آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

قالیباف در مراسم تحلیف پزشکیان: مجلس و تمام ارکان کشور در کنار دولت خواهند بود/ناظران جهانی دیدند که ایران دچار کوچکترین تنش سیاسی نگردید

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری جدید کشورمان از دقایقی قبل با حضور مسئولان کشوری، لشکری و بیش از ۸۶ کشور و ۱۱۴ هیأت خارجی درحال برگزاری است.

در ابتدای این مراسم، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای مراسم تحلیف گفت: حادثه تلخ و ناگهانی عروج شهادت گونه شهید رئیسی و همراهانش در چشم تحلیلگران عرصه جهانی، آزمونی مجدد برای نظام مقدس جمهوری رقم زد و دیدید که با مدیریت هوشمنندانه رهبری باردیگر به نماد ثبات و اقتدار نظامی و سیاسی ایران اسلامی تبدیل شد.

اهم اظهارات رئیس مجلس را بخوانید؛

*در شرایط منطقه ای و بین الملی و با وجود دشمنان خارجی و داخلی ناظران خارجی، جهانیان مشاهده کردند که ایران دچار کوچکترین تنش سیاسی و امنیتی نشد و در اداره امور کشور ذره ای اخلال ایجاد نشد.

*همگان دیدند که در فرصت زمانی بسیار کوتاه طبق قانون اساسی و در یک انتخابات رقابتی و جدی و با حضور همه طیف های سیاسی در سلامت و امنیت کامل، رئیس جمهور کشور انتخاب شد.

*همه این واقعیت ها حاکی از اقتدار مثال زدنی نظام است که بر پایه مردمسالاری دینی بنا گذاشته شده است.

*امروز شروع یک دوره جدید و پرافتخار از حیات انقلاب اسلامی است. انقلابی که قریب به 5 دهه و در مسیری پرشکوه و تمدن ساز ظاهر شده و نظم جهانی را متاثر ساخته است.

*تمامی ارکان کشور باید عزم جدید در اداره کشور داشته باشند و با قوه مجریه همراه شود.

*مجلس شورای اسلامی در مسیر سازماندهی اقتصاد و معیشت و پیشرفت و آبادانی کشور در کنار دولت است.

این خبر درحال تکمیل است…

2727

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا