قوی تر و تاثیر مثبتی که از بک لینک ها میگیرید بیشتر و تاثیرگذار تر خواهد بود.

به طور مثال زمانی که از ده عدد سایت به سایت شما با کلمه کلیدی”بکلینک” لینک داده شود هنگامی که ربات های گوگل این لینک ها را شناسایی کنند شما بواسطه امتیاز هایی که از این سایت ها دریافت کرده اید از رقبا پیشه میگیرید و در نتایج گوگل صعود میکنید به همین دلیل است که بک لینک ابزار اصلی سئو می باشد .

تاثیرات و تغییرات درگوگل در چه مدت رخ میدهد؟

پس از فعال سازی لینک های شما در سایت ها و گرفتن بک لینک از سایت ها ، ربات های گوگل پس از چند روز لینک های شما را پیدا میکنند و شما از قسمت اکسترنال لینک گوگل وبمستر تولز امتیاز های لینک های دریافتی را میتوانید مشاهده کنید پس از دو هفته تغییرات در گوگل نمایان خواهد شد .

برای بررسی بک لینک ها از طریق گوگل کنسول وارد ادرس زیر شوید :

Google Webmaster External Links

بررسی آنلاین بک لینک های سایت

خرید بک لینک

خرید بک لینک تمام صفحات (site wide backlinks) می تواند تیر آخر شما در سئوی وبسایت قلمداد شود. این بک لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار شده و ارزش و اعتبار خود را از تمام صفحات سایت میزبان دریافت می کنند تا آن را به صفحه هدف منتقل کنند. هم چنین با توجه به تکرار آن در تمام صفحات در بخش سایدبار سایت به صورت مستقیم ترافیک هدفمند اما کمی را به سایت میزبان هدایت می کند.

خرید بک لینک دائمی (رپورتاژ آگهی)

بهترین و کم ریسک ترین روش لینک سازی خارجی استفاده از بک لینک هایی است که احتمال حذف شدن آن ها وجود نداشته باشد. البته همانطور که اشاره کردیم این بدان معنا نیست که بک لینک تمام صفحات صرفا منجر به جریمه شود. بلکه این استراتژی لینک سازی ماست که مشخص کننده نتیجه است.

از رپورتاژآگهی میتوان همواره برای بهبود جایگاه رتبه ها استفاده کرد. برای ساخت لینک های بلاگی خارجی میتوانید از وبسایت های رپورتاژ آگهی و پکیج های ما استفاده نمایید. در پنل فروش وب میتوانید علاوه بر مشاهده سایت های رپورتاژ آگهی و بک لینک تمام صفحات از پلان های پکیج لینک سازی در لایه دوم یا سوم استفاده نمایید.

بک لینک چیست؟

به لینک ورودی به سایت شما در هرجای دیگر دنیای وب بک لینک می گویند. یکی از فاکتورهای تشخیص محبوبیت و اعتبار صفحات توسط گوگل نقشه لینک های کل دنیای عظیم وب است. هرچه وبسایتی لینک های بیشتری داشته باشد و کاربران بیشتری از طریق پخش لینک ها به سایت آنها وارد شوند گوگل متوجه اهمیت و اعتبار آن صفحه می گردد. اما احتمالا شما هم بک لینک را به معنای دیگری بشناسید، لینک های تکرار شده در تمام صفحات یک سایت که معمولا در کادری تحت عنوان “تبلیغات متنی”، “لینک های مفید” یا “بک لینک” منتشر می شوند. این لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار می شوند و می توان گفت ارزش و اعتبار بسیار زیادی به همراه می آورند.

طبق بررسی ما ارزش لینک های داخل متن بسیار بیشتر از لینکهایی است که در فوتر یا هدر سایت قرار میگیرند. البته لینک هایی که در منو سایت هستند نسبت به فوتر از اعتبار بیشتری برخوردار میشوند. هم چنین لینکهایی که در فوتر سایت قرار میگیرند توجه کمتری را نسبت به خود جلب میکنند.

پس میتوان گفت لینکهای تمام صفحات ارزش خاصی را به سایت شما منتقل نمیکند یا حتی میتواند با توجه به تعداد بالا منجر به جریمه شود. اما آیا واقعا اینگونه است؟

ما برای پاسخ به این سوال بیش از ده ها سایت را در عبارات مختلف بررسی کردیم و دریافتیم که اگر استراتژی مناسب برای ساخت بک لینک داشته باشیم میتوانیم از آن در جهت اهدافمان استفاده کنیم. بسیاری از وبمستران خرید بک لینک به این صورت را به شکل نوفالوو انجام میدهند.

حتما تا بحال برایتان پیش آمده است که سایتی را در عبارات خودتان مشاهده کنید که بک لینک تمام صفحات داشته باشد. ما در ادامه میخواهیم شما را با نکات ساخت بک لینک تمام صفحات آشنا کنیم.

• در ابتدا باید بدانیم که قبل از ساخت بک لینک باید تمام اصول سئو داخلی و سئو تکنیکال را رعایت کرده باشیم.

• اعتبار سایت را بررسی کنید، برای این کار باید فاکتور Domian Authority، Page Authorithy و Spam Score سایت را بررسی کنیم. آتوریتی سایت نشان دهنده کیفیت سایت هدف است که توسط ابزار بررسی Moz قابل بررسی است.

• عبارت کلیدی مناسب انتخاب کنید، برای اینکار میتوانید به ابزارهای Kwfinder یا Moz مراجعه کنید. انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای بک لینک بسیار حائز اهمیت است. بهترین ابزار google search console است که میتواند تمامی عبارات سایت را نمایش دهد

خرید بک لینک قوی

بک لینکی را میتوان قوی دانست که سایت ارائه دهنده آن فاکتورهای سئو را رعایت کرده باشد و البته اسپم اسکور پایین، پیج آتوریتی و دامین آتوریتی بالایی داشته باشد. البته در ساخت بک لینک نیازی نیست تماما از بهترین سایت ها استفاده نمایید.

اما اگر در موقعیتی قرار دارید که رقبای شما بک لینک های قوی زیادی دارند، باید بگوییم ما لیست بهترین سایت های رپورتاژ آگهی را در پنل وب گردهم آورده ایم. شما میتوانید از میان بیش از ۹۰۰ دامنه بهترین آن ها را انتخاب نمایید.

خدمات خرید بک لینک

ما در وب علاوه بر ارائه کاملترین لیست بک لینک، این امکان را فراهم کرده ایم که با توجه به نیاز و اهداف شما استراتژی لینک سازی مورد نیازتان را فراهم کنیم.

مشاوران ما با بررسی سئو داخلی وبسایت شما میتوانند در جهت بهینه کردن ساختار و صفحات شما راهکار مناسب را ارائه نمایند و با بررسی رقبا و عبارات کلیدی استراتژی مدون ساخت بک لینک را آماده کنند.

ساخت بک لینک رایگان؛ بک لینک رایگان را میتوان در سیستم های بلاگ دهی و بصورت کامنت گذاری در پایین صفحات یا فروم های مختلف انجام داد. دقت کنید که برای لینک سازی بدین صورت، بسته به رقابتی بودن عبارات نتیجه دلخواه ممکن است حاصل نشود

آیا گوگل وبسایت ما را بعد از خرید بک لینک جریمه خواهد کرد؟

اگر به گفته‌های مدیران گوگل توجه کنید، متوجه خواهید شد که همواره آ‌ن‌ها وبسایت‌ها را از خرید بک لینک نفی کرده و به آن‌ها هشدار داده‌اند، در حالی که ممکن است موارد دیگر تقلب و گول زدن موتورهای جستجو را به اندازه نفی کاربران از خرید بک لینک مطرح نکرده باشند.
تابحال فکر کرده‌اید که چرا این کار را میکنند؟!
ابتدا باید گفت که گوگل در تلاش است که هسته خود را برای تشخیص سایت‌هایی که بک لینک زیاد یا اسپمی خریداری میکنند بروزرسانی کرده و آن‌ را بهینه کند.
اما به نظر ما به سه دلیل این کار ممکن نخواهد بود

امروزه کمتر وبمستری پیدا میشود که بک لینک اسپمی از سایت‌های بی کیفیت و به تعداد زیاد خریداری کند.

بیشتر لینک‌های خریداری شده در داخل متن هستند که خود گوگل آن را تحسین میکند.

ممکن است یک وبسایت صرفا به جهت منافع مالی یا تبادل لینک به سایت دیگر لینک ندهد و واقعا آن را در زمینه خود خوب تشخیص داده باشد

بله، به نظر میرسد که گوگل نمیتواند این موضوع را بدرستی تشخیص داده و در مورد آن قضاوت کند. پس هر موقع که از مدیران آن سوال شده، آن‌ها به شدت آن را نفی کرده‌اند.

علاوه بر همه این‌ها، آیا خود شما فکر نمیکنید که برندینگ و تبلیغات در فضای اینترنت حق هر کسب‌وکاری است؟

پس اگر بدنبال بدست آوردن بیشترین امتیاز در نتایج موتورهای جستجو هستید حتما ساخت بک لینک را با استراتژی مداوم و منظم پیش ببرید

بک لینک چه تاثیری بر ایندکس شدن مطالب سایت می گذارد

وقتی ربات های خزنده گوگل به سایتی سر می زنند تا آن را ایندکس کنند، تمام لینک های داخل آن را نیز بررسی می کنند. وقتی بک لینک شما در سایتی با تعداد صفحات بالا و فعال که مطالب جدید تولید می کند، قرار گرفته باشد، ربات های خزنده گوگل پس از ورود به صفحات سایت میزبان، وقتی به بک لینک شما می رسند وارد آن می شوند و صفحات شما را ایندکس می کنند.

چطور کلمات کلیدی مناسب برای بک لینک انتخاب کنیم؟

خیلی ساده، پیشنهاد ما همیشه ابزار search console گوگل است. با ورود به بخش performance عباراتی که در آن نمایش یا impression داشته اید ولی هنوز رتبه خوبی کسب نکرده اید را بررسی کنید و طبق استراتژی های کسب و کار خود جلو بروید. سعی کنید عبارتی انتخاب کنید که مخاطبین وبسایت برای کلیک ترغیب شوند و در عین حال به سئوی سایت نیز کمک کند

ابزار دیگر گوگل برای یافتن کلمات کلیدی گوگل ترندز است که می توانید برای مقایسه عبارات به آن رجوع کنید و برای انتخاب کلمه کلیدی ایده بگیرید.

بهترین بک لینک کدام است؟

بک لینکی که سایت مورد استفاده در آن تمامی اصول سئو را رعایت کرده باشد و از DA، PA و اسپم اسکور مناسبی برخوردار باشد.

آیا با خرید بک لینک سایت ما جریمه خواهد شد؟

باید گفت که هیچ قانون نوشته‌ای برای جریمه خرید بک لینک وجود ندارد، اما شما با خرید آن دارید تقلب میکنید! بله درست خواندید، اما باید گفت که این یکی از روش‌های سئو کلاه خاکستری است.

ضمانت خرید بک لینک؟

تمامی سایت هایی که در وب بصورت ناشر رپورتاژ آگهی و یا بک لینک ثبت شده اند. متعهد به حفظ و نگهداری لینک های مشتریان هستند.

اصطلاحات رایج در بک لینک که باید بشناسید:

Link Juice: این عبارت به معنی اعتبار و ارزشی است که سایت لینک دهنده به سایت هدف منتقل می کند، هم چنین به عنوان page rank نیز شناخته می شود. همین اعتبار و ارزش است که می تواند سیگنالی برای بهبود رتبه شما در نتایج جستجو برای گوگل محسوب شود و اعتبار دامنه یا DA سایت را نیز افزایش دهد. لینک دهی به سایت های دیگر مخصوصا سایت های معتبر از اعتبار و جایگاه صفحه شما کم نخواهد کرد، بلکه مقالات زیادی منتشر شده اند که فواید لینک دهی به سایت های دیگر را بررسی کرده اند.

No-Follow link: لینکهای نوفالو، یک ویژگی nofollow در ادامه ساختار کدهای html لینک یعنی تگ a و به صورت rel=nofollow دارد. این ویژگی به موتورهای جستجو می گوید که وارد لینک مورد نظر نشوند و آن را دنبال نکنند. به گفته خود گوگل این لینک ها نمی توانند تاثیر چندانی در نتایج رتبه بندی شما بگذارند. در مقاله ای کامل تاثیر لینک نوفالو بر سئو را بررسی کردیم، پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

Do-Follow link: هر لینکی که در سایت خود قرار می دهید تا زمانی که با استفاده از rel=nofollow آن را نوفالو نکرده باشید، فالو محسوب می شود و ربات های خزنده گوگل هنگام بررسی صفحه وارد آن می شوند و آنرا نیز ایندکس می کنند. این لینکها به بهبود رتبه بندی در نتایج جستجو کمک می کنند.

انکرتکست Anchor text : انکرتکست در واقع عبارت یا کلمه ای است که لینک شما بر روی آن قرار گرفته است. ممکن است لینک شما بر روی یک عکس باشد که در آن صورت توضیحات alt تصویر، انکرتکست شما می شود و در صورت عدم وجود این توضیحات لینک شما بدون انکرتکست است. وجود یک لینک فالو بر روی انکرتکست مرتبط بهترین نوع لینک خارجی محسوب می شود.

بک لینک مخرب “Low-Quality Links”: بدست آوردن لینک از سایت های غیرمرتبط، بی ارتباط با موضوع سایت، اسپمی و با تعداد بالا نه تنها سودی برای شما نخواهد داشت حتی ممکن است مجبور شوید از گوگل بخواهید این لینک ها را در نظر نگیرد.

internal links یا لینکهای داخلی: لینکهایی هستند که از صفحه یک سایت به صفحه دیگر آن اشاره میکنند.
خرید بک لینک

جای شما در صفحه اول گوگل خالیست

بک لینک ها بزرگترین کمک کننده وب سایت شما در سئو هستند. کیفیت بک لینک ها مهمترین عاملی است که باعث ارتقای کلمات کلیدی و افزایش دامین اتوریتی وب سایت شما می شود.

سفارش بک‌لینک‌های دائمی (لینکسازی کاملا دستی) مطابق با الگوریتم‌های جدید گوگل جهت ارتقای کلمات کلیدی و افزایش دامین آتوریتی

بک لینک فقط دائمی

بک لینک فقط دائمی، چرا؟ چون نیازی نیست که تمدید کنید یا نگران حذف شدن باشید. ولی در صورت سفارش بک لینک اعتباری باید هر ماه تمدید کنید، در غیر این صورت همه لینک های ایجاد شده حذف خواهند شد که آسیب بسیار بدی روی سئو سایت خواهد گذاشت. ولی با بک لینک دائمی نیازی به تمدید نیست.

خدمات لینک سازی دائمی و قوی

پکیج های لینک بیلدینگ (لینک سازی) ما با افزایش ورودی به صفحات وب سایت شما، باعث بهینه سازی SEO شما شده و رتبه ی سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش خواهد داد.شاید مفاهیمی مانند لینک بیلدینگ، بک لینک، خرید یا فروش پکیج های بک لینک، لینک های مضر، انکر تکست، سئو کلاه سیاه و کلاه سفید و غیره به گوشتان خورده باشد. اگر وب سایت یا وبلاگتان را جدیدا راه اندازی کرده اید حتما دغدغه ی لینک سازی اصولی و مفید را دارید. اما دیگر نگران این موضوعات نباشید زیرا سئو تمامی خدمت سئو را به نحو احسن پوشش داد است و در این زمینه بهترین خدمات را ارائه می دهد. اگر تصمیم دارید که برای وب سایت خودتان لینک سازی حرفه ای انجام دهید و جایگاه خود را در موتور جستجوگر گوگل افزایش دهید، تا آخر این مطلب با ما همرا باشید تا به یک درک درستی از لینک بیلدینگ برسید، زیرا برخی از صاحبان سایت و سئوکاران با لینک سازی غیراصولی منجر به افت سایت می شوند و باعث جریمه و پنالتی شدن سایت می شوند.

لینک بیلدینگ چیست و چرا اهمیت فراوانی دارد؟

لینک بیلدینگ یک اصطلاح سئو است، زمانی که از وب سایت دیگری به صفحات وب سایت شما لینک می دهند، این فرایند را لینک بیلدینگ می نامند. که این لینک دادن باعث می شود موقعیت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو یا همان SERP گوگل بهبود یابد. از آنجایی که موتورهای جستجو کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهند، گرفتن لینک های کمتر اما با کیفیت و قوی بیشتر از گرفتن هزاران لینک بی کیفیت یا اسپم است. یکی از بهترین راه ها برای گرفتن لینک قوی و معتبر این است که به طور مرتب محتوای با کیفیت و درجه یک تولید کنید، که افراد را به اشتراک گذاری، نظر دادن یا لینک دادن ترغیب کند.

مهم ­ترین بخش سئو خارجی سایت، لینکسازی یا همان لینک بیلدینگ (Link Building) است. تقریبا بدون انجام Link Building سئو سایت به نتیجه‌ای نمی رسد. لینک سازی حساس ­‌ترین و مهم‌ترین بخش از سئو سایت است به همین دلیل، موقع ایجاد لینک سازی باید تجربه و دانش کافی در این زمینه را داشته باشید وگرنه به احتمال زیاد موجب پنالتی سایت می ­‌شوید. اگر بک لینک های سایت شما بصورت طبیعی و با کیفیت باشد، بدون شک سایت شما در کلمات کلیدی رقابتی به جایگاه خوبی می‌ رسد. هر سایتی برای پیشرفت خود، از بک لینک استفاده می ­‌کند پس اگر ما بتوانیم از بک لینک با کیفیت و با دقت بالا استفاده کنیم، برنده این رقابت خواهیم شد. پکیج های بک لینک سئو ، دارای بهترین بک لینک های با کیفیت، قوی و دائمی هستند که نحوه ساخت این لینک ها طی چندین سال تجربه به دست آماده است که باعث حضور سایت شما در لینک های ابتدایی صفحه نخست نتایج جستجو می شود.

به طور خلاصه، لینک بیلدینگ روشی است که در آن بک لینک ها کمک میکنند که شما در نتایج گوگل رتبه ی بالاتری را کسب کنید. همچنین برای این کار می‌توانید پکیج های بک لینک سئو استفاده کنید تا فرآیند لینک‌سازی خود را آسان‌تر کنید.

بک‌ لینک

با صراحت می ­گوییم که اصلی‌ ترین و مهم­‌ترین فاکتور برای کسب جایگاه عالی در نتایج موتو های جستجو، بکلینک‌ها هستند. بکلینک‌ها به موتور های جستجو کمک می کنند تا اعتبار سایت شما بیشتر شود. هرچه از سایت ­‌های معتبر و قوی به سایت شما لینک زده شود، سایت شما امتیاز مثبتی کسب می ­کند و تاثیر بسیار خوبی روی سایت شما خواهد داشت. در مقابل، اگر از سایت هایی که دارای محتوای بی کیفیت و اسپم هستند و لینک خروجی زیادی دارند، به سایت شما لینک زده شود، تاثیر بسیار منفی روی سایت شما خواهد داشت. یکی از نکات مهم دیگر در بک لینک، محتوای یونیک و سئو بیس است. لازم به ذکر است که همه پکیج های بک لینک سایت سئو که در این صفحه موجود هستند، بصورت دائمی و باکیفیت هستند که محتوای مورد نیاز این بک لینک ها توسط تیم تولید محتوای سئو انجام می­‌شود.

بک لینک ها چه نقشی در سئو دارند؟

بک لینک ها بزرگترین کمک کننده وب سایت شما در سئو هستند. کیفیت بک لینک ها مهمترین عاملی است که باعث افزایش اتوریتی (اعتبار) وب سایت شما می شود. بک لینک های بی کیفیتی که به وب سایت شما لینک می دهند به اعتبار وب سایت شما آسیب می زند. گوگل همچنین کیفیت بک لینک ها را به عنوان یک فاکتور در رتبه بندی صفحه نتیجه در نظر می گیرد. بک لینک ها در وب سایت شما سیگنال هایی را به گوگل ارسال می کنند. با توجه به آن، خزنده های گوگل به صفحات وب سایت شما رتبه میدهند و در نتایج سرچ گوگل نشان می دهند. این معیار تنها یکی از معیارهایی است که گوگل در رتبه بندی نتایج جستجو از آن استفاده می کند. با این حال، می توان گفت که یکی از مهمترین معیارها است. بیایید نگاهی به روش های گرفتن بک لینک بیندازیم. بکلینک‌ها مهم هستند چون گوگل گفته. بدون شک بدون بک لینک هیچوقت نمی توانید به جایگاه برتر در موتورهای جستجو دست یابید. اگر بعضی از سایت ها که همیشه در رتبه های 1 الی 3 در صفحه اول گوگل هستند، یا برای برند خود زیاد هزینه کرده‌اند، یا بک‌لینک پیوسته خریداری کرده‌اند یا از روش سئو کلاه سیاه استفاده کرده‌اند.

بهترین روش ها برای گرفتن بک لینک

گرفتن بک لینک های با کیفیت برای وب سایت شما یک کار پر زحمت و زمانبر است. باید زمان زیادی را برای این کار اختصاص دهید. همچنین باید تخصص لازم را داشته باشید و بصورت دقیق این کارها را انجام دهید. در غیر این صورت، بک لینک هایی که می گیرید ممکن است بیشتر از اینکه مفید باشد به وب سایت شما آسیب برساند. همچنین بک لینک های موقتی باعث می شوند که تمام زحماتی که برای ساخت بک لینک کشیده اید به یک چشم بر هم زدن از بین برود. یکی از موثرترین روش ها این است که در سایت هایی که مخصوص بازنشر محتوا هستند محتوا بنویسد. با استفاده از این روش، وب سایت شما از ترافیک بالایی بهره مند خواهد شد. این روش به شما اجازه می دهد تا وب سایت و برند خود را در وب سایت های معتبر ذکر کنید. اگر محتوای خوبی بنویسید، ممکن است با این روش بک لینک کسب کنید.

استفاده از شبکه های اجتماعی و وب سایت های رقیب برای به دست آوردن بک لینک

روش های دیگر گرفتن بک لینک، شبکه های اجتماعی و تحلیل رقبا است. شما باید وب سایت های رقبای خود را بررسی کنید. سپس باید بک لینک هایی که این وب سایت ها دارند را لیست کنید. باید بررسی کنید که آیا این بک لینک ها هنوز فعال هستند یا خیر. پس از این کار، از بین این بک لینک ها با توجه به اهداف خود، لینک هایی که مناسب سایت شما است را انتخاب کنید. انتخاب کنید که کدام یک از این بک لینک ها برای وب سایت و مخاطبان هدف شما مناسب است. همچنین شناسایی کنید که کدام یک از این بک لینک ها مربوط به محصولات و خدماتی است که ارائه می دهید. همچنین باید بررسی کنید که کدام یک از این بک لینک ها با کیفیت هستند. در غیر این صورت، بک لینک های بی کیفیت بر اتوریتی وب سایت شما تأثیر می گذارند.

مزایای خرید بک لینک

مهمترین مزیت خرید پکیج بک لینک این است که در وقت شما صرفه جویی می شود. شما می توانید از این زمان، برای حل کردن سایر مسائل مربوط به وب سایت خود استفاده کنید. ممکن است شما تخصص لازم برای ساخت بک لینک را نداشته باشید. همانطور که قبلا ذکر کردیم، استفاده از بک لینک های اشتباه و بی کیفیت به وب سایت شما آسیب می رساند. سپردن این کار به متخصصان، وب سایت شما را از آسیب های احتمالی دور نگه می دارد. کارشناسان ما با استفاده از ابزارهای قدرتمند تحلیل رقبای شما را انجام داده و لینک سازی خواهند کرد. دیگر شما نیازی به یادگیری استفاده از این ابزار نخواهید داشت. گرفتن بک لینک دائمی کار دشواری است. بک لینک هایی که از تیم های متخصص خریداری می کنید ماندگارتر از بقیه خواهند بود.

همانطور که می بینید، ساخت بک لینک نیاز به تخصص دارد. اجازه دهید این فرآیند را با یک مثال توضیح دهیم. شما می خواهید بک لینک هایی با پیج آتوریتی بالا بخرید. بنابراین، شما یک پکیج بک لینک برای این کار را خریداری میکنید.

وقتی صحبت از سئو می شود، بک لینک ها برای وب سایت ها ضروری و مهم می شوند. با این حال، صاحبان وب سایت ممکن است زمانی برای انجام دادن این کارها را نداشته باشند. در چنین مواقعی بک لینک خریداری می کنند. این گزینه در بیشتر موارد برای آنها سودمندتر است. تنها کاری که آنها برای خرید لینک باید انجام دهند این است که یک تیم قابل اعتماد و حرفه ای پیدا کنند. خرید خدمات بک لینک آسان است.

خرید بک لینک با کیفیت بالا نیاز به تحقیق دقیقی دارد. اگر می خواهید بک لینک های با کیفیت بالا خریداری کنید، می توانید این کار را در seotolu.com انجام دهید. شما می توانید بک لینک های معتبر را در وب سایت ما خریداری کنید.

اصطلاحات رایج لینک بیلدینگ

لینک جویس: لینک جویس یا Link juice زمانی که یک صفحه وب به هر یک از مقاله های شما یا صفحه اصلی وب سایت شما لینک می دهد لینک جویس به شما می دهد. این نوع لینک به شما کمک می کند تا رتبه صفحه خود را بهبود بخشید و دامین اتوریتی خود را افزایش دهید.

لینک دوفالو: در این نوع لینک به طور پیش‌فرض، هر لینکی که به مقاله وبلاگ اضافه می‌کنید به عنوان لینک دوفالو در نظر گرفته می‌شود. لینک های خارجی موجود در یک وب‌سایت نشان‌دهنده رضایت شما برای انتقال اعتبار از سایت شما به آن سایت ها توسط موتورهای جستجو است. به عنوان مثال، هنگامی که از یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می دهید، اگر از برچسب دوفالو استفاده شود، در واقع رضایت خود را برای انتقال اعتبار سایت توسط موتورهای جستجو را اعلام می کنید.

لینک نوفالو: زمانی که یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می شود، اما لینک دارای ویژگی لینک نوفالو است، آن لینک به ارتقای اعتبار آن وب سایت کمکی نمی کند. این بدان معناست که لینک هایی که دارای ویژگی نوفالو هستند به هیچ وجه از اعتبار صفحه دامنه لینک داده شده بهره مند نمی شوند. به طور معمول، یک وب مستر از این ویژگی در هنگام لینک دادن به یک سایت غیرقابل اعتماد استفاده می کند.

لینک با کیفیت پایین: لینک های با کیفیت پایین هیچ سودی برای وب سایت شما ندارند و ضرر زیادی دارند. شما نباید از وب سایت های بی کیفیت و اسپم که محتوای تکراری دارند، بک لینک دریافت کنید.

انکر تکست: انکر تکست به لینک قابل کلیک که شامل یک کلمه یا عبارت در متن در یک صفحه وب است اشاره دارد. در ساده‌ترین شکل، انکر تکست را می‌توان به عنوان متن قابل مشاهده و قابل کلیک در یک لینک تعریف کرد.

در بالا اشاره کردیم که اصطلاح بک لینک به چه معناست و سایر اصطلاحات سئو با بک لینک مرتبط هستند. اکنون، اگر وبلاگ دارید و به منبع قابل اعتمادی از بک لینک نیاز دارید، باید پکیج های سئو را بررسی کنید. قطعا ارزش دیدن را دارد، به این دلیل که پکیج های بک لینک ما 100٪ با کیفیت بالا و کارآمد و با قیمت بسیار رقابتی ارائه می دهیم. این خلاصه ی توضیحات ما در مورد بک لینک بود. امیدواریم که برای کسب و کار دیجیتالی و آنلاین شما مفید باشد.

ما چه خدماتی را ارائه می دهیم؟

با خرید پکیج بک لینک، شما خدماتی را که در آن پکیج ذکر شده است را بطور کامل دریافت خواهید کرد. قیمت پکیج های بک لینک با توجه به خدماتی که قرار است ما به شما عزیزان ارائه دهیم متفاوت است. هر چه تعداد بک لینک ها کمتر باشد قیمت پکیج نیز ارزان تر است. تمامی پکیج های ما شامل بک لینک های با کیفیت، قوی هستند حتی ارزان ترین پکیج ما نیز اینگونه می باشد. پس از اینکه پیکج لینک بیلدینگ را تهیه نمودید، کارشناسان ما وب سایت شما را بررسی می کنند.

✅ پس از بررسی، بک لینک های مورد نیاز وب سایت شما را شناسایی می کنیم.

✅ سپس، با توجه به محصولات و خدمات وب سایتتان مخاطبان هدف شما را شناسایی می کنیم.

✅ ما با توجه به وب سایت شما و کلمات کلیدی تان تحلیل رقیب را انجام می دهیم.

✅ پس از تعیین بک لینک های مناسب برای وب سایت شما، انکر تکست مناسب را نیز آماده می کنیم.

✅ سپس لینک سازی را انجام می دهیم.

چرا سفارش بک‌لینک از سئو ؟

✅ مشاوره برای انتخاب پکیج مناسب برای کلمات کلیدی شما

✅ تولید محتوای یونیک و سئو بِیس با موضوع سایت شما

✅ مقرون به صرفه نسبت به ارزش بک لینک‌ها

✅ لینکسازی در سایت‌های پربازدید و معتبر

✅ درج ریپورتاژ در سایت‌های قوی و پربازدید

✅ لینکسازی کاملا طبیعی و دستی

✅ 100% ایمن در برابر پنالتی گوگل

✅ رضایت کامل مشتریان

✅ لینکسازی کلاه سفید

✅ نتایج سریعتر و بهتر

✅ گزارش کار هفتگی

سفارش بک‌لینک دائمی

ارائه دهنده بهترین پکیج های خدمات فروش بکلینک­‌های دائمی، قوی و معتبر می­‌باشد. سئو با آنالیز سایت شما و کلمات کلیدی رقابتی سایت شما را پیدا کرده و کاملا اصولی بدون نگرانی از پنالتی شدن سایت، اقدام به ایجاد لینک می ­کند. ما در سئو ، تمامی لینک‌هایی که برای مشتریان خود می‌سازیم، بصورت دائمی هستند و از لینک های فالو و نوفالو که اکثرا فالو هستند، درکنار هم و بصورت اصولی ایجاد می­‌کنیم تا فرایند لینک سازی طبیعی باشد تا تاثیر بهتر و در زمان سریع روی سایت مشتریان داشته باشد.

آیا خرید بک‌لینک خطرناک است؟

خرید بکلینک زمانی خطرناک است که، تیمی که لینک سازی سایت شما را بر عهده دارد، در این زمینه دانش کافی نداشته باشد و با انجام دادن کارهایی مانند: لینکسازی در سایت­‌های غیرمرتبط، همیشه از فالو استفاده کردن، افراط کردن در لینک‌سازی، لینکسازی در سایت­‌های بی ارزش، بلد نبودن طرز استفاده از انکرتکست و چندین موارد دیگر که اگر رعایت نشوند، حتی موجب از دست دادن جایگاه فعلی سایت شما یا حتی موجب پنالتی شدن سایت شما می­‌ شود. تیم سئو ، با چندین سال سابقه در این زمینه، بهترین خدمات فروش بکلینک دائمی و قوی را به شما ارائه می‌ دهد.

چرا خرید بک لینک دائمی بهتر از بک‌لینک اعتباری است؟

اگر قصد سفارش بکلینک دارید، توصیه ما این است که بکلینک های دائمی خریداری کنید. اگر شما از یک سایتی اقدام به خرید بک لینک اعتباری کنید، باید بصورت ماهانه این بک لینک را تمدید کنید. مثلا شما به سایتی پول دادین که در تمامی مطالب خود به سایت شما لینک دهد. بعد از گذشت یک ماه از این سایت چندین لینک به سایت شما ایجاد می شود. و شما مجبورید که در هر ماه این لینکسازی را تمدید کنید و اگر این بک لینک را تمدید نکنید، همه بکلینک های ایجاد شده حذف می شوند. و حذف بکلینک به تعداد زیاد، یکی از دلایل اصلی کاهش و افت رتبه سایت می باشد.

پس از سفارش بک‌لینک باید چیکار کرد؟

اگر میخواهید بکلینک‌ها زود و بهتر تاثیر بذارن، صفحه لندینگ خود را بهبود ببخشید طوریکه وقتی کاربر وارد صفحه لندینگ شما شد، زود سایت شما را ترک نکند. تا سایت شما را به یاد داشته باشد و دفعات بعد نیز به سایت شما بازگردد. مشکلات سوروس صفحه لندینگ پیج خود را رفع کنید. سرعت صفحه لندینگ خود را افزایش دهید. در صفحه لندینگ خود، لینکسازی داخلی کنید. محتوای صفحه لندینگ خود را بروزرسانی کنید. خودتان را جای کاربر بذارید و ببینید از صفحه لندینگ خودتان خوشتون میاد یا نه آیا برای شما جذابیتی داره یا نه.

 

دکمه بازگشت به بالا