آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

کنایه پزشکیان به شهرداری زاکانی؟ /مردم از ما ناراضی هستند چون به آنان انگ می چسبانیم /مردم ما خوب و شریف هستند

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان، داوطلب انتخابات ریاست در مدت جمع‌بندی اظهارات خود نکاتی را مطرح کرد.

اهم اظهارات پزشکیان به شرح زیر است:

* من در دولت آقای خاتمی بودم، مردم خودشان می دانند وضع چطور بود. اگر بد بوده، به همین روند برای ادامه وضعیت کنونی رای بدهند.

* زندگی ما و کار ما برای محرومان بوده است، چه رئیس دانشگاه و رئیس بیمارستان بودم، تمام فکرم رسیدگی به وضعیت محرومان بوده است. آقای دکتر بهتر می داند ۹۰ درصد مشکل مدیریت ارشد است. مردم ما خوب هستند.

* هرچی از این حرف ها بزنیم، مردم ما را می بینند و قضاوت می کنند. مردم پشت سر ما قضاوت درستی ندارند، مشکل مدیر ارشد است. هر مدیری که با مردم صادق باشند، بقیه پشت سر او خواهند بود.

* همان دانشگاهی که من مسئول بودم، اول بسیجی ها با من نیامدند همکاری کنند، همان افرادی که می گفتند موهایشان بیرون است، آمدند و خانه بهداشت ساختند.

* سال بعد که می خواستیم خانه بهداشت بسازیم بسیجی ها هم آمدند. ما در بهداشت و درمان چند اصل داریم، یک عدالت است، دو مشارکت مردم، سه روابط بین بخشی و چهار تکنولوژی مناسب.

* عملکرد نهاد شهرداری به حرف زدن نیست، باید مردم نظر بدهند آیا از خدمات رضایت دارند؟ غیر حرف مردم مابقی معتبر نیست. بپرسید از مردم، آیا رضایت دارند؟

*وقتی خودمان می‌ نشینیم، کارمندان ما خودمان را قبول ندارد، حال تئوری بدهیم تئوری به چه دردی می خورد؟

* با مردم باید رابطه دوستانه و صمیمی پیدا کنیم. باید باور کنند می خواهیم برای آنان کار کنیم. شاخص اصلی عدالت است.

* بنده در زندگی خود این را ثابت کردم نه اینکه شعار بدهم.

* اگر به مشکل مردم فکر کنیم، ده ها و صدها راه حل وجود دارد. مشکل نبود راه حل نیست، مشکل باور و اعتقادی است که مردم ببیند در میدان هستید. افراد خودت و گروه خودت را روی کار نیاوردی. خیلی از افراد وقتی روی کار می آیند افراد خودشان را روی کار می آورند.

* حضرت علی(ع) فرمودند شما مردم و خدا یک طرف، خودتان، دوستان، قوم و خویشتان یک طرف. هر چه برای این افراد در آموزش، بهداشت و درمان، در به کارگیری خواستی، برای همه بخواهید، اگر نکنید ظلم کردید.

* وَ مَنْ ظَلَمَ عِبادَ اللّهِ کانَ اللّهُ خَصْمَهُ دُونَ عِبادِهِ. هر کسی به بندگان خدا ظلم کند، خدا به جای بندگانش دشمن او خواهد بود.

* چرا مردم از ما ناراضی هستند؟ چون به آنان انگ می چسبانیم، برایشان پرونده و مشکل درست می کنیم.

* گروه Z و F درست می شود، مردم ما خوب و شریف هستند.

* مردم اگر باور کنند ما می خواهیم مدیریت کرده و مشکلات آنان را کنیم، به میدان می آید. همه مردم کشور سنی، بلوچ، خوزستانی و عرب است، مردم ما هستند.

* ما دو تا اصل داریم، همه این افراد چپ و راست آدم های ما هستند و بر اساس توان و شایستگی از آنان باید استفاده کنیم.

۲۷۲۱۵

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا