آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

پزشکیان: ۴ نفر برابر ۱ نفر جای بحث دارد /می خواهم ایرانی بودن یک امتیاز باشد /من پزشک قلب هستم و می‌خواهم به قلب شما آرامش دهم

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخش پایانی مناظره به جمع بندی نظرات خود پرداخت.

اهم پاسخ‌های پزشکیان به شرح زیر است:

*در این زمان فرصت برای جواب دادن ۴ نفر به یک نفر و ۵ دقیقه در مقابل ٢٠ دقیقه را ندارم، امیدوارم برادران تا پایان بمانند تا اشکالی نداشته باشد.

* مردم عزیز ایران، مبنای سیاست خارجی من همان اصل حکمت، عزت و مصلحت است اما این اصول سه گانه با سایر نامزدها متفاوت ‌است، من حکمت و مصلحت را وسیله‌ای برای رسیدن به عزت می‌دانم و عزت را در بهبود زندگی شما جستجو می‌کنم.

*برای من سیاست خارجی یعنی هم ارتقای جایگاه و امنیت ایران در جهان و هم تامین رفاه و آسایش برای تک تک ایرانیان. سیاست خارجی را فرصتی برای داخل کشور می‌دانم.

* من سیاست خارجی را توقف موج مهاجرت و ایجاد تشویق برای ماندن در دل جوانان می‌دانم.

*من می‌خواهم والدین ایرانی هر نوروز در کنار فرزندان و نوه‌هایشان باشند و خاطرات شیرین بسازند نه اینکه پشت پنجره‌های سرد تبلت و موبایل‌ها دستی تکان دهند و در سکوت تنهایی و دلتنگی بمانند.

*سیاست خارجی در دولت من فرو نشاندن موج مهاجرت و فراهم کردن بازگشت ایرانیان خارج از کشور به وطن است، برای ثبات اقتصادی و آرامش روانی برای ایرانیان می‌خواهم و تلاش می‌کنم ایرانیان بدون اضطراب بتوانند برای زندگی خود برنامه‌ریزی کند.

*ای مردم دوست داشتنی! من تانک نیستم! من نقطه‌زن و لاف‌زن نیستم! من خاک پای مردم ایران، من مسعود پزشکیان هستم.

۲۷۲۱۱

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا