دسته‌بندی نشده

از همایش‌های انگیزشی تا پِیج‌های اینستاگرامی؛ چرا روانشناسی زرد طرفدار دارد؟

اداکسو

یک کارشناس درباره روانشناسی زرد گفت: برخی که در شبکه‌های اجتماعی دنبال کننده و طرفداران زیادی دارند یا در برنامه‌های صدا و سیما معروف شده‌اند، ‌با خواندن چند کتاب و چند فایل صوتی و مقاله، کارگاه و همایش و سمینار راه می‌اندازند و به قول خودشان مشکلات هزاران نفر را در دو ساعت حل می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا