رپورتاژ

نکاتی که هنگام سورتمه بازی باید به آن ها دقت کنیم

اداکسو

سورتمه بازی از جمله سرگرمی های لذت بخش برای کودکان است که شادی و نشاط و هیجان آن ها را دوچندان میکند، از آنجا که خرید اسباب بازی برای کودکان و نوزادان علاوه بر سرگرمی که ایجاد میکند، تاثیر مضاعفی بر روی رشد و نمو آنها هم دارد پس انتخاب اسباب بازی مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بنابراین به جهت اینکه خرید اسباب بازی کودک و نوزاد به سلامت روان آن و آموختن مهارت های جدید و در نتیجه کمک به شناخت دنیای پیرامون او می انجامد، باید درانتخاب و خرید اسباب بازی دقت لازم را به کار برد.

سورتمه بازی به جهت هیجان بالایی که درکودکان به هنگام بازی ایجاد میکند بازی بسیارجذابی برای آنهاست

در این مطلب با ما همراه شوید تا به بررسی نکاتی به هنگام سورتمه بازی بپردازیم:

سورتمه چگونه وسیله ایست؟     

سورتمه وسیله ای شبیه به گاری بدون سقف و چرخ است که سیستم تحرک آن به صورت لیز خوردن بر روی سطوح صاف و صیقلی مثل یخ و برف است. سورتمه ها دو نوع کاربرد دارند؛ یک کاربرد آنها برای حمل بار و وسیله و کاربرد دیگر آنها برای تفریح و سرگرمی است، معمولا نیروی محرک سورتمه های سنتی و قدیمی حیوانات تندرو مثل سگ و گوزن شمالی و یا اسب و قاطر هستند. نوعی از سورتمه مخصوص بازی کودکان هم وجود دارد که به شکل یک صفحه کوچک ساده است که کودک با دراز کشیدن روی آن و به حرکت دراوردنش از بازی با آن لذت خواهد برد. البته سورتمه های مدرن به علت وزن بالایی که دارند برای کشیده شدن آن ها از موتورهای با نیرو محرکه قوی استفاده میکنند مثل سورتمه برف رو یا اسنوموبیل که از قدرت جابجایی و حمل بار بیشتری برخوردارست

نکات مهم سورتمه بازی

برای هدایت سورتمه در مکان های برفی میتوانید به هنگام نشستن داخل اتاقک سورتمه، پاهای خود را به شکلی تنظیم کنید تا برای هدایت سورتمه به سمت چپ با چسباندن پاها به کف زمین در سمت چپتان، سورتمه به طرف چپ هدایت شود و برای مسیر طرف راستتان از پاهای راست خود کمک بگیرید.

رعایت نکات ایمنی به هنگام استفاده سورتمه ها، به حفظ سلامت شما کمک میکند مثل: کنترل سرعت با ایجاد اصطکاک، تنظیم موتور در مدل های موتوری، سلامت حیوانات بارکش سورتمه در مدل های سنتی، سبک بودن اتاقک سورتمه برای حمل آسان تر، مجهز بودن به سیستم های گرمایشی و ضربه گیر برای امنیت بیشتر سرنشینان، تیز بودن تیغه های کف سورتمه برای لیز خوردن آسانتر و درنتیجه جابجایی راحت تر روی سطوح.

به هنگام سورتمه سواری کودکانتان هیچگاه آن ها را تنها نگذارید به این دلیل که معمولا سورتمه سواری یک بازی مخصوص روی برف و یخ و سطوح هموار است و امکان لیز خوردن کودکان و آسیب دیدگی آن ها بسیار بالاست پس به این نکته توجه داشته باشید. به کودکانتان لباس گرم بپوشانید، از چکمه های ضدآب و گرم استفاده کرده و حتما کلاه و شال گردن مناسب و گرم استفاده کنید؛ چون سورتمه های برفی با سرعت بالایی سر میخورند و به حرکت در می آیند، پس رعایت این نکات ضروری است.

از کلاه ایمنی برای خود و فرزندانتان استفاده کنید و هرگز روی سورتمه دراز نکشید و سر بخورید زیرا در صورت بروز خطر ممکنست به سر وگردن، شکم و ستون فقراتتان آسیب وارد شود، طوری روی سورتمه قرار بگیرید که بتوانید بنشینید، از سورتمه های با زوایای خارجی تیز و برنده استفاده نکنید خصوصا در مورد سورتمه بازی با کودکانتان چرا که استاندارد نبوده و خطرناکند، برای سورتمه بازی به جای تیوپ از سورتمه های استاندارد استفاده کنید چون ایمنی بالاتری دارند، و در آخر اینکه از سورتمه سواری در شب و جاده های شلوغ، دامنه های پر ازدحام و ناهموار پیچ در پیچ جدا بپرهیزید.

قیمت سورتمه های برفی

قیمت گذاری روی سورتمه های برفی به عوامل متعددی مثل: جنس بدنه سورتمه که استیل باشد یا پلاستیکی، سنتی یا موتوری بودن، وزن و ابعاد سورتمه، وزن قابل تحمل آن، مخصوص برای استفاده روی برف و یخ یا سطوح خاص دیگر مثل چمن یا زمین خاکی، تیغه دار بودن کف سورتمه یا صاف بودن آن، در مدل های موتوری آن نوع سیستم ترمز و فرمان و کمک فنر آن، برند بودن و…. بستگی دارد

با بررسی و درنظر داشتن تمامی موارد گفته شده در بالا، محدوده قیمت سورتمه برفی از 900هزارتومان شروع میشود و رو به بالا ادامه دارد. شما برای یک انتخاب درست می توانید به موتور جستجوی کالا نوبشو مراجعه کنید، زیرا در این وبسایت علاوه بر امکان مقایسه قیمت سورتمه برفی، امکان بررسی کالاهای نو و دسته دوم و ارتباط مستقیم مشتریان با فروشندگان وجود دارد. نوبشو با دادن اطلاعات درست و بجا شما را در انتخاب کالای موردنظرتان به بهترین شکل  ممکن راهنمایی میکند، موتورجستجوی نوبشو امکان مقایسه بین فروشندگان اینستاگرامی را هم برای شما فراهم می آورد تا با مقایسه ی هرچه راحت تر قیمت ها انتخاب مناسب تری بکنید.

کلام پایانی:

در دنیای امروز و با پیشرفت تکنولوژی، ارتباطات به سرعت در حال گسترش هستند و محصولات متنوع و بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارند، این مسئله باعث شده مخاطبان هر محصول خاص سردرگم شده و دچار وسواس شوند، با موتور جستجوی کالای نوبشو این نگرانی ها در افراد تقلیل یافته و بهترین انتخاب را به راحتی خواهند داشت.

در نوبشو انواع و اقسام سورتمه های برفی از ساده ترین و سنتی ترین آن ها گرفته تا به روز ترین و مدل های پیشرفته آن همراه با شرح کامل و جامع آن ها وجود دارد، شما میتوانید با بودجه در نظر گرفته برای خود خرید خوبی را رقم بزنید، به خصوص که این کالا امکان مقایسه و بررسی هم داشته و حتی میتوان مدل های کارکرده آن را هم مشاهده و بررسی کرد و از میان آنها مناسب ترین را برگزید.

موتور جستجوی کالا نوبشو، از بزرگترین و به نام ترین موتورهای سرچ با به روزترین تکنولوژی ها است چرا که تا به حالا میلیون ها کالا را بر حسب نیاز مشتریان در بانک اطلاعاتی خود به طور دقیق و هوشمند با نتایج سرچ کاربردی به نمایش گذاشته است، این موتور جستجو قابلیت این را دارد که مرتبط ترین مطالب را به موضوع مورد بررسی شما پیدا کند و در اختیارتان قرار دهد، بنابراین بهترین انتخاب برای شما به منظور یافتن کالاهای مورد نیاز فرزندتان و اسباب بازی کودک و نوزاد دلبندتان است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا