آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

فارس‌من | حاتمی: اصلاح ساعت آغاز کار کارکنان دولت نیازمند قانون نیست

اداکسو

فارس‌من | حاتمی: اصلاح ساعت آغاز کار کارکنان دولت نیازمند قانون نیست

مخاطبان خبرگزاری فارس چندین پویش‌ برای لغو قانون تغییر ساعت کار ادارات در سامانه تعاملی فارس من ثبت کرده‌اند که عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در این باره گفت: اصلاح در این زمینه نیازمند طرح قانونی نیست و دولت می‌تواند با اصلاح آئین‌نامه اجرایی خود این مشکل را مرتفع کند.

فارس‌من | حاتمی: اصلاح ساعت آغاز کار کارکنان دولت نیازمند قانون نیست

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: جمعی ازمخاطبان خبرگزاری فارس چندین پویش‌ برای لغو قانون تغییر ساعت کار ادارات با عناوینی چون «درخواست لغو قانون تغییر ساعت تابستانه»، «درخواست بازگشت ساعت رسمی کشور به حالت قبل» در سامانه تعاملی فارس من ثبت کرده‌اند.

در متن پویش «درخواست مردمی برای لغو قانون عدم تغییر ساعت رسمی کشور» نوشته شده: «با توجه به قانون عدم تغییر ساعت رسمی کشور و ایجاد مشکلات فراوان برای اکثر اقشار جامعه و با توجه به مشکلات ذیل از مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌شود این قانون را لغو کرده و ساعت رسمی کشور مطابق سالهای گذشته تغییر نماید.
آغاز ساعات کار کارکنان دولت از 6 صبح نیازمند اصلاح است

حسین حاتمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در این باره گفت: آغاز به کار ساعت کاری کارکنان دولت از ساعت 6 صبح با انتظام زندگی مردم سازگاری ندارد و نیازمند اصلاح است.

وی افزود: اصلاح در این زمینه نیازمند طرح قانونی نیست و دولت می‌تواند با اصلاح آئین‌نامه اجرایی خود این مشکل را مرتفع کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: هر طرح قانونی معایب و مزایایی دارد و طرح قانونی در بحث ساعات کاری نیز در کنار مزایای خود مشکلاتی را نیز به همراه دارد.

حاتمی خاطرنشان کرد: پدران و مادرانی که با تغییر ساعات کار باید ساعت 6 صبح سر کار حاضر شوند و کودکانشان را ساعت 8 صبح به مهد بسپارند با چالش جدی در این باره مواجه شده‌اند و این تغییر ساعات کاری مشکلات زیادی را برای آنها به وجود آورده است.

وی افزود: بنده مخالف تغییر ساعت کاری کارکنان دولت از 8 به 6 صبح هستم و معتقدم که این مسئله باعث ایجاد زحمت و سختی برای کارکنان می‌شود.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا