آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

فقط ۷ نفر از ثبت‌نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری واجد شرایط بودند /درخواست ویژه از کاندیداهای ریاست جمهوری

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمدتقی شاهچراغی، رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور و معاون سیاسی وزیر کشور، در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام‌ها برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حضور خبرنگاران، گفت: امروز روز دوم ثبت نام ریاست جمهوری است و برابر قانون ۵ روز از ساعت ۸ تا ۶ بعد از ظهر مشخص شده است و آخرین روز ثبت نام‌ها روز چهاردهم خرداد همزمان با سالگرد ارتحال امام راحل است.

به روایت مهر، وی افزود: با توجه به اینکه در زمان ۵۰ روز باید رئیس جمهور انتخاب شود، آخرین زمان ثبت نام‌ها ساعت ۶ بعد از ظهر چهاردهم خرداد است و قابل تمدید نیست.

شاهچراغی تاکید کرد: تاکنون ۳۷ نفر مراجعه کننده به ستاد انتخابات وزارت کشور داشتیم که از این ۳۷ نفر ۷ نفر واجد شرایط بودند که پنج نفر دیروز و دو نفر امروز مراجعه کردند.

وی اظهار کرد: آنچه که قابل ذکر است این است که درخواست و تقاضای ما از داوطلبان این است که به واسطه‌ای که بخشی از ثبت نام زمان بر است و ما پلاک آنها را باید به شورای نگهبان هم ارسال کنیم، لذا درخواست داریم که ثبت نام خود را به روز پایانی موکول نکنند.

۲۷۲۱۱

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا